Fitness Seller

Voorstel Cut kuur.

pirader

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,
ik zit te denken om na mijn cruise aan een cut kuur te beginnen.
Dit zou voor begin november/december zijn afhankelijk van bloed resultaten.

Nu zat ik zelf te denken aan:

wk1-12: Test-e 250mg/wk
wk1-12: Tren-e 600mg/wk
wk1-12: T3 25mcg/dag (HG)

Ziet dit er goed uit? Iets aan veranderen? Ik heb eerder met tren-e gewerkt en de sides tot 600mg zijn goed uit te houden voor mij.
Deze keer het maximale uit mijn kuur proberen halen.

Verder voor mijn voeding, raden jullie mij aan om in een klein defict of groot defict te eten of op onderhoud?

250/400 is wat mij betreft voldoende in een cutkuur. Maar 600 kan ook prima natuurlijk.

Zou wel je T3 naar 50mcg gooien.

waarom doet iedereen test zoveel lager als de tren?

• Topic Starter Topic Starter
waarom doet iedereen test zoveel lager als de tren?

Ik voel mij veel beter op low test high tren dan op test en tren hetzelfde.

250/400 is wat mij betreft voldoende in een cutkuur. Maar 600 kan ook prima natuurlijk.

Zou wel je T3 naar 50mcg gooien.

T3 naar 50mcg? Zelfs met pharma grade?
Zou mijn eerste keer met T3 zijn, vandaar mijn vraag hierover :)

Misschien start ik inderdaad op 400 tren. Maar 600 voelde ook nog goed vorige keer. Enkel wat night sweats en slapeloze nachten soms haha

Ik voel mij veel beter op low test high tren dan op test en tren hetzelfde.

T3 naar 50mcg? Zelfs met pharma grade?
Zou mijn eerste keer met T3 zijn, vandaar mijn vraag hierover :)

Misschien start ik inderdaad op 400 tren. Maar 600 voelde ook nog goed vorige keer. Enkel wat night sweats en slapeloze nachten soms haha

Pharma grade op 25 beginnen en even aanzien of je moet verhogen.

Bedankt Punjab. Hoelang zou ik het op 25 moeten houden. Een weekje aanzien? Of langer?

Aankijken hoe je erop reageert, aan de hand daarvan kun je altijd beslissen om te verhogen. Hoeveel tijd je daarvoor moet nemen is erg persoonlijk.

ik doe het zelfde alleen doe ik t3 op 75wel ug en laat ik er clen naast lopen.

ik zit zelf -500 onder onderhoud en met een low carb dieet. Alleen carbs uit groente 30gram.

Wat zijn je stats nu en wat wil je bereiken?

ik doe het zelfde alleen doe ik t3 op 75wel ug en laat ik er clen naast lopen.

ik zit zelf -500 onder onderhoud en met een low carb dieet. Alleen carbs uit groente 30gram.

Wat zijn je stats nu en wat wil je bereiken?

Mijn stats; 87kg op 12 à 13%, 1m82.
Wil graag gewoon droger komen te staan om in de lente een slow cleanbulk te doen en in de zomer terug te cutten.
Wil graag richting de 9-10% BF komen.

Mijn stats; 87kg op 12 à 13%, 1m82.
Wil graag gewoon droger komen te staan om in de lente een slow cleanbulk te doen en in de zomer terug te cutten.
Wil graag richting de 9-10% BF komen.

oke succes man moet goed haalbaar zijn. ik sta nu ook op 13%-+ wil na de 7% als het lukt.

oke succes man moet goed haalbaar zijn. ik sta nu ook op 13%-+ wil na de 7% als het lukt.

Bedankt! ik zou graag year round op 8-10% staan rond de 100kg :)
Nog een goed aantal jaren te gaan dus haha.
Als deze cut succesvol wordt en ik idd de 8-10% BF haal dan ga ik al heel tevreden zijn :)

test 2weken langer laten lopen dan je tren en liefst een nakuur 2weken na je laatste inject of je herstel gaat kut zijn op low test high tren ;)

Ik zou voor korte esters kiezen in een cutkuur omdat het sneller werkt en sneller uit je lichaam is.

Prop met Npp zou ik voor gaan 8/7 weken. Voeding en training bepalen je resultaat

test 2weken langer laten lopen dan je tren en liefst een nakuur 2weken na je laatste inject of je herstel gaat kut zijn op low test high tren ;)

Blast 'n Cruise :)

Ik zou voor korte esters kiezen in een cutkuur omdat het sneller werkt en sneller uit je lichaam is.

Prop met Npp zou ik voor gaan 8/7 weken. Voeding en training bepalen je resultaat

ik cruise nu met lange esters. Op zich heb ik geen probleem mee dat de tren wat langer duurt eer het "kickt" en de test zit toch altijd in mijn lichaam al dus dat zal niet veel verschil meer maken.

Voeding en training bepalen idd 98% van de cut, die tot hiertoe goed verloopt. Zit in mijn cruise op iets minder dan onderhoud te eten en goed te trainen. Gewicht zakt wel, maar langzaam. Pas in mijn blast gooi ik de calorieen nog omlaag om dat nog harder te cutten.

Terug
Naar boven