- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn armen meten 43cm btw. Vind ook dat mijn schouders wat achterlopen..
Borst heb ik dan weer het idee van dat die aardig meekomt, ook gezien mijn krachtstats.
dat ik naturel meer had kunnen bereiken ben ik me van bewust, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat mij persoonlijk echt teveel zou worden..
hey demandi,bedankt voor het compliment man echt tof!
mijn schema's zitten wel in orde, ben ik lang mee bezig geweest maar uiteindelijk toch uitgekomen

hey demandi,
wat verwacht je eigenlijk van winstrol kuur?
Op zich is dit wel leuk om verder uit te bouwen, succes!
Kay, ben benieuwd hoe veel je gaat gainen qua kracht + massa/vetverlies, ga loggen? droog lijkt idd groter en ziet er gewoon beter uit.Ik hoop er een paar % vanaf te snoepen en als het kan nog 1 a 2 kg aan over te houden..
Heb me laten vertellen dat wanneer je droger staat je ook groter oogt, als dit zo is ben ik eigenlijk wel ongeveer tevreden met mijn lichaam. Dit is ook mede bepalend geweest om nu al met winstrol te beginnen.
Kay, ben benieuwd hoe veel je gaat gainen qua kracht + massa/vetverlies, ga loggen? droog lijkt idd groter en ziet er gewoon beter uit.
maar ik zal hier af en toe wel wat updates+foto's plaatsen!= kan, en als dat je al te veel wordt moet je al helemaal niet gaan kuren.mijn armen meten 43cm btw. Vind ook dat mijn schouders wat achterlopen..
Borst heb ik dan weer het idee van dat die aardig meekomt, ook gezien mijn krachtstats.
dat ik naturel meer had kunnen bereiken ben ik me van bewust, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat mij persoonlijk echt teveel zou worden..
dat is onderhand al 5x gepost.
= kan, en als dat je al te veel wordt moet je al helemaal niet gaan kuren.
Ik sta net als velen niet achter je keuze, door te gaan dieten voor een periode had je gemakkelijk een paar % lager kunnen komen in bf. Hoe dan ook succes, MM pose ziet er niet slecht uit.

pff doe gewoon wat je wilt en negeer ze gewoon.
Sommige mensen hier aanbidden een f**got met de naam zyzz die begon op zn 19de met kuren, heeft meerdere kuren gehad om droog te zijn en wat massa te hebben.
Ps: als je gaat kuren volgende keer niet posten, ookal ben je begonnen je word toch geflamed

Het is jouw leven. Alleen alweer jammer voor onze sport. Het hele jaar zuipen en junkfood fretten, af en toe trainen en dan voor de zomer een kuurtje pakken. Goeie mentaliteit ;-). Langs de andere kant heb ik zelf ook een je m'en fou mentaliteit maar ik draag tenminste nog zorg voor mijn lichaam. Jij speelt er gewoon mee.
Vind vooral het kuren jammer.