Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Zou ook kunnen gelden voor die leden van de door jou genoemde 'personen die het woord coach niet waard zijn'.
Maar euh, ik ben wel klaar met je. Fijne avond!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ook kunnen gelden voor die leden van de door jou genoemde 'personen die het woord coach niet waard zijn'.
Het is trouwens c**k

Gelukkig heb ik jou meer weten te overtuigen met mijn verkooptrucs dan dat @johnyjordaan heeft weten te doen. Overigens ben ik ook veel beter, zelfs als coach trouwens.Zou ook kunnen gelden voor die leden van de door jou genoemde 'personen die het woord coach niet waard zijn'.
Het is trouwens c**k
En wie zegt dat je "de waarheid" hebt gevonden als je die 150€ uitgeeft, of betaal je dan voor zijn waarheid? Die in essentie ook maar een bij elkaar geraapt zooitje meningen is. En zo moeilijk is het niet om credible sources te zoeken om te leren over voeding. Ik zou mijn informatie niet zo gauw aannemen van iemand die ik niet ken op een forum, maar je kan wel die informatie in google typen en verder research doen. Zo creëer je je eigen kijk op dingen, en die is veel meer waard dan 150€.Ja, ja. De één beweert dit en de ander dat en ze hebben bijna allemaal nog een punt ook. Alleen wordt je natuurlijk knotsknettergek als je al die adviezen op een forum gaat volgen. Verstandig om dan één aanspreekpunt te hebben en je daar de eerste tijd aan te houden.
Die €150,- is peanuts vergeleken met wat menigeen uitgeeft aan (nutteloze) supplementen en andere shit.
@Dunden was één van mijn klanten. Erg tevreden over mijn aanpak ook trouwens .En wie zegt dat je "de waarheid" hebt gevonden als je die 150€ uitgeeft, of betaal je dan voor zijn waarheid? Die in essentie ook maar een bij elkaar geraapt zooitje meningen is. En zo moeilijk is het niet om credible sources te zoeken om te leren over voeding. Ik zou mijn informatie niet zo gauw aannemen van iemand die ik niet ken op een forum, maar je kan wel die informatie in google typen en verder research doen. Zo creëer je je eigen kijk op dingen, en die is veel meer waard dan 150€.
lol vertel? Maar serieus, het is alsof je een tv koopt, te lui bent om de handleiding te lezen en dan maar iemand in gaat huren om voor jou te zappen. RTFM. Des te belangrijker als het om je eigen l lichaam gaat.@Dunden was één van mijn klanten. Erg tevreden over mijn aanpak ook trouwens .
Hehe, ja precies. Ik zie trouwens heel veel van dat soort gasten.... Maar ik denk dat er niet heel veel mensen echt serieus zijn met dit.. Gewoon onzekere papa types zijn het meestallol vertel? Maar serieus, het is alsof je een tv koopt, te lui bent om de handleiding te lezen en dan maar iemand in gaat huren om voor jou te zappen. RTFM. Des te belangrijker als het om je eigen l lichaam gaat.
Dat is het belangrijkste!Ik ben 2, 5 weken bezig
En echt !! Ik voel me goéd
Vetpercentage is omlaag
Geen honger
Mentale obstakels overwonnen, klinkt gek, maar tussen de mannen in her krachthonk staan, oefeningen voor de spiegel doen....daar zag ik tegenop
Jullie kunnen wel negatief doen over coaching enz..
Maar ik heb echt een goede coach, díe me ook leert om anders met voeding on te gaan
Het hele pakket is voor mij het geld waard!!!