MuscleMeat

voorstellen + foto's

demandi

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
toch maar even voorstellen;)

stats:
leeftijd: 20 jaar
Lengte: 184cm
gewicht: 86kg
bf: ~15(?)%
trainingservaring: 5 jaar

hieronder foto's van begin januari, hier stond ik denk ik nog rond 18% en woog ik 88kg.
in de post hierna zal ik foto's posten van begin maart.. en over een maand ofwat zal ik weer eens updaten.

Ik ben begin dit jaar begonnen met serieus te cutten. Daarvoor zorgde ik altijd dat ik voldoende binnen kreeg, maar niet uitgerekend in een schema ofzo. Ik merkte dat ik hierdoor toch wel steeds dikker begon te worden en om ervoor te zorgen dat ik beach-proof ben deze zomer er toch maar een stevige cut tegenaan gegooid;)

de 1e 2 maanden heb ik dit zonder ondersteuning gedaan en nou ben ik sinds 2 weken begonnen aan mijn 1e winny only kuurtje (40mg/d 6 weken).
Hierna zal ik beginnen aan een potje mitoprotin en ik hoop dan rond de zomer op 10/11% te kunnen staan!

Reacties/comments zijn altijd welkom;)

januari 2011.jpg

januari 2011 1.jpg

januari 2011 2.jpg

januari 2011 3.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Benen pic is nog niet echt een goede gelukt door de belichting enzo.. komt volgende keer wel, zie iig al een stuk meer lijnen dan dat blok beton van januari:o

maart 2011 1.jpg

maart 2011 2.jpg

maart 2011 3.jpg

maart 2011.jpg

15% vet is dit zeker niet, eerder 20 %

schouders trainen man!
edit: nieuwe foto's zien er stukken beter uit, maar nogmaals, schouders trainen!

wtf heb je gedaan in die 5 jaar??

ik zal je effe uit je droom halen,dit is geen 15% maar eerder 18/19 en beetje triest dat je met deze stats en je leeftijd te gaan kuren.

Ja die tweede is al dichter naar de 15%

ik zal je effe uit je droom halen,dit is geen 15% maar eerder 18/19 en beetje triest dat je met deze stats en je leeftijd te gaan kuren.

dit had ik wel een beetje verwacht, maar dit is mijn eigen keuze en geloof me dat ik hier genoeg over na heb gedacht

veel geluk met cutten en hou updates zodat we je progressie kunnen zien.
iets zegt me dat je veel van junkfood houd ;P

Je hebt goede massa, maar als ik bijvoorbeeld onze biceps vergelijk had je in die 5jaar veel meer kunnen opbouwen. Ik train nu 15maanden.

Je hebt goede massa, maar als ik bijvoorbeeld onze biceps vergelijk had je in die 5jaar veel meer kunnen opbouwen. Ik train nu 15maanden.

Hij is 20 jaar he , ik denk dat die rond zn 15/16 gewoon ging trainen zonder wat te eten.. op zon leeftijd kan je niet elke dag vis kip etc eten en een voedingsschema hebben *imo*

Hij is 20 jaar he , ik denk dat die rond zn 15/16 gewoon ging trainen zonder wat te eten.. op zon leeftijd kan je niet elke dag vis kip etc eten en een voedingsschema hebben *imo*

Das waar maar ik moet zeggen dat hij waarschijnlijk nog genoeg naturel kan bereiken en dat er toch waarschijnlijk wat meer in had gezeten ;)

Ligt ook aan je aanleg he...
En helemaal aan je manier van trainen.
Sommigen trainen 5 jaa rlang als hobby, etene n trainen goed maar net niet goed genoeg.

en al kuren...

Borst is erg matig, je armen zien er wel stevig uit.

Succes met je kuur!

mijn armen meten 43cm btw. Vind ook dat mijn schouders wat achterlopen..
Borst heb ik dan weer het idee van dat die aardig meekomt, ook gezien mijn krachtstats.

dat ik naturel meer had kunnen bereiken ben ik me van bewust, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat mij persoonlijk echt teveel zou worden..

Terug
Naar boven