AndroidHealthClinic

voorstellen + foto's

Die 2e reeds foto's geloof ik gelijk dat het rond de 15% is, je staat er redelijk bij maar voor 5 jaar is dit echt niet groot. Ik weet niet wat je hebt gedaan maar je had 2 x zo buff moeten zijn in die tijd.

Kuurtje moet je wel maximale uit gaan halen kerel.

Ik weet niet of het aan de foto's ligt met je schouders lijken echt achter te lopen.

Succes met je doel in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
Oh en op mij wil je niet ingaan? Jammer

Nja als jij vind dat ik de sport tot een lachertje maak vind ik dat idd zo kort door de bocht dat ik daar liever maar niet op reageer;)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Die 2e reeds foto's geloof ik gelijk dat het rond de 15% is, je staat er redelijk bij maar voor 5 jaar is dit echt niet groot. Ik weet niet wat je hebt gedaan maar je had 2 x zo buff moeten zijn in die tijd.

Kuurtje moet je wel maximale uit gaan halen kerel.

Ik weet niet of het aan de foto's ligt met je schouders lijken echt achter te lopen.

Succes met je doel in ieder geval.

Ik ga mijn best doen:D

Ik weet wel dat ik uit 5 jaar meer had kunnen halen, dat ontken ik ook niet.. Maar bedenk je wel ff dat ik 15 was toen ik begon, zonder begeleiding of wat dan ook, heeft wel een jaar of 2 geduurt voordat ik een beetje wist waar ik mee bezig was:P

Je komt er wel, basis is hardcore!

Buffer dan de meeste van jou leeftijd die hier op forum rond hangen!

Nja als jij vind dat ik de sport tot een lachertje maak vind ik dat idd zo kort door de bocht dat ik daar liever maar niet op reageer;)

Niet reageren omdat je het stiekem met me eens bent of wat? Ik denk dat je toch wel begrijpt waarom ik die mening heb. Maar misschien kan je beargumenteren waarom jij de sport niet tot een lachertje maakt?

Hier ben ik het wel mee eens. De aanvallende opmerkingen komen niet omdat iedereen je zomaar wil pesten ofzo. Maar gewoon omdat jij vooral door het kuren iemand bent die deze sport tot een lachertje maakt.

Hij is buffer dan jou! Wie ben jij om te zeggen dat ie een lachertje is voor deze sport. Geldt ook voor "Borrel Janus''

Hij moet gewoon na deze kuurtje voorlopig op een natuurlijke manier
verder gainen, goed eten en volhouden, niets aan de hand..

mag ik vragen wat je stats zijn ts?

15% vet is dit zeker niet, eerder 20 %

Vetpercentage klopt wel hoor! Zeker geen 20%!

Verder geeft het vetpercentage een vertekend beeld mbt de trainingstijd denk ik..

Kuren vind ik wat te vroeg, kijkend naar wat je nu bereikt hebt. Moet je alleen helemaal zelf weten en velen zijn met mindere stats begonnen met kuren.

Schouders lopen (zoals ik eerder wel zei) niet zwaar achter, maar lijkt wel alsof je ze niet volledig traint.. Doe je wel side/front raises en presses?

Nee, ik heb iig respect voor iedereen die traint, en ik vond jouw fysiek ook niet slecht. Aardig buff zelfs, je had gewoon een goede cut nodig en je was er. Het gaat mij vooral om je keuze van het kuren.

Zoals eerder gezegd het is jouw keuze en iedereen moet doen wat hij wil. Ik vind het gewoon jammer dat de sport die ik beoefen zoveel vooroordelen krijgt door al die mensen die de easy-way pakken. ( en dan heb ik het niet over degene die 100% dedicated zijn en na x-aantal jaar naturel een kuurtje pakken).

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

En sry, ik dacht dat je mij quote :p.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Hij is buffer dan jou! Wie ben jij om te zeggen dat ie een lachertje is voor deze sport. Geldt ook voor "Borrel Janus''

Een lachertje is mss wat te ver , maar je kan niet zeggen dat hij een voorbeeld is voor onze sport.. Hij moest gewoon goed gecut hebben.

Ik heb persoonlijk meer respect voor wwe , dan voor deze kerel.

