AndroidHealthClinic

Vraag maar raak

Bezoekers in dit topic

Waarom dan wel lat pulldown en geen pull ups?

Ik heb geen hekel aan pull ups hoor. Ik kan dat gewoon nog niet haha :p. En omdat ik lat pulldown ook achter mijn hoofd kan doen waardoor mijn schouderblessure 100keer beter aanvoelt.
 
Nooit echt serieus gekeken... wilde voordat ik mijn hand brak aan 5x5 beginnen... Maar zo even uit de losse pols:

Deadlift
6x90kg

Squat
6x65kg

Bench press bij mij altijd met DB gedaan
8x16kg per kant


Alcoholisch gezien: Verdejo wijn
Non alcoholisch: koffie of monster

Favo cheat... de pandana pizza uit Spanje... Maar goed dat ik daar maar 1 keer per jaar ben.

Favo standje... Vraag dat maar aan Sander0708 :ds:
For sure! Meer dan 1 :doggy:

Wat is uw favo protein bar? :eatmeat:haha


En gewoon lekker dragen en showen train je hard genoeg voor :flexbiceps:
 
Beste,

Iedere keer als ik jou naam voorbij zie komen op DBB, hoor ik dit in mijn hoofd.



Is dat heel ernstig?
 
Beste,

Iedere keer als ik jou naam voorbij zie komen op DBB, hoor ik dit in mijn hoofd.



Is dat heel ernstig?

Mijn leraar van economie vroeg mij elke les op die manier of ik aanwezig was...
Maar nee.. Niet ernstig :p
 
En wat vind je dan van mannen die in een strakke sportslegging door de sportschool lopen?

Afschuwelijk. Verschrikkelijk. Manonvriendelijk. Bespottelijk. Maar als zij het fijn vinden....
 
Hoe heb je jouw wederhelft leren kennen?
 
Afschuwelijk. Verschrikkelijk. Manonvriendelijk. Bespottelijk. Maar als zij het fijn vinden....
Gelukkig.

En dit?
HommeMystere is selling lacy bras, matching knickers and for the male who wants to wear something a little more sexy under his clothes.

If that's not enough, men can also get their own silk nighties, baby dolls and body suits.
WETsS2cO_t.jpg
???
 
Hoe heb je jouw wederhelft leren kennen?

Leuke vraag! Daarom ga ik ook maar voor de uitgebreide versie van het verhaal.
In 2014 ging ik samen met een vriendin naar Dominator. Het vervelende was alleen; wij zouden heen en weer moeten reizen.
Tot zij een vriend sprak die vlakbij het festival woont én een enorme tuin heeft waar nog meer mensen bleven slapen.
Wij maakten er dus gewoon een weekendfestival van. Ook wel 'Tettenkamp' genoemd en hebben dat hierna nog 1 of 2 keer gedaan.

Afijn, wij hadden dus een slaapplek, en de aardige jongen waarbij wij sliepen had zelfs vervoer naar dominator geregeld!
Op vrijdagavond zijn wij met zijn allen nog even naar de kermis in Valkenswaard gegaan, en daar zag ik Sander0708 voor het eerst :). Er zijn zelfs nog foto's dat wij naast elkaar aan een tafel zitten, maar wij hebben letterlijk geen 1 woord tegen elkaar gezegd.
Na Dominator stond hij samen met een vriend klaar om ons op te halen. Wat een toppers.
Alleen ik was niet heel gezellig tijdens de after... was hondsberoerd :P alleen maar boven de wc gehangen.

Daarna hadden wij nog een groepschat. Er was een discussie en Sander0708 gaf mij gelijk ( hehe ). Toen zijn wij in gesprek gekomen en ben ik na een paar weken die kant op gegaan om af te spreken.
Daarna ging ik een keer naar Decibel en probeerde ik met hem af te spreken op de terugweg of iets dergelijks. Totdat hij opeens voor mijn neus stond en samen met een vriend de avond daarvoor 2 veel te dure kaartjes had gekocht voor Decibel :) Sindsdien... tja. Heel cliché maar ik heb toen gewoon mijn beste vriend en liefde in mijn leven gekregen :)

Gelukkig.

