Fitness Seller

Vraag! En voorstellen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had het over iets heel anders,kuur persoonlijk niet.

Maar heb niks tegen mensen die het wel doen maar het slim aanpakken. voeding en training op orde hebben.
Aha zo dan begreep ik je verkeerd. Wil er indd het fijne van weten training en voeding door de jaren heen met vallen en opstaan geleerd
 
Ik had het over iets heel anders,kuur persoonlijk niet.

Maar heb niks tegen mensen die het wel doen maar het slim aanpakken. voeding en training op orde hebben.
Aha zo dan begreep ik je verkeerd. Wil er indd het fijne van weten training en voeding door de jaren heen met vallen en opstaan geleerd
 
hij bedoelde een veel dikkere naald.
 
Aha zo dan begreep ik je verkeerd. Wil er indd het fijne van weten training en voeding door de jaren heen met vallen en opstaan geleerd

Je hebt mensen die de eerste dag de gym binnen stappen en al gelijk beginnen. En 1 j later blijkt dat het trainen toch niks voor hun is.

Zo leren de meesten het met vallen en opstaan. Makkelijker nu dankzij internet (you tube,fora) Toen ik begon bestond internet niet.

Vroeg je dan wat over voeding was het antwoord veel eiwitten eten. :D
 
niet liegen, veel slikken kreeg jij ook als antwoord.
 
Je hebt mensen die de eerste dag de gym binnen stappen en al gelijk beginnen. En 1 j later blijkt dat het trainen toch niks voor hun is.

Zo leren de meesten het met vallen en opstaan. Makkelijker nu dankzij internet (you tube,fora) Toen ik begon bestond internet niet.

Vroeg je dan wat over voeding was het antwoord veel eiwitten eten. :D

Ik ben het met je eens. Vallen en opstaan dat doe ik telkens in die 8 jaar maar het wat maakt het uit van falen wordt ik beter en sterker
 
1-14 test e 300mg
1-14 primobolan 400mg
16-19 clomid 25mg

HCG gedurende de kuur mee laten lopen.

Test-only is een kut kuur.
 
1-14 test e 300mg
1-14 primobolan 400mg
16-19 clomid 25mg

HCG gedurende de kuur mee laten lopen.

Test-only is een kut kuur.
Vanwaar raden de meeste mensen dan een test only aan voor een eerste keer? Kan u zich mss wat toelichten?
 
Vanwaar raden de meeste mensen dan een test only aan voor een eerste keer? Kan u zich mss wat toelichten?

Iedereen lult elkaar hier graag na op dit forum.
 
Vanwaar raden de meeste mensen dan een test only aan voor een eerste keer? Kan u zich mss wat toelichten?

En er zijn hier ook heel wat mensen met mij eens hoor.
 
Testosteron is zowel anabool als ook androgeen. Prima dus voor een kuur.
Stacken is vaak niet nodig en maakt de meeste kuren onnodig ingewikkeld.
Back to basics.
 
Omdat het niet anabool genoeg zou zijn wanneer hij een test only zet?
 
Ja op deze manier is het natuurlijk moeilijk de keuze te maken.
 
Ja op deze manier is het natuurlijk moeilijk de keuze te maken.

primo is behoorlijk mild ik zelf zou ook iemand als eerste kuur test/primo aanraden maar als je het veilig wilt doen dan zou je toch eerst eens moeten kijken wat test only met je doet. als ik het terug kon draaien naar mijn eerste kuur had ik ook test/primo gezet, maar wie weet pakt die primo heel anders uit bij jou. Elke lichaam is anders.
 
Ik geloof best dat de combi primo betere resultaten geeft! Maar een eerste keer om te testen lijkt het me verstandig om er maar een te gebruiken. Test/primo is dan bv niets voor een 2de kuur? Ik heb de tijd en wil niets overhaasten.
 
Ik geloof best dat de combi primo betere resultaten geeft! Maar een eerste keer om te testen lijkt het me verstandig om er maar een te gebruiken. Test/primo is dan bv niets voor een 2de kuur? Ik heb de tijd en wil niets overhaasten.

idd, en daarom zeg ik test only dan weet je gelijk wat test met je doet en als 2e kuur pak je er bijvoorbeeld primo bij op 400mg. Je moet kijken wat het met JOUW LICHAAM doet en niet wat andere mensen ermee behalen.
 
idd, en daarom zeg ik test only dan weet je gelijk wat test met je doet en als 2e kuur pak je er bijvoorbeeld primo bij op 400mg. Je moet kijken wat het met JOUW LICHAAM doet en niet wat andere mensen ermee behalen.
Ben het met je eens.

Dankje voor het mee denken. wordt gewaardeerd
 
Pak gewoon test only. Ik vind dat niet zo'n kut kuur om eerlijk te zijn:P simpel, goedkoop en effectief
 
En er zijn hier ook heel wat mensen met mij eens hoor.

En nog meer mensen niet, daarnaast is het bullshit om te zeggen dat een bepaalde kuur goed is en de ander niet dit is echt persoons gebonden . Ik ga echt super op test bold waar andere boldenon maar niks vinden.

Je spreid deze mening al een tijdje hier op het forum, zou toch is 2x nadenken
 
En nog meer mensen niet, daarnaast is het bullshit om te zeggen dat een bepaalde kuur goed is en de ander niet dit is echt persoons gebonden . Ik ga echt super op test bold waar andere boldenon maar niks vinden.

Je spreid deze mening al een tijdje hier op het forum, zou toch is 2x nadenken

Bedankt. Alleen ik blijf bij mijn mening.
 
Back
Naar boven