• Like
Waarderingen: wwe
mag ik vragen wat je stats zijn ts?

welke stats bedoel je?:)

bedankt voor de begripvolle reactie's! Ik neem de sport zeker niet als een lachertje, ik train al ongeveer zolang als ik bezig ben zo hard als mogelijk. Wordt door de instructeurs en mede-sporters ook gezien als zo'n beetje de fanatiekste in de sportschool (niet dat het een super goede referentie is ofzo, maar het zegt wel wat).
Je kan makkelijk zeggen dat ik de sport als lachertje neem, omdat ik hiernaast ook nog een sociaal leven probeer te hebben. Dat dit niet altijd perfect gaat ontken ik nergens.
Ik heb zo ongelooflijk veel respect voor mensen die al 20 zo niet 30 jaar naturel trainen en dit goed met een sociaal leven kunnen combineren. Zelf zou ik dit nooit kunnen (ik denk dat er verrassend weinig van dit soort mensen zijn) en dit weet ik ook van mezelf. Om dan meteen de sport als een lachertje te zien.. nee sorry, vind ik echt te kort door de bocht:)

Wat betreft schouders.. Ik deed dit vroeger altijd na borst of rug (wisselend van schema) en ik denk dat ze hierdoor een beetje achter lopen omdat ik al aardig kapot was door de spiergroep ervoor..
Nu doe ik ze dan ook apart en ik merk al wel een beetje verschil moet ik zeggen!

kerel, ziet er gewoon netjes uit. Niet luisteren naar al die onzin die hier geplaatst wordt. En je moet je helemaal niet schuldig gaan voelen over die aas-crap van 'Ik vind het gewoon jammer dat de sport die ik beoefen zoveel vooroordelen krijgt door al die mensen die de easy-way pakken'.

Als de rest het niet durft om aas te gebruiken en jij wel, wordt 'de reputatie van ons sport' ineens op het spel gezet. BB heeft gewoon een shit imago. Je moet doen wat jij wil, of dat aas gebruiken is of wat dan ook. Ieder persoon maakt zijn eigen keuzes en gaat zijn eigen weg, dus doe waar jij je fijn bij voelt.

Succes verder!

Ga serieus met die schouders aan de gang!!! bijtrekken echt dit kan zo niet langer
Zie je dat zelf in de spiegel dan niet?....

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Een lachertje is mss wat te ver , maar je kan niet zeggen dat hij een voorbeeld is voor onze sport.. Hij moest gewoon goed gecut hebben.

Ik heb persoonlijk meer respect voor wwe , dan voor deze kerel.

Zeker geen voorbeeld. Iedereen ziet dat ie er naturel meer uit kan halen
en dat ie te vroeg begonnen is maar als ie slim is, is het voorlopig de eerste en laatste kuur. Na die kuur kan die nog genoeg naturel gainen.
Misschien doet het hem wel goed voor de motivatie.Of niet kan ook;)

Ik beweer ook nergens een voorbeeld voor de sport te zijn natuurlijk;)
Ik heb trouwens alleen mijn trainingsmaat verteld van mijn gebruik en was ook niet van plan om dit verder aan de grote klok te hangen ofzo:P

Maar iig fijn dat er mensen zijn die het zich voor kunnen stellen, wordt gewaardeerd!

Ik denk dat iedereen het hier wel snapt hoor :). Er zijn er maar bar weinig die nooit aan AAS denken. Wees er gewoon voorzichtig mee en denk goed aan je gezondheid. Je traint ook al 5 jaar naturel wat sowieso een prestatie is. Hou de kuurtjes gewoon beperkt en probeer er naturel ook nog een hoop uit te halen. Succes!

Na 5 jaar zo'n zwak resultaat halen wijst erop dat je ofwel eens naar je trainingsschema moet kijken ofwel eens meer moet beginnen te eten.

Om dan beginnen te kuren, met zo een zwak resultaat na 5 jaar, dat is zwak :)

Tja over dat eerste valt te twisten..

Lachtertje was mss wat overdreven. Maar het heeft gewoon te maken met hoe ik tegen mensen aankijk die in mijn ogen te snel naar aas grijpen. Ik denk namelijk dat hij prima naturel nog vooruit kan. Al blijft het wel zn eigen keuze dat begrijp ik, maar ik mag dan nog wel mijn mening geven over zijn keuze.

Terug
Naar boven