En dit?

WETsS2cO_t.jpg
???

Als het egaal zwart was geweest dan had ik er nog over na kunnen denken.

Lelijke kleur.

Dit dus!

Gvd, kan je nu stoppen met die foto overal te posten :roflol:

Dit is gelukkig pas de 2e keer dat ik het zie.
 
Welke studies heb je gedaan? Studeer je nog of al aan het werk?
 
Sanca Saxon of RFFNCK willen misschien de overbodige posts wel verwijderen zodat Lucille haar topic clean blijft :)
 
Wat vind Sander0708 irritant aan jou? En jij aan hem?
 
Welke studies heb je gedaan? Studeer je nog of al aan het werk?

Ik heb 5 jaar over mijn middelbare school gedaan. Daarna heb ik 3 jaar de opleiding Frontoffice medewerker in de toerisme gestudeerd. Waardeloze school.
Toen nog een versneld jaar Travel & Hospitality management gedaan in Amsterdam. Van september tot februari dus school ( inclusief alle examens ). En toen van eind februari tot begin juli stage gelopen. Overigens in mijn hele 'studeer periode' 3 stages gelopen. Alle 3 in het zuiden. Vooral de laatste stage was geweldig. Elke avond zuipen en huisgenoten die vrienden voor het leven worden. :rocker:
In juli bij een bedrijf terecht gekomen waar ik maar een halfjaar zou werken.
Mijn taak toen was vooral customer support. Ik werk voor een webshop die miners verkoopt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld ethereum miners.
Uiteindelijk is alles een beetje uit de hand gelopen en werk ik hier nu al meer dan een jaar...

- Miners bouwen
- Klanten supporten
- Verkoop
- Webshop maken
- Datacenter ombouwen tot farm


Sanca Saxon of RFFNCK willen misschien de overbodige posts wel verwijderen zodat Lucille haar topic clean blijft :)

Waren er overbodige posts?

The only way to a womans heart :D

Precies! Maar ik heb nou eenmaal ook altijd gelijk... en ik heb eindelijk iemand gevonden die het daar mee eens is.:roflol:


:eek2:
 
Wat vind Sander0708 irritant aan jou? En jij aan hem?

Wat hij irritant vind aan mij. Niet zo lastig:

- Dat ik heel snel iets kwijt ben. Voorbeeld:

05:00uur in de ochtend. Wij rijden naar het station. Ik moet op tijd zijn op school want ik heb 80 examens.

Lucille: 'KUT NEEE!!!'
Sander: 'Wat is er ?????'
Lucille: 'Ik ben mijn ov kwijt!!'
Sander: 'Zit hij niet gewoon in je tas?'
Lucille: 'NEE ANDERS ZEG IK DAT TOCH NIET, GODVERDOMME WE MOETEN TERUG WE MOETEN TERUG! EN SNEL WANT STRAKS MIS IK MIJN TREIN EN DAN KOM IK TE LAAT EN MIS IK MIJN EXAMEN EN BEN IK DE LUL EN HAAL IK MIJN DIPLOMA NIET EN DAN....
- Sander heeft ondertussen een hartverzakking -
Lucille: 'oh hihi, hier is mijn ov':emo:

En wat ik irritant vind aan Sander is dat hij soms ZO LANGZAAM IS MET DOUCHEN EN ALLES.:headbang: Vooral als ik naar de gym wil. Ik vind niks leukers dan samen trainen in de sportschool in het weekend. En dan is hij zo sloom he. Ik zit dan al zeker een halfuur klaar.
Totdat we vis gaan halen op de markt. Dan opeens is hij speedy gonzalez :roflol:.
 
Back
Naar boven