Fitness Seller

Vraag! En voorstellen.

Bezoekers in dit topic

Kan ook gewoon met wat minder.
Heb je wel eens gekuurd? Nee.

Kap met adviezen geven die je baseert op: “ik heb in mijn omgeving gezien”. Enkel advies gestaafd door wetenschappelijke artikelen of eigen ervaring. Dat is de bedoeling van de AAS sectie.
 
wtf? ik weet niet hoor maar naar mijn mening moet je pas aan de mast gaan als je onder de -10% zit iig daar ging ik vanuit zou het ook fout kunnen hebben. mast doet weinig als je vp hoog is.
Waarom zou het weinig doen?

Alle AAS komen visueel meer tot uiting op een lager vetpercentage, omdat je veranderingen duidelijker ziet. Dat het niet werkt is pure onzin.
 
Heb je wel eens gekuurd? Nee.

Kap met adviezen geven die je baseert op: “ik heb in mijn omgeving gezien”. Enkel advies gestaafd door wetenschappelijke artikelen of eigen ervaring. Dat is de bedoeling van de AAS sectie.

Denk je nu echt dat ik ga doen wat jij zegt?
 
wtf? ik weet niet hoor maar naar mijn mening moet je pas aan de mast gaan als je onder de -10% zit iig daar ging ik vanuit zou het ook fout kunnen hebben. mast doet weinig als je vp hoog is.

als het puur voor de bijwerkingen zou zijn dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar denk dat zijn doel is om te zakken in vp en dan zie ik het nut er niet van om mast er bij te gaan nemen.

Ik wil eerst op the naturel way zakken in VP en daarna gainen met hulp van steroïden
 
Waarom zou het weinig doen?

Alle AAS komen visueel meer tot uiting op een lager vetpercentage, omdat je veranderingen duidelijker ziet. Dat het niet werkt is pure onzin.

hmm weet niet zijn doel is om te zakken in vp zou het lekker simpel houden en op 500mg test only zitten maar ieder zijn eigen ding.
 
Ik wil eerst op the naturel way zakken in VP en daarna gainen met hulp van steroïden

lol dan zie ik het nut van mast al helemaal niet als hij zegt ik wil gainen met aas.
 
Hahaha jongens jullie zijn enorm behulpzaam waarvan dank.. alleen nu kom ik er zelf niet meer uit wat te doen haha
 
Kunt u zich mss toelichten aangezien ik nog een paar weekjes heb om mijn VP te verlagen na de 10% kan ik me oriënteren

Net als al het andere in het leven moet je AAS gebruik rustig opbouwen, hiermee krijg je de beste resultaten met het minste risico op sides.

1e kuur - 300mg test e
2e kuur - 400mg test e
3e kuur - 500mg test e
4e kuur - x-mg test e stacken met middel y
etc.
 
lol dan zie ik het nut van mast al helemaal niet als hij zegt ik wil gainen met aas.
Mast is ook niet hoofdzakelijk voor gewichtstoename, maar voor het beperken van de sides van test only. Zie mijn eerdere uitgebreide post.
 
Hahaha jongens jullie zijn enorm behulpzaam waarvan dank.. alleen nu kom ik er zelf niet meer uit wat te doen haha
Ik adviseer je dit forum door te spitten in eerdere topics, kuurlogs en vooral de sticky’s. Lees wetenschappelijke onderzoeken en boeken en maak dan zelf je keuze. Het is een forum met net zoveel meningen als leden;).
 
Mast is ook niet hoofdzakelijk voor gewichtstoename, maar voor het beperken van de sides van test only. Zie mijn eerdere uitgebreide post.

dat klopt ik zelf kuur nu toch ook op Test 750 Tren 600 Mast 400 en die mast is niet voor het cutten wat ik erbij neem dat zeg ik ook niet maar kom op als eerste kuur... mast om te gainen
 
dat klopt ik zelf kuur nu toch ook op Test 750 Tren 600 Mast 400 en die mast is niet voor het cutten wat ik erbij neem dat zeg ik ook niet maar kom op als eerste kuur... mast om te gainen
Waar zeg ik dat mast voor gewichtstoename wordt bijgevoegd? Ik zeg net duidelijk dat het middel daar totaal niet voor dient, ook niet tijdens een eerste kuur.
Testosteron is voor massatoename de basis.
 
Waar zeg ik dat mast voor gewichtstoename wordt bijgevoegd? Ik zeg net duidelijk dat het middel daar totaal niet voor dient, ook niet tijdens een eerste kuur.
Testosteron is voor massatoename de basis.

dus zijn doel is om te gainen en jij raad hem test/mast aan mast om de bijwerkingen te onderdrukken? lekker meer erin spuiten om bijwerkingen te onderdrukken dus? zou zeggen hou het simpel en hou het op 500mg test als eerste kuur zou ik zeggen ieder zijn mening.
 
dus zijn doel is om te gainen en jij raad hem test/mast aan mast om de bijwerkingen te onderdrukken? lekker meer erin spuiten om bijwerkingen te onderdrukken dus? zou zeggen hou het simpel en hou het op 500mg test als eerste kuur zou ik zeggen ieder zijn mening.
Nogmaals, lees mijn eerdere post voor mijn onderbouwing. Ik laat het hierbij.

500mg test only is ook prima, maar ik geef nogmaals aan dat 200mg mast toevoegen een goede keuze zou zijn.
 
Net als al het andere in het leven moet je AAS gebruik rustig opbouwen, hiermee krijg je de beste resultaten met het minste risico op sides.

1e kuur - 300mg test e
2e kuur - 400mg test e
3e kuur - 500mg test e
4e kuur - x-mg test e stacken met middel y
etc.

Jij bent echt een debiel

Sanca Saxon beter word hier iets aan gedaan de adviezen die deze mensen geven gaan nergens over ze hebben geen eigen ervaring en praten zonder kennis
 
Die doseringen komen voort van het advies van Jordan peeters. Claimt zelf op average gym bro doseringen te zitten wat moeilijk te geloven is
 
Jij bent echt een debiel

Sanca Saxon beter word hier iets aan gedaan de adviezen die deze mensen geven gaan nergens over ze hebben geen eigen ervaring en praten zonder kennis

Heb hier anders al genoeg mensen met Eigen ervaring gezien die ook niet weten waarmee ze bezig zijn en die ook advies geven.
 
Negan
Je ziet het al. 1000 meningen,1000 mogelijkheden.
Wil trouwens ook niet zeggen dat de één gelijk heeft en de ander niet.

Ik vind het idee uit je eerste post prima.
Begin simpel en niet te hoog. Hou alles overzichtelijk. Met meerdere middelen weet je niet waar het aan ligt als je slecht reageert.
Ik zou zelfs nog lager beginnen, op 300

Nu heb je 1001 meningen :D
 
Back
Naar boven