Fitness Seller

Vooruitgang pics [4 maanden]

Zow, als jij elke 4 maanden zo'n 7kg bij komt dan gaat dat helemaal goed komen :cool: Benen zien er al belovend uit !

• Topic Starter Topic Starter
benen is idd 1 van de betere punten vind ik ;)

Tja, die oksels. Ik hoop dat je geen hond hebt, anders zou je wel eens stevig genomen kunnen worden :eyebrow:

Maar effe zonder flauwekul. Je mag wel tevreden zijn dat je een normale fysiek hebt gekregen. :thumbs:

Keep up the good works.

Vooral zo doorgaan zou ik zeggen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
das wel het plan

Gewoon doorgaan kerel. Je heb er aanleg voor ;)

jeemig... Hellevoetsluis wakker geworden hier ???

netjessss maar 6.5 kg in 4 maanden lijkt me niet zo wonderlijk, het is wel SUPER mooi voor je dat het zoveel is, maar dat lijkt me nogal logisch als je genoeg eet en goed traint en rust.. je woog immers maar 59 kg.. naarmate je groter wordt, dan kom je geloof ik ook minder snel aan, correct me if i'm wrong.

Ik had het in het begin ook, ik kwam echt super snel aan, nu lukt het haast niet meer.
Maar, ziet er goed uit! Lose the shagg!! :D

Goed bezig.

Bijna dezelfde stats als toen ik begon ruim een jaar geleden, ging bij mij ook hard.. valt nu vies tegen ;)

maar zeker niet stoppen :thumb:

sorry gast maar ik wou net gaan slapen. Alleen ik kan het nu niet meer. Scheer die benen :eek:

badg0r zei:
sorry gast maar ik wou net gaan slapen. Alleen ik kan het nu niet meer. Scheer die benen :eek:
:rolleyes: Hallo, ik ben een mong**l en ik schop topics omhoog zonder te kijken hoe oud ze zijn :thumbs: 8)

badg0r zei:

Jij ziet er uit wil je zeggen. En dan ook nog es wakker liggen van behaarde poten. Nu maar hopen dat je niet in je bedje hebt geplast. :no:

Terug
Naar boven