Fitness Seller

Vooruitgang pics [4 maanden]

aim

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik heb ben nu dus 4 maanden bezig met bb'en (serieus vanaf 27 september, toen woog ik 59kg 's ochtends).

Vandaag, 17 januari 2005 woog ik 65,5 kg 's ochtends (en zelfde vet %, misschien een heel klein beetje aangezet maar bijna niks).

Deze pic is gemaakt op 11 september 2004, toen woog ik 57/58 kg.
Het is echt een vreselijke pic :p maar de enigste die ik heb als vergelijkings materiaal:

Hier is dus de pic:

http://img55.exs.cx/img55/7513/11090459kgfront4pk.jpg

Deze pics zijn vandaag (17 januari) gemaakt, ik heb geen foto van m'n rug omdat ik nog de pose moet oefenen (niet dat de andere perfect zijn, maarja):

(ik heb geen pic in dezelfde pose als m'n oude pic...)

most musculair:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

quads:

kuiten:

Ik ben momenteel aan het bulken, ik weet dat de meeste reacties 'meer eten' zullen zijn, maar geloof me, ik eet 4000 kcal en ben de halve dag misselijk :p Ik zet gewoon amper vet aan denk ik :).

-Jesper

meer eten! 4000 kcal is niks voor zo'n k*t ecto'tje als jij :D

Hmm aan weightgainer gedacht?

• Topic Starter Topic Starter
een weightgainer - waarom? ik ben toch zoon 7kg aangekomen in 4 maanden..

Ik vind ze goed, mooie kuiten, goede quad ontwikkeling (net boven de knie). Dat lelijke skinny ingevallen rompje is weg, er zit zowaar vlees op. :D

Wel zou maten gaan opmeten, armen, benen, borst etc om het wat beter bij te houden.

Verder, als ze progressie stopt is een Weightgainer idd een goede optie om meer kcal binnen te krijgen in een klein volume. :)

Thx :cool:

Owja voordat ik et vergeet :D veel dank gaat natuurlijk uit naar mightyduck voor het helpen vanaf dag 1 :) thanks bro

Jah gaat de goede kant op he, lekker door knallen en ff die shag onder de armen vandaan maaien! :)

dat is allang gebeurd :D is een oude pic he

Langzaam maar zeker krijg je vlees op de botten. :thumb:
6,5 kg in 4 maanden is een heel net resultaat. :)

Goeie vooruitgang, hou dat nog een paar maanden zo vol en sta versteld van het verschil! :thumbs: Ga zo door!

het resultaat liegt er niet om wat je al geboekt hebt...

En als je dit het komende jaar zo door kan trekken heb ik wel het idee dat je ver kan komen...

Dus zet 'm op!

voor 4 maanden trainen zeker niet verkeerd, ga zo door!

thanks all

Gaat lekker. keep it up! :cool:

Goede vooruitgang, borst heeft duidelijk nog wat werk nodig, ook al is die ook vooruit gegaan.

Btw : Ik mag hopen dat je ondertussen wat gedaan hebt aan die 20pakken shag onder je armen.

Het is bijna intimiderend. :o

Var zei:
Goede vooruitgang, borst heeft duidelijk nog wat werk nodig, ook al is die ook vooruit gegaan.

Btw : Ik mag hopen dat je ondertussen wat gedaan hebt aan die 20pakken shag onder je armen.

Het is bijna intimiderend. :o

:roflol:

ontopic,
weightgainer totaal onnodig. je hebt flink gepakt in korte tijd, so you're doin well :) benen lijken een goed punt te worden, verder heb je niet meer zo'n skinny look als eerst. en je houdt nu een log bij, I'll be watching you ;) !

goed bezig, doe zo verder :thumbs:

zeker goed voor de 4 maanden, kwam ik dat maar in 4 maanden aan :p

Terug
Naar boven