XXL Nutrition

voorstellen

Bezoekers in dit topic

Benchman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
61
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
123kg
Ik ben Benchman, ik woon in Duitsland ( net over de grens ) en ben opgegroeit in Rheden Gld.
Ik train dus in duitsland en heb een plafon bereikt in mijn trainen.
Ik ben dus opzoek naar bruikbare tips om mijn bankdrukken op een hoger niveau te krijgen.

Pr met banken is: 205 kg

groeten, Benchman
 
huggybear... kom er maar in

edit: Rheden is nice... ben ik in men jeugd iets van 10 keer op vakantie geweest, dat ijssalon was geniaal en ik herinner me zo'n slijterij waar je altijd snoep kreeg
 
Wie traint bankdrukken in de buurt van mijn ouders? klopt het dat er gasten in Arnhem trainen die ook zwaar banken?
 
huggybear... kom er maar in

edit: Rheden is nice... ben ik in men jeugd iets van 10 keer op vakantie geweest, dat ijssalon was geniaal en ik herinner me zo'n slijterij waar je altijd snoep kreeg


Benchman heeft al contact met me gezocht in mijn log :)

205kg raw is een gigantisch gewicht wat hem niet velen nadoen.

In de buurt van Arnhem traind onder andere Ylke Vaasen...een Powerlifter met een totaal van over de 900kg...hij heeft op het forum gelogd: de mannen van Arnhem was mee ik de naam van het log.
 
jij ook hier?
Ja ik heb wel eens wat gehoord over hem maar bankdrukken is niet zijn ding toch?
Ik kan wel ene ronnie visser die kan ook 200+ raw banken. maar waar hij traint weet ik niet. ken je hem wel?
 
jij ook hier?
Ja ik heb wel eens wat gehoord over hem maar bankdrukken is niet zijn ding toch?
Ik kan wel ene ronnie visser die kan ook 200+ raw banken. maar waar hij traint weet ik niet. ken je hem wel?

Bankdrukken is niet zijn specialiteit, dat klopt...hij is vooral een sterke kniebuiger, maar daar heb jij verder vrij weinig aan, toch?

Ik ken wel paar jongens die aardig kunnen drukken...bijvoorbeeld in Nijmegen weet ik eventueel iemand.

Maar ik ga pitten, word vervolgd, O.K? :)
 
Bankdrukken is niet zijn specialiteit, dat klopt...hij is vooral een sterke kniebuiger, maar daar heb jij verder vrij weinig aan, toch?

Ik ken wel paar jongens die aardig kunnen drukken...bijvoorbeeld in Nijmegen weet ik eventueel iemand.

Maar ik ga pitten, word vervolgd, O.K? :)

Wie is dat dan? waar traind hij? drukt hij meer dan jij?
 
succes met bouwen naar een nieuw PR :thumbs:
 
Weet niet waar Hulk (jelle) precies zit in Duitsland tegenwoordig, maar die heb een flinke bench...
 
Wie is dat dan? waar traind hij? drukt hij meer dan jij?

Het is Djindra Badal, hij drukt gelijkwaardig (voor zover ik weet) en hij traind bij Atlas in Nijmegen.

http://nkv-atlas.nl/

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Weet niet waar Hulk (jelle) precies zit in Duitsland tegenwoordig, maar die heb een flinke bench...

Jelle doet het tegenwoordig een stuk rustiger aan...bankdrukken heeft niet meer langer de hoogste prioriteit bij hem.
 
jij ook hier?
Ja ik heb wel eens wat gehoord over hem maar bankdrukken is niet zijn ding toch?
Ik kan wel ene ronnie visser die kan ook 200+ raw banken. maar waar hij traint weet ik niet. ken je hem wel?

Ik had me voorgenomen hier niet meer te reageren.MAAAR, ik zie dat je Ronnie Visser kent, grappig ik ken hem namelijk ook. Hij is namelijk de vader van een bekende powerlifter op dit forum en een (train)maatje van mij ( wereldje is klein he ). En ja Ronnie drukt ook 200+ RAW.
Kent Ronnie jou ook? Want ik geloof er geen ruk van.
Groeten
Wim Simmers
 
Ik had me voorgenomen hier niet meer te reageren.MAAAR, ik zie dat je Ronnie Visser kent, grappig ik ken hem namelijk ook. Hij is namelijk de vader van een bekende powerlifter op dit forum en een (train)maatje van mij ( wereldje is klein he ). En ja Ronnie drukt ook 200+ RAW.
Kent Ronnie jou ook? Want ik geloof er geen ruk van.
Groeten
Wim Simmers

Ben blij dat Ronnie 200 raw drukt. dan is het toch wel mogelijk en ben ik gelukkig geen uitzondering. Nee Ronnie kent mij niet, traind hij nog en waar. weet jij ook hoe hij traind?
Maar ben jij ook jaloers?:D net als een paar andere forum leden? Geeft niet hoor, maar hoe veel druk jij dan?
 
Ronnie traint nog steeds in Arnhem. Misschien kun je met vragen beter bij RIRI ( forum naam ) terecht.
Ik ben niet jaloers, en wat ik druk is niet echt belangrijk toch? We hebben het over jou....
Maar als je wil staat het vrij een keer mee te trainen in Arnhem....Neem ik meteen de Cam mee!:P
 
Ronnie traint nog steeds in Arnhem. Misschien kun je met vragen beter bij RIRI ( forum naam ) terecht.
Ik ben niet jaloers, en wat ik druk is niet echt belangrijk toch? We hebben het over jou....
Maar als je wil staat het vrij een keer mee te trainen in Arnhem....Neem ik meteen de Cam mee!:P

Bedankt voor je uitnodinging. Ik heb ergens zien staan dat je maar 150 drukt. is toch ook goed!!
 
Echt wel! Als je 150kg kan drukken is dat erg knap. Ik weet niet waar je het gelezen hebt, maar dat is weer verleden tijd het is inmiddels meer geworden. We blijven niet allemaal hangen op een gewicht beste Benchman
Suc6 met je training
 
Echt wel! Als je 150kg kan drukken is dat erg knap. Ik weet niet waar je het gelezen hebt, maar dat is weer verleden tijd het is inmiddels meer geworden. We blijven niet allemaal hangen op een gewicht beste Benchman
Suc6 met je training

Je laatste wedstrijd ging toch niet goed. Maar bedankt voor je bericht
 
Je laatste wedstrijd ging toch niet goed. Maar bedankt voor je bericht

Benchman wordt het niet tijd dat je met de maskerade stopt?
Je maakt zo geen vrienden hier!

Jij weet veel over bepaalde mensen hier, zoals Wimsim en mij omdat onze resultaten op internet bij uitslagen van powerliftbonden te vinden zijn en er ook filmpjes geplaatst zijn.
Van jou is niets bekend...wie je bent...en ook over hetgeen je drukt heerst er behoorlijke twijfel...heb je ergens een filmpje of heb je ooit meegedaan aan een wedstrijd waarvan de uitslagen officieel terug te vinden zijn?
 
Back
Naar boven