XXL Nutrition

voorstellen en voedings schema.

xkingkoosx

Novice
Waardering
0
Geachte heren van dutchbodybuidling,

Mijn naam is jacobus. 24 jaar. 1.88 lang 140 kilo. 45% vetpercentage. BMI 40,8 spier 25,3 %.

Ik ben nu serieus bereid om hier wat aan te gaan doen.
Ik werk 7 dagen in de week als huis ontruimen daarnaast heb ik een winkel waar de goederen worden verkocht. Door zoveel mis informatie over voeding heb ik nooit het gewenste resultaat behaald.
De ene zegt bruin brood. De andere zeg geen brood te veel zout en suiker.

Dit is mijn voeding schema vast gesteld door een diëtist.

09:00 opitie 1 magere yoghurt of halfvolle melk met muesli 250 ml yoghurt/melk plus 4 eetlepels muesli.
optie 2 halfvolle melk met brinta of havermout. 250 ml melk eetlepels brinta/havermout
opitie 3 ontbijtdrank 250 ml

11:00
fruit 2 stuks bijv1 banaan plus kiwi of 1 appel 2 mandarijnen.

13:00 opitie 1 volkoren brood met wat dieetmargarine en mager beleg 4 stuks ligt beleged
opitie 2 volkoren broodje of pistolet met wat dieetmargarine en mager beleg

15:00 volkoren brood met wat dieetmargarine en mager beleg 2 stuks.

16:30 zilvervlies rijst / volkoren pasta / aardappelen. ( als stampot,gekookt en af en toe gebakken) 225 gram bereid
kipfilet/ magervlees/ vis / vleesvervanger/ peulvruchten bruine bonen of erwten 125 gram
groenten en of rauwkost 1/2 van de grote van je bord minimaal 200 gram

19:30 magere yoghurt of kwark zonder suiker 250 ml

Ondanks dat ik zwaar ben, heb ik wel een redelijke conditie. Ik ben bereid om 5 dagen in de sportschool te staan met een kracht schema of kan ik beter cardio? Ik heb diverse apparaten thuis, Step apparaat ,bokszak , drukbank diverse dumbells.

Ik wil graag mijn leven terug. Ik hoop dat hier iemand serieus bereid is om mijn te helpen met de informatie. Dan doe ik de rest! Ik zou mijn proggesie online bijhouden.

Bedankt voor u tijd.