XXL Nutrition

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ikniet meer vooruit ga neem ik dit schema wel over is tog wel weer zo'n 500 cals meer denk ik

het nieuwe schema is niet beter door +500kcals, maar door de voedingsstoffen, de aminozuren etc die je broodnodig hebt als bodybuilder. Ik zou niet eigenwijs gaan doen, maar het gewoon over nemen. Je gaat echt niet meer vet gainen, maar je gaat wel meer spiermassa gainen. En dat is uiteindelijk je doel als bodybuilder.

En is idd lang geen 12%, gok eerder 17-20%

Ik zit op ongeveer 20%, als ik dit zie vrees ik meer dan dat.

• Topic Starter Topic Starter
Door al die verschillende reacties kom ik er ook nooit he.
De laatste keer dat ik 19% had was bij de keuring dienst van het leger GOED GEMETEN en daar was ik vetter en lichter 19%
Dus minnder dan 19 moet dit wel zijn

Ik denk dat je grote fout was om tijdens de cut zoveel bier te drinken. Die speed en 2000kcal was een goede stap maar bier zijn veel kcal hoor!

Nu ff alles op een rijtje voor de DUIDELIJKHEID voor dat ik weer alles moet zeggen.

Nu ga ik tot maart mijn clean bulk volhouden. Zie voeding schema wat ik eerder heb gepost. En training schema

Na die cleanbulk ga ik nog wat cutten tot de zomer zodat ik geen last meer heb van ovetollig vet.

Ik post dan ook weer wat nieuwe pics voor vergelijking met pics van nu.

Erna ga ik weer bulken en laat ik mijn vet niet weer te hoog oplopen zoals de afgelopen bulk is gebeurd.

En hoe ga je met druggebruik om? Bier in bulk en speed in cut?

En met het kuren? Schijnt dat test + bier echt goed werkt.

En hoe ga je met druggebruik om? Bier in bulk en speed in cut?

En met het kuren? Schijnt dat test + bier echt goed werkt.
Ik ben nu 3 maand clean en dat wil ik zo houden.
Met mijn verjaardag maar een paar biertjes ofzo of een wishkey
Dat is 17 feb. Ik heb het eingelijk zo goed als verbannen op een verjaardag of feestje na.

Want ben er goed flauw van om ziek te zijn van de drugs en drank

Persoonkijk denk ik dat het een hele verbetering word zonder drugs en drank misbruik
Ik heb het soms zo ver laten komen dat ik gewoon bloed moest overgeven en dan ben ik ook goed ziek

Ik ben nu 3 maand clean en dat wil ik zo houden.
Met mijn verjaardag maar een paar biertjes ofzo of een wishkey
Dat is 17 feb. Ik heb het eingelijk zo goed als verbannen op een verjaardag of feestje na.

Want ben er goed flauw van om ziek te zijn van de drugs en drank

Persoonkijk denk ik dat het een hele verbetering word zonder drugs en drank misbruik
Ik heb het soms zo ver laten komen dat ik gewoon bloed moest overgeven en dan ben ik ook goed ziek

:roflol: man je bent net klaar met je winny kuur man

Wijze uitspraken luppie

Maturiteit die met de jaren komt zeker?

Een biertje in de cut kan geen kwaad, hou ze gewoon op een refeed maaltijd, doe ik ook... Zaterdag lekker stoofvlees met frieten en een lekkere trippel erbij.Hup dan weer gedaan voor een weekje.Maar al die andere troep zou ik toch laten, breekt je lichaam gewoon AF.

Eerlijk gezegd, als je zo door gaat, denk ik niet dat het ooit iets gaat worden met je. Uit je kracht stats, je voeding, de tijd die je al traint, is duidelijk om te maken dat je totaal geen discipline hebt en je echt niet hard voor je zelf kunt zijn.

niet haten calibre..

maar luppie..
ik lees dat je nog regelmatig wiet rookt, zijn er studies bekent waarin staat dat dit geen nadelige invloed heeft op spiergroei?
Ik meen me namelijk te herrineren dat thc wel degelijk effect heeft op je spiergroei. Maar dat weet ik nie zeker, dus correct me if I'm wrong.

Een biertje in de cut kan geen kwaad, hou ze gewoon op een refeed maaltijd, doe ik ook... Zaterdag lekker stoofvlees met frieten en een lekkere trippel erbij.Hup dan weer gedaan voor een weekje.Maar al die andere troep zou ik toch laten, breekt je lichaam gewoon AF.

Weet ik maar zo donk ik niet. Zoals ik dronk drinkt niemand hier denk ik

Eerlijk gezegd, als je zo door gaat, denk ik niet dat het ooit iets gaat worden met je. Uit je kracht stats, je voeding, de tijd die je al traint, is duidelijk om te maken dat je totaal geen discipline hebt en je echt niet hard voor je zelf kunt zijn.
maar nu ik ben gestopt met rommel ga ik wel in een keer vooruit dus wat jij zegt klopt niet.
Want ik ga blijkbaar wel vooruit nu

Mmm ook 2 kratjes bier per weekend op nuchtere maag (totaal nix eten 3 dagen lang en 1 fles strorum erbij van 60 %.

Alleen doe fles strorum is niet ieder weekend maar die bier wel
en ben er nu meer dan flauw van
want het ging mij alleen nog maar om uit de realiteit te ontsnappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven