XXL Nutrition

Voorwaardelijke celstraf voor man die vrouw neersteekt

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Voorwaardelijke celstraf voor man die vrouw neersteekt
Een 56-jarige man uit Roeselare kreeg van de Kortrijkse strafrechter drie jaar voorwaardelijk voor een steekpartij op zijn vrouw. Het slachtoffer overleefde de aanslag en verzoende zich ondertussen opnieuw met haar echtgenoot.

De feiten speelden zich af op 7 december 2005 in Roeselare. Het huwelijk van het koppel bleek al een tijdje in het slop te zitten en de vrouw sprak regelmatig af met een vriend. Tijdens een gesprek met zijn echtgenote in de woning van de vriend haalde de Roeselarenaar plots een breekmes uit zijn zak en stak de vrouw in de keel.

Droog blijven
Hij zat daarvoor bijna drie maand in voorhechtenis. Het gerecht oordeelde dat de man niet met voorbedachte rade handelde en wijzigde in de loop van het onderzoek de tenlastelegging van moordpoging naar poging tot doodslag. De dader van de steekpartij moet niet terug naar de cel, maar hij moet zich wel medisch en psychologisch laten begeleiden, zijn job behouden en mag geen alcohol meer gebruiken. (belga/hln)

Nog geen 3 maanden in voorhechtenis :rolleyes:
En die vrouw is zo gek om bij die vent te blijven ???

Volgens mij heeft hij ook wat verstand bij haar er uitgestoken , wie blijft er nu bij zo'n gek!???

Nog geen 3 maanden in voorhechtenis :rolleyes:
En die vrouw is zo gek om bij die vent te blijven ???

Het kan nog veel gekker. Volgens mij bij Jambers, maar het kan ook een ander programma zijn geweest. Was er eens een jong echtpaar bij, waar de man de vrouw van dichtbij met een hageljachtgeweer geschoten. Ze was volgens mij haar arm kwijt, of in ieder geval zwaar verdoet. En nog bleef ze bij die man.

Liefde maakt dus inderdaad blind.

(alhoewel je het geen liefde kan noemen, als jij je 'geliefde' te lijf gaat met een mes/pistool.)

Die vrouw is ECHT bang dat ze niks anders kan krijgen ???

Je zult je verbazen hoeveel vrouwen compleet in elkaar getyft worden en niet bij hun vent weggaan. Kan veel redenen hebben.

lees: 'gillen van de pijn is burengerucht'.

roeselare my hometown :bow:

wees er maar trots op :p

Terug
Naar boven