XXL Nutrition

Voorstellen

Ja, ja. De één beweert dit en de ander dat en ze hebben bijna allemaal nog een punt ook. Alleen wordt je natuurlijk knotsknettergek als je al die adviezen op een forum gaat volgen. Verstandig om dan één aanspreekpunt te hebben en je daar de eerste tijd aan te houden.

Die €150,- is peanuts vergeleken met wat menigeen uitgeeft aan (nutteloze) supplementen en andere shit.

Ik geef bijna niks uit aan supps :) en ik ga niet alle info die ik hier lees opvolgen :) maar klakkeloos aannemen wat je guru je verteld is ook al even dom imo.

Ik weet niet wat een guru meer zou weten da wat ik hier gevonden heb qua voeding.

Hopelijk is dat aanspreekpunt dan geen gast die er niks van weet zoals ik al vaak heb gezien van die zelfverklaarde coaches.

Hm ik weet het niet hoor. Hoe zoek je zonder basis kennis een zinnig aanspreekpunt uit??

Je moet ook achter je eigen product staan toch? Ik bedoel.... Er zal best meer werken maar ja... Moet ik zo maar alles van een ander aannemen lol..

klakkeloos aannemen wat je guru je verteld is ook al even dom imo.

Verstandig om dan één aanspreekpunt te hebben en je daar de eerste tijd aan te houden.

Ik weet niet wat een guru meer zou weten da wat ik hier gevonden heb qua voeding.

Vermoedelijk niets, zoals je zelf al aangaf is er geen geheim en 't is ook geen rocket science. Daarom is het imo nog geen slecht idee om de eerste maanden advies in te winnen en die te volgen om vervolgens - zoals Pillz al aangaf - met die wetenschap in je broekzak je eigen weg te vinden.

Ellen, succes..!

• Like
Waarderingen: Inb4
Vermoedelijk niets, zoals je zelf al aangaf is er geen geheim en 't is ook geen rocket science. Daarom is het imo nog geen slecht idee om de eerste maanden advies in te winnen en die te volgen om vervolgens - zoals Pillz al aangaf - met die wetenschap in je broekzak je eigen weg te vinden.
Maar stel dat je een klaplul treft. Weet je hoe veel mensen te dom zijn om boeh te zeggen en klakkeloos alles aannemen van de eerste de beste werkeloze fitness koning ?

Je kan toch verifieren wie de persoon is die je als 'coach' in de arm neemt. Ervaring, staat van dienst, etc.
Niet zonder basiskennis want dan lijkt elke debiele hark met een grote b**kes wel de aangewezen persoon om tr-voedingsadvies van aan te nemen.....

@ Brutus. Je hebt er kaas van gegeten hè..?! :rolleyes:

:hello:

Exact het punt van TS. Houvast in de vorm van een coach...

Brutus je bent geniaal en hebt dit topic tot een goed einde gebracht. :clap:
Hierbij mijn welgemeende alstublieft. Als je nog vragen hebt kan ik je wel vrijblijvend een offerte sturen als je wil natuurlijk? Ik dring je niets op of zo.!.

Terug
Naar boven