- Waardering
- 4.361
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Op hoeveel % dan.
Zal ik die fitness instructeur wel ff bij zijn kladden pakken met zijn mooie metingen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel % dan.
Als ikniet meer vooruit ga neem ik dit schema wel over is tog wel weer zo'n 500 cals meer denk ik
Ik ben nu 3 maand clean en dat wil ik zo houden.En hoe ga je met druggebruik om? Bier in bulk en speed in cut?
En met het kuren? Schijnt dat test + bier echt goed werkt.
Ik ben nu 3 maand clean en dat wil ik zo houden.
Met mijn verjaardag maar een paar biertjes ofzo of een wishkey
Dat is 17 feb. Ik heb het eingelijk zo goed als verbannen op een verjaardag of feestje na.
Want ben er goed flauw van om ziek te zijn van de drugs en drank
Persoonkijk denk ik dat het een hele verbetering word zonder drugs en drank misbruik
Ik heb het soms zo ver laten komen dat ik gewoon bloed moest overgeven en dan ben ik ook goed ziek
man je bent net klaar met je winny kuur manAls je nog maar net afbent van de drugs en de drank, dan is het niet te verbazen dat je na al die jaren nog steeds zo zwak bent.
Een biertje in de cut kan geen kwaad, hou ze gewoon op een refeed maaltijd, doe ik ook... Zaterdag lekker stoofvlees met frieten en een lekkere trippel erbij.Hup dan weer gedaan voor een weekje.Maar al die andere troep zou ik toch laten, breekt je lichaam gewoon AF.
Weet ik maar zo donk ik niet. Zoals ik dronk drinkt niemand hier denk ik

maar nu ik ben gestopt met rommel ga ik wel in een keer vooruit dus wat jij zegt klopt niet.Eerlijk gezegd, als je zo door gaat, denk ik niet dat het ooit iets gaat worden met je. Uit je kracht stats, je voeding, de tijd die je al traint, is duidelijk om te maken dat je totaal geen discipline hebt en je echt niet hard voor je zelf kunt zijn.