BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
moe ook nie gaan oooovverdrijven he..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

post=naOke dan laat ik het ff zo eerst. Ik dacht dat de maaltijd voor de training wel voldoende carbs was. Maar als ik vanaf nu niet meer aankom zal ik wel voor de training nog wat complexe carbs extra nemen bij maaltijd 4 dan he
post=na
pre=voor
dus na je training (tussen maaltijd 4 en 5 in)
Sorry man, maar dit kan toch niet na 6 jaar? Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat je uberhaupt lukt. Verder met degenen die zeggen dat je mischien eens iemand moet zoeken om je hiermee te helpen eens.
Veel succes en ga nou voorlopig gewoon niet kuren.

Je doelen zijn me niet helemaal duidelijk. Ik lees dat je aan massa wil winnen, maar ook droger wil worden. je zegt altijd dat het gewicht je weinig uitmaakt, dat het om massa draait, maar nu zie ik in je sig krachtstats en doelen staan.
Dus, even kort, krachtig en concreet: wat zijn je doelen voor de komende maanden, en hoe wil je het aanpakken?

Je doet iets gigantisch fout. Als ik jou was zal ik me echt ff goed in lezen over voeding en training. Met 3 jaar serieus training kan je namelijk ongelofelijk veel bereiken en dat zie ik bij jou niet terug. Wel zonde dat je niet eerder aan de bel getrokken hebt want dit is echt zware tijdverspilling wat je nu doet.
Massa pakken tot maart en dan droog staan vanzomer.
Zodat ik iig geen vet massa meer te veel heb voor de volgende bulk
Lijkt me een goed plan
Tot maart? Dat gaat er al snel zijn, we zijn al eind januari.Massa pakken tot maart en dan droog staan vanzomer.
Zodat ik iig geen vet massa meer te veel heb voor de volgende bulk
Lijkt me een goed plan
DAT ZIT NU WEL GOED VOEDING EN TRAINING
NOGMAALS IK KOM NET UIT EEN JAAR CUT MAN DUS LOGIES DAT
IK NIET VEEL GEGAIND HEB. Ikwou eerst overtollig vet eraf hebben