Fitness Seller

Vraag maar raak

• Topic Starter Topic Starter
Paar leden die in plaats van in hun topic in het jouwe reageerden, per ongeluk ;-)

Is het in NL normaal om je middelbaar versneld af te leggen?

Hier in Nederland doe je normaal gesproken 4 jaar over de middelbare school. Ik moest een niveau lager + een jaar over doen

Wat hij irritant vind aan mij. Niet zo lastig:

- Dat ik heel snel iets kwijt ben. Voorbeeld:

05:00uur in de ochtend. Wij rijden naar het station. Ik moet op tijd zijn op school want ik heb 80 examens.

Lucille: 'KUT NEEE!!!'
Sander: 'Wat is er ?????'
Lucille: 'Ik ben mijn ov kwijt!!'
Sander: 'Zit hij niet gewoon in je tas?'
Lucille: 'NEE ANDERS ZEG IK DAT TOCH NIET, god***domme WE MOETEN TERUG WE MOETEN TERUG! EN SNEL WANT STRAKS MIS IK MIJN TREIN EN DAN KOM IK TE LAAT EN MIS IK MIJN EXAMEN EN BEN IK DE LUL EN HAAL IK MIJN DIPLOMA NIET EN DAN....
- Sander heeft ondertussen een hartverzakking -
Lucille: 'oh hihi, hier is mijn ov':emo:

En wat ik irritant vind aan Sander is dat hij soms ZO LANGZAAM IS MET DOUCHEN EN ALLES.:headbang: Vooral als ik naar de gym wil. Ik vind niks leukers dan samen trainen in de sportschool in het weekend. En dan is hij zo sloom he. Ik zit dan al zeker een halfuur klaar.
Totdat we vis gaan halen op de markt. Dan opeens is hij speedy gonzalez :roflol:.

Haha zitten wel wat herkenbare dingen.....zeker v.w.b. spullen kwijt zijn. Ik vraag voortaan niks meer, maar ga gewoon helpen zoeken en dan meteen op de plek waarvan ik denk dat het toch ligt (en zei zegt dat het niet zo is)........99 uit 100 heb ik het :roflol:

Haha zitten wel wat herkenbare dingen.....zeker v.w.b. spullen kwijt zijn. Ik vraag voortaan niks meer, maar ga gewoon helpen zoeken en dan meteen op de plek waarvan ik denk dat het toch ligt (en zei zegt dat het niet zo is)........99 uit 100 heb ik het :roflol:

@Sander0708 kijk een goeie tip!

Ik vind de vragen eigenlijk wel meevallen:windup:
Had een slagveld verwacht

Gaat lekker hier :p

Wat zijn je favoriete kledingmerken?

Verdorie waarom kan ik geen karma geven:roflol:.

karma.gif

Terug
Naar boven