MuscleMeat

BB_

Bezoekers in dit topic

De powerlifters in KCS waar ik vroeger trainde, hadden, vanuit een BB standpunt, geen goede benen of rug...


Ceesie, onzer PL vreugde van weleer.

Maar inderdaad, ontzettend sterk maar geen fysiek om over naar huis te schrijven.
Kijk naar andere oldtimers in hun glorietijd, zoals Gerard du Prie en Siem Wulfse, idemdito.

De enige uitzondering op die regel is Ab Wolders, maar die had ook al een eerder BB basis voordat hij ging powerliften/sterkste man doen.
 
Wist je dat de grootste bodybuilders niet blowden? Wat zijn jouw stats op de grote 3 trouwens?
ik ben niet noodzaklijk een bb , en volgens mij sparkte arnold weleens graag eentje weg :P .
 
Wist je dat de grootste bodybuilders niet blowden? Wat zijn jouw stats op de grote 3 trouwens?
op het moment niet om over naar huis te schrijven , kan wel dingen claimen die ik in het verleden heb gedaan ( heeft weinig zin ) .
had mezelf voorgenomen als ik weer een acceptabel totaal heb op de big 3 een video te posten .
 
Nog wat krachtsportgeschiedenis:

De scheidsrechter, de man in de blauwe blazer die moeilijk uit zijn stoel komt vanwege zijn kunstbeen, is wijlen Wout van der Toorn, eigenaar van KCS en hall of famer uit de vorige internationale krachtsportbond IPF.

Cees de Vreugd heeft mij ooit Schwarzeneggertje genoemd.

Ceesie, onzer PL vreugde van weleer.

Maar inderdaad, ontzettend sterk maar geen fysiek om over naar huis te schrijven.
Kijk naar andere oldtimers in hun glorietijd, zoals Gerard du Prie en Siem Wulfse, idemdito.

De enige uitzondering op die regel is Ab Wolders, maar die had ook al een eerder BB basis voordat hij ging powerliften/sterkste man doen.
 
Nog wat krachtsportgeschiedenis:

De scheidsrechter, de man in de blauwe blazer die moeilijk uit zijn stoel komt vanwege zijn kunstbeen, is wijlen Wout van Toorn, eigenaar van KCS en hall of famer uit de vorige internationale krachtsportbond IPF.

Cees de Vreugd heeft mij ooit Schwarzeneggertje genoemd.
wout van toorn ben ik bekend mee ^^
 
wout van toorn ben ik bekend mee ^^

Sorry, Wout van der Toorn. Volgens mij was hij al overleden voordat jij geboren was.

Ik had vaak ruzie met hem, bv. toen de kuitmachine stuk ging toen ik er een heleboel schijven van 50kg op legde, als ik me woog op de speciaal gekalibreerde wedstrijdweegschaal, of als ik te laat was met de contributie. Toch was het wel een goeie vent.
 
Sorry, Wout van der Toorn. Volgens mij was hij al overleden voordat jij geboren was.

Ik had vaak ruzie met hem, bv. toen de kuitmachine stuk ging toen ik er een heleboel schijven van 50kg op legde, als ik me woog op de speciaal gekalibreerde weegschaal, of als ik te laat was met de contributie. Toch was het wel een goeie vent.
mijn vader schijnt vroeger nog wat brief contact te hebben gehad , rede mijn pa heeft een tijdje geprobeerd het pl van de grond te krijgen in mijn geboorteplaats
 
Sorry, Wout van der Toorn. Volgens mij was hij al overleden voordat jij geboren was.

Ik had vaak ruzie met hem, bv. toen de kuitmachine stuk ging toen ik er een heleboel schijven van 50kg op legde, als ik me woog op de speciaal gekalibreerde wedstrijdweegschaal, of als ik te laat was met de contributie. Toch was het wel een goeie vent.

Je kan toch ergens bekend mee zijn van vroeger?
 
Ja, Azerate heeft het al opgehelderd. Leuke herinneringen aan vroger. Sorry Bert voor het kapen van je topic.
naar verluid een aardige man die over pl praatte met iedereen die wou luisteren :p
 
naar verluid een aardige man die over pl praatte met iedereen die wou luisteren :p

Natuurlijk luisterde ik niet naar Wout. Voor straf moest ik af en toe zijn dochtertje helpen bij haar huiswerk.
 
Natuurlijk luisterde ik niet naar Wout. Voor straf moest ik af en toe zijn dochtertje helpen bij haar huiswerk.
ik trainde vroeger met mij pa , als ik mijn set squats had gedaan en vroeg ,en pa , was standaard het antw ik heb je reet de vloer niet zien raken en wel meer van die ouderwetse uitspraken om eerlijk te zijn
 
Back
Naar boven