MuscleMeat

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dan laat ik het ff zo eerst. Ik dacht dat de maaltijd voor de training wel voldoende carbs was. Maar als ik vanaf nu niet meer aankom zal ik wel voor de training nog wat complexe carbs extra nemen bij maaltijd 4 dan he
post=na
pre=voor
dus na je training (tussen maaltijd 4 en 5 in)

• Topic Starter Topic Starter
Oftopic.
Barbell back squat zowel full als prarallel zijn mijn favo oefeningen.
Boxsquat mag er trouwens ook wel zijn.

post=na
pre=voor
dus na je training (tussen maaltijd 4 en 5 in)

Ahaa oke. Dan krijg ik nog wel makkelijk 100 gram complexe carbs weg in vaste voeding.
Dat is zo'n 400 cals

Edit aankomende zomer zal ik nog wel progresie pics posten om te laten zien
of ik het goed doe of niet.

Ik vertrouw mijn eigen aanpak niet meer
Dus kan ik net zo goed weer helemaal overnieuw beginnen.

Ik ben eindelijk wakker geworden

Dit vind ik wel vaag.
Wij hebben ongeveer dezelfde lengte, Je bent veel zwaarder als ik, maar ik vind mn eigen rug toch wel een stuk beter als de jouwe:o
Check mn galerij

Dan neem ik aan dat je een erg goede front hebt ofzo:o

Voor mij vront schaam ikme dood met al dat haar.
Net pedobeer

Sorry man, maar dit kan toch niet na 6 jaar? Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat je uberhaupt lukt. Verder met degenen die zeggen dat je mischien eens iemand moet zoeken om je hiermee te helpen eens.
Veel succes en ga nou voorlopig gewoon niet kuren.

Oh hij heeft er net eentje achter de rug hoor.

whaha een winny kuur jah wat belachelijk
Als je dat een kuur noemt. Het is geen wonder middel en het is na 3 jaar serieus bezig zijn ipv 6
Topic vervuilers oprotten ik ben serieus bezig.
Als je iets post post dan iets wat mij kan helpen en geen bs wat dat neem ik niet serieus

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga hier nou niet liggen zeiken over een kuurtje. Zoals je ziet had hij zijn voeding niet op de rails. Dan werkt een kuurtje gewoon niet. Je kunt niet groeien van lucht.

Ik denk dat luup zich al k*t genoeg voelt en de boodschap wel duidelijk bij hem is overgekomen. Ik steun hem nu liever zodat hij de goeie kant opgaat!

Jah maar tijdens dat kuurtje was ik al bezig met deze clean bulk.
Anders had ik ook niet die 2 kg massa gepakt en extra kracht
wat ik nu allemaal er extra bij vast hou. Dus dat zat wel goed.
Edit
en die test e laat ik idd nog wel ff wachten

Maar als mijn voeding en training goed ik en gaat het me dan niet snel genoeg pak ik hem wel.

Je doet iets gigantisch fout. Als ik jou was zal ik me echt ff goed in lezen over voeding en training. Met 3 jaar serieus training kan je namelijk ongelofelijk veel bereiken en dat zie ik bij jou niet terug. Wel zonde dat je niet eerder aan de bel getrokken hebt want dit is echt zware tijdverspilling wat je nu doet.

Je doelen zijn me niet helemaal duidelijk. Ik lees dat je aan massa wil winnen, maar ook droger wil worden. je zegt altijd dat het gewicht je weinig uitmaakt, dat het om massa draait, maar nu zie ik in je sig krachtstats en doelen staan.

Dus, even kort, krachtig en concreet: wat zijn je doelen voor de komende maanden, en hoe wil je het aanpakken?

Massa pakken tot maart en dan droog staan vanzomer.
Zodat ik iig geen vet massa meer te veel heb voor de volgende bulk
Lijkt me een goed plan

Als ik lup was zou ik ff mooi gaan cutten, zit echt wel massa onder. Dan heeft hij een mooie schone basis om te gaan clean bulken. Maarja wat je ook doet, idd echt doelen stellen anders ga je niet vooruit.

Je doelen zijn me niet helemaal duidelijk. Ik lees dat je aan massa wil winnen, maar ook droger wil worden. je zegt altijd dat het gewicht je weinig uitmaakt, dat het om massa draait, maar nu zie ik in je sig krachtstats en doelen staan.

Dus, even kort, krachtig en concreet: wat zijn je doelen voor de komende maanden, en hoe wil je het aanpakken?

Het lijkt mij ook erg verstandig dat je bekijkt wat je wil. En je kan eventueel kijken war het aan ligt dat je zo weinig progressie maakt.

En het lijkt misschien niet zo maar er zijn wel een paar mensen op dit forum die je willen helpen:)

Je doet iets gigantisch fout. Als ik jou was zal ik me echt ff goed in lezen over voeding en training. Met 3 jaar serieus training kan je namelijk ongelofelijk veel bereiken en dat zie ik bij jou niet terug. Wel zonde dat je niet eerder aan de bel getrokken hebt want dit is echt zware tijdverspilling wat je nu doet.

Dat zit nu wel goed voeding en training.
Ik heb niet gegaind omdat ik net uit een jaar cut kom.
Ik wou gewoon overtollig gewicht kwijt en dat is gelukt.

Kort uitgelegt
2jaar bulken 94kg veel vet
Laatste jaar cutten 80kg
Nu na de kuur 2kg schoon erbij gekregen vanwege cleanbulk 82kg dus.

Nu ga ik dus nog ff door met de cleanbulk tot maart om die 2 kg hard te maken
en dan cutten tot de zomer om droog te staan.

Erna schoon bulken zodat ik nooit meer hoef te cutten iig niet meer diep hoef te cutten en lang

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is over die zogenaamde 6 jaar serieus dat het maar 3 jaar is waarvan 1 jaar cutten
dus 2jaar max voor massa heb getraind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Massa pakken tot maart en dan droog staan vanzomer.
Zodat ik iig geen vet massa meer te veel heb voor de volgende bulk
Lijkt me een goed plan
Tot maart? Dat gaat er al snel zijn, we zijn al eind januari.

En hoe ga je die dingen aanpakken? Hoe ga je trainen? Ga je wat anders proberen dan wat je gewoon bent?

DAT ZIT NU WEL GOED VOEDING EN TRAINING
NOGMAALS IK KOM NET UIT EEN JAAR CUT MAN DUS LOGIES DAT
IK NIET VEEL GEGAIND HEB. Ikwou eerst overtollig vet eraf hebben

Hoor wat je zegt, een jaar cutten. Dan zou je dus echt knetter droog moeten staan. Overal dikke aders die er uit poppen zichtbare seperatie etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven