XXL Nutrition

vraag anavar/winny

Als je dan toch echt een oral kuurtje wil pak dan winstol op 50mg ed 6weken

Verwacht niet dat je vetpercentage gaat dalen van de winstrol want dit doe je met een degelijk dieet!

Je zal hooguit wat harder ogen ,maar ook niet extreem want je verpercentage is te hoog!

Conclusie: cutten! daarna kuren!

A

Laatst bewerkt:
oke man,echter,winstrol houd me at tegen wegens de eventuele haaruitval,dit zit bij ons in de familie,en ik wil ECHT niet kaal zijn.. zijn hier geen middelen tegen dat deze bijwerking van winny onderdrukt?

ow geen last van ...finastine ofzo heet die zooi

W1-6 of 8

TestE 250 mg
Anavar 30 mg per dag (W1-4)

Niet al te zwaar wel een leuke winst mee te behalen.

Anavar is voor de dames ;)

40mg zal je weinig brengen.

en hoe sta jij tegenver winny,als ik vragen mag ? :)

Winstrol is voor ervaren sporter, een beginner krijgt vaak last van bijwerkingen zoals pijn aan pezen en aanhechting door (wegtrekken vocht), er word wel eens gezegd dat je creatine kunt nemen om dat te voorkomen maar daar heb ik geen weet ervaring mee/van.

Anabolica is sowieso geen snoepgoed, Anavar is wel de lichtste versie, dus dat zou je kunnen proberen als je niet wil prikken en alleen wil slikken. ik zou dan wel min. op 60mg gaan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
injecteren opzich geen probleem mee, als iemand anders het voor mij doet,maar men eige een picuur zetten zie ik niet zitten :) ik dacht winstrol tabs te nemen,ik dacht dat deze niet veel schadelijker waren als var, hier ben ik blijkbaar fout.

injecteren opzich geen probleem mee, als iemand anders het voor mij doet,maar men eige een picuur zetten zie ik niet zitten :) ik dacht winstrol tabs te nemen,ik dacht dat deze niet veel schadelijker waren als var, hier ben ik blijkbaar fout.

Dan beter iemand zoeken die voor je kan zetten. Test e kuur gaat je veel meer brengen.

Verwacht niet dat je vetpercentage gaat dalen van de winstrol want dit doe je met een degelijk dieet!

Je vetmassa naamt inderdaad niet af bij mijn weten maar het percentage vet ten opzichte van je totale massa daalt wel omdat je spiermassa aanzet vrijwel zonder vet.

Finasteride bedoel je? ...weet je wel wat het is?

niet tegen haaruitval?
is er dan iets anders die het wel onderdrukt?

ik ben al even bezig met zoeken naariemand die ze kan zetten bij mij,is het dan enkel omdat het effectiever is,en omdat je de lever er niet mee belast,of zijn er nog redenen?

8 maanden lang finasteride gebruikt. voelde me op een gegeven moment depressief worden en geen zin meer in coïtus hebbend. ejaculaat is waterig en minder dan vroeger. soms steken in mijn rechterbal.
Dat allemaal voor wat haaruitval tegen te gaan....

zijn er geen andere mogelijkheden die de haaruitval onderdrukken? Ik ben eigelijk maar van plan om 1 keer winny te probere,6 weke lang op 50 mg,en daarne nakuren met nolva. Is er nog gevaar voor de haren als je het maar 1 keer gebruikt?

Als het in de familie zit ben je toch al gedoemd (moeders kant) zit het niet in de familie zal je er geen last van krijgen.
Het is namelijk een genen probleem. Zit het dus in de familie is het afwachten dus of je nu wel of niet kuurt je zal toch haar verliezen.

Gewoon milimeteren die zooi en n woeste kop krijgen

Als het in de familie zit ben je toch al gedoemd (moeders kant) zit het niet in de familie zal je er geen last van krijgen.
Het is namelijk een genen probleem. Zit het dus in de familie is het afwachten dus of je nu wel of niet kuurt je zal toch haar verliezen.
Dit lijkt me sterk, genmutatie hoef je niet per se te erven hoor :p
Bovendien is de mutatie die wordt geërfd vanaf de moeders kant lang niet verantwoordelijk voor alle gevallen van alopecia androgenetica.

Dit lijkt me sterk, genmutatie hoef je niet per se te erven hoor :p
Bovendien is de mutatie die wordt geërfd vanaf de moeders kant lang niet verantwoordelijk voor alle gevallen van alopecia androgenetica.

Kaalheid is altijd erfelijk dus wat je zegt slaat kant noch wal bro.
Als je geen last hebt van erfelijke kaalheid dan zal je ook geen last ondervinden van haaruitval door AAS.

aan men vaders kant zijn de meeste kaal. mijn vader zelf ook,en hij is er zeker van dat ik ook kaal ga worden. in zen twintiger jaren is dit begonnen. bij men moeder dan weer niet,voor zover ik weet.

Terug
Naar boven