AndroidHealthClinic

Vraag maar raak

En hoeveel kan je er wegschieten?

Tjee wat is dit voor een topic eigenlijk

Geen idee vind het eigenlijk helemaal niet meer leuk :(
Begrijpbaar.... Maar ja... je bent de enige vrouw in het AMA topic.. dan krijg je dit soort dingen...

Om even de boel om te gooien..."weliswaar ingaand op pingpongballen. :o Een vraag die ik ooit op een sollicitatiegesprek kreeg...

"Wat zou je doen als je 100.000 pingpongballen zou winnen?"

• Topic Starter Topic Starter
Begrijpbaar.... Maar ja... je bent de enige vrouw in het AMA topic.. dan krijg je dit soort dingen...

Om even de boel om te gooien..."weliswaar ingaand op pingpongballen. :o Een vraag die ik ooit op een sollicitatiegesprek kreeg...

"Wat zou je doen als je 100.000 pingpongballen zou winnen?"

Had ook niets anders verwacht haha.

Ik zou een grote bak vullen met daarin alle pingpongballen en er een glijbaan bij bouwen. Privé ballenbak 2.0 !

Ik zou een grote bak vullen met daarin alle pingpongballen en er een glijbaan bij bouwen. Privé ballenbak 2.0 !
:D ik weet mijn antwoord nog..... ik had ze gedoneerd ze aan een tafeltennis vereniging en wat over is bij de ballenbak van de Mac of zo een overdekt kinder speelpaleis.....
Weggeven dus....

Misschien dat @Skatermarvin nog eens de ballenbak induikt als hij weer naar de Mac gaat :roflol:

:D ik weet mijn antwoord nog..... ik had ze gedoneerd ze aan een tafeltennis vereniging en wat over is bij de ballenbak van de Mac of zo een overdekt kinder speelpaleis.....
Weggeven dus....

Misschien dat @Skatermarvin nog eens de ballenbak induikt als hij weer naar de Mac gaat :roflol:

Haha origineel!

Goede vraag ook onder een sollicitatie ...

Weggeven dus....

Ik kom nooit bij de Mcdonalds..:rolleyes:

Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gekregen?

Hele goede vraag.

Ik denk een keer een avond met al mijn vrienden en dat zij het hadden over met wie ik allemaal omga. En dat mijn moeder zei: " ik vind het zo mooi hoe Luus dat doet. Zij veroordeelt nooit iemand en probeert altijd het goede in een persoon te zien, ongeacht wat de anderen er van vinden. Zij kan zich aanpassen aan iedereen"

Terug
Naar boven