AndroidHealthClinic

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet haten calibre..

maar luppie..
ik lees dat je nog regelmatig wiet rookt, zijn er studies bekent waarin staat dat dit geen nadelige invloed heeft op spiergroei?
Ik meen me namelijk te herrineren dat thc wel degelijk effect heeft op je spiergroei. Maar dat weet ik nie zeker, dus correct me if I'm wrong.
Dat niet alleen, check je hartslag eens als je stoned bent. Schrik je van zo hoog, en je doet geen ruk... beetje stoned te wezen. Wat denk je wat dat voor energie kost. Als je dan niet meer eet heeft je lichaam niets meer over om op te bouwen.

Stoppen met blowen, of in ieder geval flink minderen.

Hahaha, nu gaan we een drank battle doen. In mijn whiskey periode heb ik ooit 2 flessen (1,4L) op een dag gezopen. Bijna in coma. Was ook zo gek als een deur toen... weer 14 jaar geleden. Sorry moest ik even kwijt, hehehe

maar nu ik ben gestopt met rommel ga ik wel in een keer vooruit dus wat jij zegt klopt niet.
Want ik ga blijkbaar wel vooruit nu

Moet je zeker doen! Al die crap is het niet waard, ik denk dat je liever een kick hebt van de massa die je gewonnen hebt dan van een avondje high te zijn, je massa blijft na die dag!Succes alvast!

Als je nog maar net afbent van de drugs en de drank, dan is het niet te verbazen dat je na al die jaren nog steeds zo zwak bent.
Hopelijk komt het nu wat goed.

Het hypocriete is dat dit verhaal nu plots te voorschijn schiet. Toen hij 2 maand geleden zijn kuurtje verdedigde zei hij "ik train al 7 jaar en doe er alles voor maar ik heb gewoon minder spiervezels". Als er 1 plaats is waar je een leugen zou moeten kunnen volhouden, dan is het wel internet. Maar dit lukt blijkbaar ook niet al te goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruikte al die sooi om aan de realaiteit te ontsnappen maar toen zat ik geesterlijk
serieus in een diep dal. Na het kotsen van bloed had ik pas het idee dat het te ver gaat en liever was ik dood geweest

Chocomelk is de drug van de toekomst.

Bij Makro in de aanbieding. Vanaf 3 pakken zijn ze 0,70 E!

Mmm ook 2 kratjes bier per weekend op nuchtere maag (totaal nix eten 3 dagen lang en 1 fles strorum erbij van 60 %.

Nee wel goed eten uiteraard..

Voorbeeld van oud en nieuw (was wel weer overdreven). fles bacardi, fles jack daniels en heel veel bier.. maar dit is weer een uitzondering. Ben een stuk rustiger geworden sinds ik mijn vriendin heb ontmoet (heeft positieve invloed).

Over het algemeen drink ik nu max. 1 keer per week (de laatste tijd 1 keer per 2 weken) op zaterdag en dan kan er aardig wat doorheen gaan. Maar probeer zondags dan goed te eten.

Mooi dat je nu ten minste al wat eerlijker bent met je eigen. Geen gebitch over spiervezels maar zeggen dat je te veel zoop.

Volgende stap in jezelf bewijzen dat je een vent bent, is gewoon goed eten en trainen en een naturel basis leggen want die heb je duidelijk niet. Als je zegt dat je nog maar 10 weken meer dan 2000 kcal eet, dan betekent dat dat je geen 7 jaar, geen 3 jaar maar slechts 10 weken serieus met je sport bezig bent. Dat je je eerste kuur meteen bent begonnen zonder dat je serieus met je sport bezig was.

Volgende stap is dus toegeven dat je te vroeg bent begonnen met kuren en gewoon knallen.

Mooi dat je nu ten minste al wat eerlijker bent met je eigen. Geen gebitch over spiervezels maar zeggen dat je te veel zoop.

Volgende stap in jezelf bewijzen dat je een vent bent, is gewoon goed eten en trainen en een naturel basis leggen want die heb je duidelijk niet. Als je zegt dat je nog maar 10 weken meer dan 2000 kcal eet, dan betekent dat dat je geen 7 jaar, geen 3 jaar maar slechts 10 weken serieus met je sport bezig bent. Dat je je eerste kuur meteen bent begonnen zonder dat je serieus met je sport bezig was.

Volgende stap is dus toegeven dat je te vroeg bent begonnen met kuren en gewoon knallen.
Oeiii, daar zit wat in kerel. Waarheid is hard.

Mee eens om eerlijk te zijn

Jah dat zeker ik heb die k*t tijd achter mij gelaten.
14e jaar tot mijn 25e jaar heb ik zo extreme geleefd en dat wil ik niet meer.
Ik maakte mijzelf alleen maar kapot.

whaha een winny kuur jah wat belachelijk
Als je dat een kuur noemt. Het is geen wonder middel en het is na 3 jaar serieus bezig zijn ipv 6
Topic vervuilers oprotten ik ben serieus bezig.
Als je iets post post dan iets wat mij kan helpen en geen bs wat dat neem ik niet serieus
Zoals ik al eens eerder zei, blijkbaar weet jij niet waarom je kuurt. Je doet alsof je niets aan die kuur hebt maar hem neemt omdat je vindt dat je er 'klaar voor bent'. Ik ben geen topic vervuiler, ik wil je alleen daarop wijzen voordat je weer aan een kuur begint.

Je kuur idee moet je idd voorlopig minimaal 2 jaar in de vrieskast zetten. Niet van de ene drugs naar de andere overspringen en eerst maar eens als natural iets moois neerzetten. Kuren is voor wanneer je als natural al een pracht fysiek hebt opgebouwd maar je nog meer massa wilt aanzetten.

nou jah dan ben ik bijna 30 dan ga ik echt wel test erin klappen.
Maar goed kuren is altijd nog iets persoonlijks.
Bvb iemand die snel massa aan wil zetten of wat dan ook.
Het kan voor zo veel doelen gebruikt worden.
Maar ik ben er mee eens dat ik eerst alles uit de kast moet halen zonder te denken aan een kuur

nou jah dan ben ik bijna 30 dan ga ik echt wel test erin klappen.
Maar goed kuren is altijd nog iets persoonlijks.
Bvb iemand die snel massa aan wil zetten of wat dan ook.
Het kan voor zo veel doelen gebruikt worden.
Maar ik ben er mee eens dat ik eerst alles uit de kast moet halen zonder te denken aan een kuur

Je bent pas 25 joh. Sowieso moet je ook voor je zelf bewijzen dat je 2 jaar clean kunt blijven van alcohol en andere drugs. Maar gelukkig zie je dit zelf ook allemaal in. En vergeet niet dat je als natural ook echt veel kunt bereiken, en als je eenmaal aan de test gaat wordt het moeilijk om als natural nog zo hard te groeien.

Succes:lifter:

Ik hou iig mijn vorderingen goed bij met pics hiero. Ik denk dat ik voor mijzelf ieder half jaar mijn vooruit gang in de peiling hou met pics.
Minimaal 2 jaar naturel trainen vanaf nu en kijken wat ik er nog uit krijg met een goed voeding/traing schema

Vanaaf schouders en triceps.
Het rare is dat ik wel e motivatie heb om altijd naar mijn trainingen te gaan.
Zin is er altijd wel

Klinkt goed.

En zo raar is dat niet hoop lup. Is niks zo lekker als knallen in de gym ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven