Fitness Seller

vraag ivm overtollige huid

Beastology

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
beste dbb'ers

toen ik pas begon met BB woog ik +/- 110 kg (ongeveer 1,5 jaar geleden) en nu weeg ik 90 kg, laatste tijden krijg ik te horen dat ik last zal hebben van overtollige huid en dat mijn buikspieren niet zichtbaar gaan geraken ... Ik heb totaal geen last van streamen rond mijn buik maar wel aan mijn armen ( binnenkant biceps maar geen diepe streamen) rond mijn buik is het nog altijd even strak en ik krijg geen gevoel van losse overtollige huid ...

ik ben van plan om af te vallen tot dat ik mijn buikspieren zichtbaar krijg ... kan iemand mij tips en tricks geven om overtollige huid tegen te gaan ? helpt hydratatie en creme's etc ... ?

xxx.jpg

minder zuivel eten vlgm?

• Topic Starter Topic Starter

ik probeer zuivel al een tijdje te vermijden ... nu eet ik alleen kipfillet/tonijn/vis/eieren(wit) 4/5 porties per dag met bonen,erwten in beperkte maten pasta (bruine) en als ik een shake drink dan is dat met water ...

je bent nog jong... en niet zo gigantisch overweighted... je hebt veel kans dat je huid nog elastisch genoeg is om dit mettertijd op te vangen. Ik zou zeggen geen zorgen maken om dingen die nog niet zijn en misschien nooit gaan komen ;)

Mensen weten niet wat overtollige huid is, dat is het probleem.

Zolang die "overtollige huid" niet zo dun is als je oogleden dan zit er gewoon vet tussen. Zolang er vet tussen zit trekt dat vet de huid weg en kan het niet herstellen en dus strakker worden.

Geen zorgen maken, aan je pics te zien zal je hier geen last van krijgen. Je moet echt wel een gigantische pens hebben wil je dat probleem krijgen.

Terug
Naar boven