Fitness Seller

Vraag betreft veel plassen

• Topic Starter Topic Starter
Maakt niet uit welk dagdeel je je vetten neemt zolang je maar aan je dagelijkse minimale behoefte komt. Dus savonds is prima. even uitrekenen hoeveel je nog overhoudt aan vetinname en bijvullen maar. Als je wat lager wilt je hebt ook 3% Griekse en Turkse yoghurt, smaakt precies hetzelfde. Even lekker :) Halfvolle kwark komt trouwens ook overeen in macro's.. Kwestie van uitproberen welke je lekkerst vindt.
Dankjewel voor je reactie,ik had de 10% vet met 3,5 eiwit gehaald gisteren,ik ga ff puzzellen

Nou vandaag bij de dokter geweest...urine was goed.

Ik moet een soort van ''blaastraining'' doen..in de zin van uitstellen om te plassen... dus zeg maar elk anderhalf proberen aan te houden en dan de week erna elke 2 uur etc.

Ik pis ook zo'n 10-15x p/d, stoor me er eigenlijk niet aan. Alleen 's-nachts vervelend.
Denk dat de ene blaas gewoon wat minder sterk is als de andere. Ik zou me niet druk maken.

Nou vandaag bij de dokter geweest...urine was goed.

Ik moet een soort van ''blaastraining'' doen..in de zin van uitstellen om te plassen... dus zeg maar elk anderhalf proberen aan te houden en dan de week erna elke 2 uur etc.

en wat is dan het uiteindelijke doel i.e. meest ideale interval ?

waarom zo tyfushoog in eiwitten

Als ik dit topic combineer met de spanning die je in je buik zegt te voelen (volgens je andere topic), en de enorme lading eiwitten die je eet, denk ik dat er een flinke kans is dat het iets met je nieren is.

Ik zou sowieso direct zakken naar 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht, meer is echt niet nodig in een bulk. Meer kan problemen met je nieren geven als deze al niet optimaal zijn, en ik krijg de indruk dat die van jou dat inderdaad niet zijn.

Als ik dit topic combineer met de spanning die je in je buik zegt te voelen (volgens je andere topic), en de enorme lading eiwitten die je eet, denk ik dat er een flinke kans is dat het iets met je nieren is.

Ik zou sowieso direct zakken naar 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht, meer is echt niet nodig in een bulk. Meer kan problemen met je nieren geven als deze al niet optimaal zijn, en ik krijg de indruk dat die van jou dat inderdaad niet zijn.
Die spanning zit zo'n 10cm verticaal rechts van de navel,ik weet niet wat daar zit precies, links heb ik totaal geen last.

Zou best je nier kunnen zijn, rechts zit die wat lager, maar ik ben geen doktor dus ga niet alleen op mijn woorden af ;) ik zou het aan je huisarts voorleggen, kijken wat hij er van denkt. Vertellen dat je veel plast, druk op die plek hebt en erg veel eiwit hebt gegeten, en vragen of hij denkt dat het iets met je nier kan zijn.

Terug
Naar boven