AndroidHealthClinic

Vraag maar raak

Hey Lucille,

Topic heet vraag maar raak en ik vroeg me af

Squirt je?

En zoja, Squirt je raak?

Ocharme @Luus2405... haar topic is een verkeerde richting uitgegaan... Misschien allemaal wat ernstigere vragen stellen? :o

Hey Lucille,

Topic heet vraag maar raak en ik vroeg me af

Squirt je?

En zoja, Squirt je raak?

omg.gif

• Topic Starter Topic Starter
Waarom denk je dat Sander zolang onder de douche staat. :)

Jullie zijn echt verschrikkelijk:roflol:

Ocharme @Luus2405... haar topic is een verkeerde richting uitgegaan... Misschien allemaal wat ernstigere vragen stellen? :o

Ik ben er al over uit dat het gewoon komt omdat het vrijdag is en @Skatermarvin te druk is

En ondertussen vraagt iedereen zich af waarom er toch zo weinig dames op DBB actief zijn. Stelletje seksistische zwijnen hier...

AMEN:bow2:

Wat had je dan verwacht :roflol:.
Wanneer kan je terug beginnen trainen en wat zijn de komende BB-gerelateerde doelstellingen @Luus2405 ?

Wat ik had verwacht...
vragen over wat mijn lievelingseten is enzo.
Nee, zie mijn openingspost, ik zag dit al zwaar aankomen:laugh:

En ik train nogsteeds hoor! 3x per week benen slopen, de vorige keer iets te heftig, moest bijna opnieuw leren lopen...
Ik kom 17 september terug van vakantie en dan ga ik langzaam weer beginnen met volledig trainen.
Ben er alleen nog niet helemaal overuit hoe en wat ik wil gaan doen.
Wilde heel graag 5x5 gaan doen maar denk niet dat dat nu al verstandig is.

Dus misschien eerst even paar weken nog een oud fullbody schema van mij.

Heb ook nog ergens een schema met 2x in de week fullbody en 1x ub en 1x lb.. misschien ga ik dat wel doen. Was mijn aller eerste schema.

yep

Que?

Nvm, ik ben al geinformeerd. :-D

Whut ?

Hoe gaat het ondertussen met de rechtzaak Luus?

Succes!
En ondertussen vraagt iedereen zich af waarom er toch zo weinig dames op DBB actief zijn. Stelletje seksistische zwijnen hier...

Ik wil even benadrukken dat het deze keer niet alleen de AAS (ex)gebruikers zijn die zich hebben laten gaan. Het waren ook true natty's die last hadden van hun testosteron-level :roflol:

@Luus2405 : wat is jouw lievelingsdrank wanneer je uitgaat (is dit al gesteld) ?

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier... :rolleyes:

Terug
Naar boven