- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Zou je deze reactie ook posten als ik geen winny had genomen?
Vraag je het aan mij of reageer je op iemand anders omdat je niet quote?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je deze reactie ook posten als ik geen winny had genomen?
Vraag je het aan mij of reageer je op iemand anders omdat je niet quote?

ik quote geloof ik sofiane, dat was iig wel de bedoeling![]()

Die 2e reeds foto's geloof ik gelijk dat het rond de 15% is, je staat er redelijk bij maar voor 5 jaar is dit echt niet groot. Ik weet niet wat je hebt gedaan maar je had 2 x zo buff moeten zijn in die tijd.
Kuurtje moet je wel maximale uit gaan halen kerel.
Ik weet niet of het aan de foto's ligt met je schouders lijken echt achter te lopen.
Succes met je doel in ieder geval.

Nja als jij vind dat ik de sport tot een lachertje maak vind ik dat idd zo kort door de bocht dat ik daar liever maar niet op reageer![]()

Hier ben ik het wel mee eens. De aanvallende opmerkingen komen niet omdat iedereen je zomaar wil pesten ofzo. Maar gewoon omdat jij vooral door het kuren iemand bent die deze sport tot een lachertje maakt.
.Hij is buffer dan jou! Wie ben jij om te zeggen dat ie een lachertje is voor deze sport. Geldt ook voor "Borrel Janus''
Hij moet gewoon na deze kuurtje voorlopig op een natuurlijke manier
verder gainen, goed eten en volhouden, niets aan de hand..

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------
Een lachertje is mss wat te ver , maar je kan niet zeggen dat hij een voorbeeld is voor onze sport.. Hij moest gewoon goed gecut hebben.
Ik heb persoonlijk meer respect voor wwe , dan voor deze kerel.

. Er zijn er maar bar weinig die nooit aan AAS denken. Wees er gewoon voorzichtig mee en denk goed aan je gezondheid. Je traint ook al 5 jaar naturel wat sowieso een prestatie is. Hou de kuurtjes gewoon beperkt en probeer er naturel ook nog een hoop uit te halen. Succes!Hij is buffer dan jou! Wie ben jij om te zeggen dat ie een lachertje is voor deze sport. Geldt ook voor "Borrel Janus''
Hij moet gewoon na deze kuurtje voorlopig op een natuurlijke manier
verder gainen, goed eten en volhouden, niets aan de hand..