AndroidHealthClinic

Vraag maar raak

Lucille,

Hoe zit het met uw stoelgang? Heeft u regelmatig seks met uw eigen of meerdere partners?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hier :p

Wat zijn je favoriete kledingmerken?

Leuke vraag!

Sportkleding haal ik meestal bij Myprotein, heb ook een super chill vest van Nebbia en de rest volgens mij van Forever21.

Verder ga ik graag naar Riverisland, Zara, The Sting... eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit, ben al blij als er een broek over mijn enkels komt :).

Leuke vraag!

Sportkleding haal ik meestal bij Myprotein, heb ook een super chill vest van Nebbia en de rest volgens mij van Forever21.

Verder ga ik graag naar Riverisland, Zara, The Sting... eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit, ben al blij als er een broek over mijn enkels komt :).

Zo zie ik het ook het liefst de broek tot net over de enkels.

Lucille,

Hoe zit het met uw stoelgang? Heeft u regelmatig seks met uw eigen of meerdere partners?

Mijn stoelgang is zeker verbeterd ná de contest. Ik denk dat het gekloot met carbs en dergelijke in combinatie met stress niet heeft bevorderd.
Nu ik weer wat minder spastisch hoef te doen en meer carbs eet gaat het een stuk beter.
Dank je wel voor het vragen, zat hier eigenlijk wel mee :(

Ik heb alleen seks met mijn huidige partner. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaren.

Oke ik ben out het is nog helemaal geen vrijdag en nu is mijn interview verpest:roflol:.

En mijn collega's kijken me raar aan omdat ik elke keer vlak lig.:laugh:

Terug
Naar boven