MuscleMeat

voorstellen; Leroy

Leroyyy

Novice
Waardering
0
Beste BB-ers,

Ik vondt het wel is tijd om mezelf voor te stellen naar een jaar lang deze forum die hard te hebben doorgespit. Ik heb echt veel kennis van deze site opgedaan, Dank je wel voor dat ;).

Ik ben dus Leroy, ben 20 jaar en train nu iets langer dan een jaar, waarvan ik de eerste 2 maanden weg gegooid heb door gebrek aan kennis. daarnaast deed ik ook worstelen, maar heb dat op dit moment op een laag pitje gezet, ga er binnenkort weer mee beginnen.waarvan ik de eerste 2 maanden weg gegooid heb door gebrek aan kennis.

Ik moet zeggen, enigste waar ik spijt aan van heb, dat ik nooit eerder ben begonnen, wat ik moest doen voor mezelf, is omgezet in een verslavende hobby.

Ik ben zelf 1.80 meter, en toen ik begon woog ik 110 Kg, ik heb zeker de eerste halfjaar lang alleen KT gedaan, laatste halfjaar daarbij cardio toegevoegd en begin te merken dat de vruchten er nu pas beginnen af te werpen; ik weeg momenteel 93 kg, met nog een onbekende % bf, moet dit nog gaan opmeten. Mijn streefdoel is om tussen de 88/90 KG te blijven hangen met een lage BF %.

Ik denk zelf dat ik betere resultaten had behaald ik zelf niet blowde en het weekend helemaal los van god ging.

Vanaf vandaag begonnen met een nieuw voedingsschema, ik ga de komende maanden focussen op cutten.

Leroy

succes met je doelen kerel, ik ben wel benieuwd naar je schema. Laat ons even kijken als je wilt, kun je misschien nog wel goede tips krijgen.

Oja, en dat blowen.. gewoon mee door gaan joh, stimuleerd het honger gevoel!

cool_story_bro_trollcat.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Dit is de voedingsschema die ik momenteel volg; ik werk zelf in de beveiliging waar ik te maken heb met onregelmatige tijden, dus de tijden zullen niet altijd kloppen.

06.00 Brinta
2x boterhammen met pindakaas

08.00 4x boterhammen met pindakaas.
Goedemorgen drinkontbijt.

10.00 Evergreen liga

12.00 4x boterham kipfile
Eiwitten shake

14.00 Evergreen liga

17.00 Zakje aardappel puree
Blikje groenten
1 Kipfile

19.00 Blikje ananas of Appel/Banaan.
Eiwitten shake

21-00/22-00 500g Kwark.

Dit is de trainingsschema die ik volg;

Maandag: Borst/Tricep, 40 min cardio
Dinsdag: Rug/Bicep, 40 min cardio
Woensdag: Schouders/Benen/Buik
Donderdag:Borst/Tricep, 40 min cardio
Vrijdag: Rug/Bicep

Weekend: rust

Mijn setjes bestaan uit setjes van 4x8.

op donderdag en vrijdag, switch ik over naar veel herhaling; 4x15.

Als jullie nog tips hebben over mijn voeding/trainingsschema, hoor ik die graag :)

Leroy

Je traint nu 5 dagen achter elkaar zonder rust, je kan beter 2 dagen trainen en 1 dag rust houden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer dit meestal wel aan te houden ja, werkt voor mij prima, maar zoals afgelopen week heb ik mijn rust op woensdag & donderdag gehad, en heb ik dit weekend getraint, Ligt er net aan welke dienst ik heb die week, zal altijd wel speling in blijven! :)

Maar zolang je spiergroep 48 uur rust geeft, maakt het toch niet?

Leroy

welkom en succes met je doelen!

Terug
Naar boven