Fitness Seller

Voorstellen

• Topic Starter Topic Starter
Uhm ik heb nog niet echt een schema kunnen maken omdat ik mezelf nog niet heb kunnen wegen, het zijn dus voornamelijk schattingen die ik dan gebruik Heb wel myfitnesspal gedownload en ga daar nu al eens mee experimenteren en kijken hoe dat werkt en zodra m'n tentamens klaar zijn ga ik dan echt met een voedingsschema aan de gang en er écht op letten zeg maar. (rond die tijd heb ik ook een weegschaal en kan ik dus zeker weten wat m'n dagelijkse behoefte is).

Ben me ondertussen ook wat aan het oriënteren op hoe anderen hun schema's inrichten zodat ik zeg maar een beetje n idee heb en dat dan op mijn eigen behoeften kan aanpassen. Zit eraan te denken om iets met Intermittent Fasting te gaan doen, ook omdat ik denk dat dat goed in mijn dagelijkse planning past.

The adventure continues ;)

Okay, zelf gebruik ik de app Mfp. In het begin zul je dan wel eea goed af moeten wegen.
Later weet je dan precies hoeveel er in bijv. een kopje, glas, of schaaltje gaat.

In principe kun je dan gewoon eten wat je wilt zolang je maar onder je Kcal's blijft (afhankelijk van je doel) en mits je je macro's behaalt.
Bijv. in elk geval de eiwitten (belangrijk).
Zo werkt het prima.

Hoe dan ook, Succes man !

• Topic Starter Topic Starter
Als ik nu het met een schemaatje een beetje uitreken zou ik met de macro's komen op:
Koolhydraten: 228g
eiwit: 171g
Vetten: 76g

Maar zijn dat niet erg veel koolhydraten voor als je wil cutten?

Maakt voor cutten niets uit.
Het gaat om Kcal's in vs Kcal's out

Terug
Naar boven