Fitness Seller

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
@JVR; 2900kcal KAN genoeg zijn. Alleen hij zal erachter komen.

@Luppie; Ik vind je voeding over het algemeen prima. In de ochtend wel wat meer eiwitjes. Pak hier een shake mee ofzo. Wel zou ik absoluut bij de maaltijd na de training complexe carbs toevoegen. Je hoeft niet bang te zijn voor extra vetopslag door laat op de avond KH te eten. Dit word toch door verbruikt na het (late) trainen. Maar is absoluut nodig voor aanvulling glycogeen en herstel (de dextrose alleen, is niet genoeg hiervoor).

Je kan het beste naar Jesaja luisteren. Toen ik zijn log bekeek kreeg ik immens veel respect voor deze n*ger. En dat is geen grap :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat een stel kleuters hier zeg net doen of ik zelf helemaal niets weet rn niet weet wat ik doe. Ik zalwel een front foto schieten mischien is dat beter

Niet veel kcal toegevoegd, maar wel beter schema, alstu:

Maaltijd 1 9.00 uur
Whey 40gr
Banaan

9.30 (ff die whey laten opnemen)
Brinta 80 gram
Melk halvolle, voor je brinta
5gram visolie

Maaltijd 2 12.00 uur
500gr magere kwark
2 plakken volkoren brood
2 tomaten

maaltijd 3 14.00 uur
100gr rijst
700ml magere melk
2 mandarijnen

maaltijd 4 17.00 uur
200gr kipfilet
Aardappelen 250 gram, rijst 150 gram of pasta 250 gram
2 ons groente gekookt
20gram olijf olie

Voor training
30 gram whey

Na de training 20.30 uur
40 gram whey eiwitten
40 gram dextrose

maaltijd 5 21.00 uur
80gr Brinta
100gr magere vis (tilapia, koolvis etc)
100 gram wortelen of komkommer

maaltijd 6 23.30 uur
500 gram magere kwark
15 gram casewnoten

Laatst bewerkt:
Heb je meerdere persoonlijkheden Luppie?

@JVR; 2900kcal KAN genoeg zijn. Alleen hij zal erachter komen.

@Luppie; Ik vind je voeding over het algemeen prima. In de ochtend wel wat meer eiwitjes. Pak hier een shake mee ofzo. Wel zou ik absoluut bij de maaltijd na de training complexe carbs toevoegen. Je hoeft niet bang te zijn voor extra vetopslag door laat op de avond KH te eten. Dit word toch door verbruikt na het (late) trainen. Maar is absoluut nodig voor aanvulling glycogeen en herstel (de dextrose alleen, is niet genoeg hiervoor).
Waar heb ik dat eerder gehoord?
Luister naar deze kerel!

Ga bulken, wat heeft het voor zin om eindeloos te cutten? Je moet je lichaam prikkelen, probeer eens 6 weken bulken - 2 weken cutten en dat herhalen, dat werkt perfect voor mij. Je stofwisseling word alleen maar trager, omdat je lichaam gaat wennen aan de kleine porties die het krijgt voorgeschotelt.

Ik blijf bij mijn schema omdat ik gain dus allemaal bullshit.
Mischien als mij gains stoppen en dat wat toevoegen voor de rest hartstikke bedankt maar een zorg voor later als het echt nodig is.

Ik blijf bij mijn schema omdat ik gain dus allemaal bullshit.
Mischien als mij gains stoppen en dat wat toevoegen voor de rest hartstikke bedankt maar een zorg voor later als het echt nodig is.

Er zijn amper kcals toegevoegd, heb alleen voedingsmiddelen verschoven en wat eiwitten en kh toegevoegd die je op sommige tijdstippen hard nodig hebt. Zoals kale al zei, je hebt in de ochtend meer eiwit nodig (zie whey) en na je training complexe carbs (zie brinta om 21.00). Maarja whatever als jij denkt 't beter te weten. We zullen zien wat je er van bakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dusssss

Je bent in feite nog maar 10 weken bezig met op je eten te letten? Daarvoor heb je een jaar 2000 kcal gegeten, gezopen en speed gesnoven en dat dan maar een cut genoemd? Na dat jaar bleef je beweren dat je basis aanwezig was om te kuren want dat je al 7 jaar voor je sport leefde en er alles voor deed? Lijkt mij dat je jezelf toch een beetje tegenspreekt.

gast je bent nog steeds kanker dik

lol

Er zijn amper kcals toegevoegd, heb alleen voedingsmiddelen verschoven en wat eiwitten en kh toegevoegd die je op sommige tijdstippen hard nodig hebt. Zoals kale al zei, je hebt in de ochtend meer eiwit nodig (zie whey) en na je training complexe carbs (zie brinta om 21.00). Maarja whatever als jij denkt 't beter te weten. We zullen zien wat je er van bakt.

Als ik niet meer vooruit ga neem ik dit schema wel over is tog wel weer zo'n 500 cals meer denk ik
Iig bedankt het zier er goed uit. Maar ik mis wel mijn kaas

Je staat echt no way in hell op 12%...

Gewoon dagelijks je nichtje nken, verbrand je wat meer calorieen.

Maak die front foto ook eens met timer en niet in een spiegel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven