Hoi,
Ik heb ben nu dus 4 maanden bezig met bb'en (serieus vanaf 27 september, toen woog ik 59kg 's ochtends).
Vandaag, 17 januari 2005 woog ik 65,5 kg 's ochtends (en zelfde vet %, misschien een heel klein beetje aangezet maar bijna niks).
Deze pic is gemaakt op 11 september 2004, toen woog ik 57/58 kg.
Het is echt een vreselijke pic
maar de enigste die ik heb als vergelijkings materiaal:
Hier is dus de pic:
http://img55.exs.cx/img55/7513/11090459kgfront4pk.jpg
Deze pics zijn vandaag (17 januari) gemaakt, ik heb geen foto van m'n rug omdat ik nog de pose moet oefenen (niet dat de andere perfect zijn, maarja):
(ik heb geen pic in dezelfde pose als m'n oude pic...)
most musculair:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
quads:
kuiten:
Ik ben momenteel aan het bulken, ik weet dat de meeste reacties 'meer eten' zullen zijn, maar geloof me, ik eet 4000 kcal en ben de halve dag misselijk
Ik zet gewoon amper vet aan denk ik
.
-Jesper
Ik heb ben nu dus 4 maanden bezig met bb'en (serieus vanaf 27 september, toen woog ik 59kg 's ochtends).
Vandaag, 17 januari 2005 woog ik 65,5 kg 's ochtends (en zelfde vet %, misschien een heel klein beetje aangezet maar bijna niks).
Deze pic is gemaakt op 11 september 2004, toen woog ik 57/58 kg.
Het is echt een vreselijke pic
maar de enigste die ik heb als vergelijkings materiaal:Hier is dus de pic:
http://img55.exs.cx/img55/7513/11090459kgfront4pk.jpg
Deze pics zijn vandaag (17 januari) gemaakt, ik heb geen foto van m'n rug omdat ik nog de pose moet oefenen (niet dat de andere perfect zijn, maarja):
(ik heb geen pic in dezelfde pose als m'n oude pic...)
most musculair:
quads:
kuiten:
Ik ben momenteel aan het bulken, ik weet dat de meeste reacties 'meer eten' zullen zijn, maar geloof me, ik eet 4000 kcal en ben de halve dag misselijk
Ik zet gewoon amper vet aan denk ik
.-Jesper