MuscleMeat

voorstellen + foto's

5 jaar trainen?, je hebt een bf van zowiezo 16%+ en je weegt 86kg met een lengte van 184, ik kan niet anders zeggen dan SLECHT...hoe ziet je voeding eruit en je schemas

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor het compliment man echt tof!
mijn schema's zitten wel in orde, ben ik lang mee bezig geweest maar uiteindelijk toch uitgekomen

Wat zijn ze hier toch weer tactvol:p Je bent tenminste eerlijk over je trainingstijd, wat van de meesten niet kan gezegd worden..
Ik ben wel zeker dat je niet goed genoeg hebt gegeten de afgelopen jaren en als je dat nu wel zou doen, je nog genoeg progressie zou maken zonder winstrol.

mijn armen meten 43cm btw. Vind ook dat mijn schouders wat achterlopen..
Borst heb ik dan weer het idee van dat die aardig meekomt, ook gezien mijn krachtstats.

dat ik naturel meer had kunnen bereiken ben ik me van bewust, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat mij persoonlijk echt teveel zou worden..

Je schouders lopen niet 'wat' achter, maar eerder 'zwaar' achter...

Post eens je trainingsschema en/of voedingsschema..

bedankt voor het compliment man echt tof!
mijn schema's zitten wel in orde, ben ik lang mee bezig geweest maar uiteindelijk toch uitgekomen
hey demandi,
wat verwacht je eigenlijk van winstrol kuur?
Op zich is dit wel leuk om verder uit te bouwen, succes!
dikke armen trouwens

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/melk-allergie-alternatieven-271573/

Hier staat mijn voedingsschema. Zit nu op mijn stage dus kan hem niet uploaden in dit topic..
Wat betreft trainingsschema ben ik sinds ~2,5 maand bezig met een 5 dagen split schema..

Dat mijn schouders 'zwaar' achter lopen is niet echt terug te zien in mijn kracht.. Misschien dat ze door mijn wat hoge vp niet goed uitkomen, wat het er niet mooier op maakt natuurlijk;)

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

hey demandi,
wat verwacht je eigenlijk van winstrol kuur?
Op zich is dit wel leuk om verder uit te bouwen, succes!

Ik hoop er een paar % vanaf te snoepen en als het kan nog 1 a 2 kg aan over te houden..
Heb me laten vertellen dat wanneer je droger staat je ook groter oogt, als dit zo is ben ik eigenlijk wel ongeveer tevreden met mijn lichaam. Dit is ook mede bepalend geweest om nu al met winstrol te beginnen.

Ik hoop er een paar % vanaf te snoepen en als het kan nog 1 a 2 kg aan over te houden..
Heb me laten vertellen dat wanneer je droger staat je ook groter oogt, als dit zo is ben ik eigenlijk wel ongeveer tevreden met mijn lichaam. Dit is ook mede bepalend geweest om nu al met winstrol te beginnen.
Kay, ben benieuwd hoe veel je gaat gainen qua kracht + massa/vetverlies, ga loggen? droog lijkt idd groter en ziet er gewoon beter uit.

Kay, ben benieuwd hoe veel je gaat gainen qua kracht + massa/vetverlies, ga loggen? droog lijkt idd groter en ziet er gewoon beter uit.

Dat laatste sowieso;)
Mag nog niet loggen volgens mij:( maar ik zal hier af en toe wel wat updates+foto's plaatsen!

Hoezo shouders lopen achter?

mijn armen meten 43cm btw. Vind ook dat mijn schouders wat achterlopen..
Borst heb ik dan weer het idee van dat die aardig meekomt, ook gezien mijn krachtstats.

dat ik naturel meer had kunnen bereiken ben ik me van bewust, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat mij persoonlijk echt teveel zou worden..
= kan, en als dat je al te veel wordt moet je al helemaal niet gaan kuren.

Ik sta net als velen niet achter je keuze, door te gaan dieten voor een periode had je gemakkelijk een paar % lager kunnen komen in bf. Hoe dan ook succes, MM pose ziet er niet slecht uit.

Ik sta net als velen niet achter je keuze, door te gaan dieten voor een periode had je gemakkelijk een paar % lager kunnen komen in bf. Hoe dan ook succes, MM pose ziet er niet slecht uit.

Dat is jou mening en als je het zo stelt heb ik daar dan ook niets van respect voor..
Ik doe op dit moment beide, misschien volgens velen overbodig of te vroeg.. Maar het werkt tot nu toe erg aardig moet ik zeggen!

edit: als dat jou poten zijn, zijn ze wel zwaar netjes btw:D

pff doe gewoon wat je wilt en negeer ze gewoon.
Sommige mensen hier aanbidden een f**got met de naam zyzz die begon op zn 19de met kuren, heeft meerdere kuren gehad om droog te zijn en wat massa te hebben.

Ps: als je gaat kuren volgende keer niet posten, ookal ben je begonnen je word toch geflamed

pff doe gewoon wat je wilt en negeer ze gewoon.
Sommige mensen hier aanbidden een f**got met de naam zyzz die begon op zn 19de met kuren, heeft meerdere kuren gehad om droog te zijn en wat massa te hebben.

Ps: als je gaat kuren volgende keer niet posten, ookal ben je begonnen je word toch geflamed

Die negatieve reacties doen me niet veel, heb al aardig wat gelezen hier en ik heb wel een beetje door hoe het gaat iig:p
De reden waarom ik het toch post is om die paar reacties waar ik wel wat aan heb (mede van jou).
Ik wist van te voren natuurlijk niet wie ik hiervoor zou kunnen benaderen via pm ofzo, zo bekend ben ik hier nou ook nog niet;)

Het is jouw leven. Alleen alweer jammer voor onze sport. Het hele jaar zuipen en junkfood fretten, af en toe trainen en dan voor de zomer een kuurtje pakken. Goeie mentaliteit ;-). Langs de andere kant heb ik zelf ook een je m'en fou mentaliteit maar ik draag tenminste nog zorg voor mijn lichaam. Jij speelt er gewoon mee.

Vind vooral het kuren jammer.

Laatst bewerkt:
trainingservaring: 5 jaar

looooool

Het is jouw leven. Alleen alweer jammer voor onze sport. Het hele jaar zuipen en junkfood fretten, af en toe trainen en dan voor de zomer een kuurtje pakken. Goeie mentaliteit ;-). Langs de andere kant heb ik zelf ook een je m'en fou mentaliteit maar ik draag tenminste nog zorg voor mijn lichaam. Jij speelt er gewoon mee.

Vind vooral het kuren jammer.

Hier ben ik het wel mee eens. De aanvallende opmerkingen komen niet omdat iedereen je zomaar wil pesten ofzo. Maar gewoon omdat jij vooral door het kuren iemand bent die deze sport tot een lachertje maakt.

Terug
Naar boven