MuscleMeat

vraag anavar/winny

aan men vaders kant zijn de meeste kaal. mijn vader zelf ook,en hij is er zeker van dat ik ook kaal ga worden. in zen twintiger jaren is dit begonnen. bij men moeder dan weer niet,voor zover ik weet.

Pas dan toch maar op. liever anavar dan winstrol om dit uit te proberen...
Het beste is Turinabol voor je haargrens.

• Topic Starter Topic Starter
anavar zegt me ondertussen niets meer,dus die laat ik zowizo valle9. Kheb wat over tbol opgezocht,en dit is blijkbaar een product dat zonde is van je geld. Dat het theoretisch wel een goed product is,maar daar stopt het dan ook. Zijn er geen andere orals voor massa? Ik ben nu bezig met cutten en tegen juni zou ik een only willen doen,liefst oral. Tenzij ik tegen dan iemand gevonden heb die me wil injecteren,wat ik betwijfel.

anavar zegt me ondertussen niets meer,dus die laat ik zowizo valle9. Kheb wat over tbol opgezocht,en dit is blijkbaar een product dat zonde is van je geld. Dat het theoretisch wel een goed product is,maar daar stopt het dan ook. Zijn er geen andere orals voor massa? Ik ben nu bezig met cutten en tegen juni zou ik een only willen doen,liefst oral. Tenzij ik tegen dan iemand gevonden heb die me wil injecteren,wat ik betwijfel.
Goede research :p
Een andere mogelijke oral is dianabol.

zorgt dit product voor kwalitatieve massa? Is het niet zo dat je van dianabol tijdens de kuur er heel opgeblazen uitziet,door het vocht dat je vasthoud?en wat zijn de bijwerkingen hiervan,als ik vragen mag :)

is er dan niets dat niet zorgt voor haaruitval?

Helaas kerel. zoals gezegd alleen Tbol en anavar waar de risico laag is maar wel aanwezig.
Nandrolone (deca) is veilig voor je haargrens maar is geen oral.

Zelfs van creatine kun je haaruitval krijgen!

Ik merk dat zelf door ervaring en het is nu ook :"wetenschappelijk" bewezen

http://www.buildmybody.nl/voeding-en-supplementen/creatine/creatine-en-kaalheid/

interesant stuk!
wat denken jullie van dit:
250 test week 1 tm 10
250 deca week 1 tm 9
nakuren met nolva.
het zal dan toch injecteren worden,want van deze spullen krijg je geen haaruitval,toch?

interesant stuk!
wat denken jullie van dit:
250 test week 1 tm 10
250 deca week 1 tm 9
nakuren met nolva.
het zal dan toch injecteren worden,want van deze spullen krijg je geen haaruitval,toch?
Jawel, testosteron wordt omgezet naar DHT en zorgt dus ook voor haaruitval. In welke mate hangt af van je genen, maar op 250mg zal het waarschijnlijk reuze meevallen.

Jorne hier ga jij niet uitkomen. Of je nu Winstrol gaat nemen of test, zoals Tythor al zegt, zet het om naar DHT en kan dat zorgen voor haaruitval. Nu zul je niet meteen al je haar verliezen bij een lage dosering, maar veelvuldig gebruik zal wel effect hebben (inhammen etc.) Ik ben zelf ook al ****ing lang aan het nadenken aangezien ik gespierd zijn mooi vind, maar een kale kop zit ik nu echt nog niet op te wachten.
Toch typisch dat zon Arnold of Sylvester Stalone nog zoveel haar hebben hè!

knallen met die zooi!!! beetje lopen huilen hier over je bikini lijn/grens whatever..

ga op sneldammen ofzo.....

Jorne hier ga jij niet uitkomen. Of je nu Winstrol gaat nemen of test, zoals Tythor al zegt, zet het om naar DHT en kan dat zorgen voor haaruitval. Nu zul je niet meteen al je haar verliezen bij een lage dosering, maar veelvuldig gebruik zal wel effect hebben (inhammen etc.) Ik ben zelf ook al ****ing lang aan het nadenken aangezien ik gespierd zijn mooi vind, maar een kale kop zit ik nu echt nog niet op te wachten.
Toch typisch dat zon Arnold of Sylvester Stalone nog zoveel haar hebben hè!
ik zit met hetzelfde.. Wat brengt een deca only?

ik zit met hetzelfde.. Wat brengt een deca only?
WaterBucket1.jpg - 290395

oké,dan blijf ik voorlopig op een test only,250 mg als ik terug begin te bulken. Op zo'n lage dosis zal het wel meevallen zeker?

oké,dan blijf ik voorlopig op een test only,250 mg als ik terug begin te bulken. Op zo'n lage dosis zal het wel meevallen zeker?

Nee dat is idd niet veel maar je weet het nooit heh?
wil je safer gaan dan zou ik er 1 mg finasteride bij de test gebruiken tm de nakuur en dan stoppen met die zooi.

Kun je doen man maar er zijn zat mensen die zeggen dat 250mg wel erg weinig is en je daarom dus 500mg aanraden. Als je vindt dat 250mg te weinig is, maar niet nog meer testosteron wilt nemen vanwege de mogelijke bijwerkingen, kun je er primobolan bijzetten (bijv. 200-300mg). Primobolan is licht onderdrukkend en heeft milde androgene bijwerkingen.

Dan pak je 250 mg test om de 5 dagen, dus dat is dan eigenlijk 375 mg per week.

Terug
Naar boven