Sander0708
Cool Novice
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 16%
“Wat een leuke vriend heb je”Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gekregen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Wat een leuke vriend heb je”Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gekregen?

Inb4 @johnyjordaan heeft een verhaal over tennisballen.

Tennisballen niet. Wel over petanqueballen,visdraad en pot confituur. Ooh ja en nog eentje over een vaas![]()
Ok ik zal je toevoegen.
@johnyjordaan kennende moet dan eerst de minimumleeftijd voor dit forum worden aangepast.
Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gekregen?

@johnyjordaan kennende moet dan eerst de minimumleeftijd voor dit forum worden aangepast.

"als je een frikandel was, was je een frikandel speciaal"![]()

Inb4 je hebt deze zin daadwerkelijk ook een keer gebruikt.![]()

Dat lukt mij enkel op anti depressie middelen. Ik kijk #kmappe" vrouwen bewust niet aan om ze geen aandacht te geven"als je een frikandel was, was je een frikandel speciaal"![]()

pssst

"als je een frikandel was, was je een frikandel speciaal"![]()
Inb4 je hebt deze zin daadwerkelijk ook een keer gebruikt.![]()
ik heb deze zin 1 keer gebruikt, ook nog in een snackbar
wel succesvol

Dat lukt mij enkel op anti depressie middelen. Ik kijk #kmappe" vrouwen bewust niet aan om ze geen aandacht te geven![]()

Heb als ambulancier gewerkt heb dus heel wat gezien![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey guuuuuuuuuuuuurl.
Ja wel prima. Nu vooral heeeeel erg druk met andere dingen. Na de vakantie weer volledig schema met trainen.
Hoe is het met jou ??
Wel m'n voeding op orde sinds vandaag
, al weer aardig fluffy en "ontevreden" huehue. Agh komt ook wel weer, en het warme weer is voorbij, dus ik kan alles weer verhullen, who needs a fit physique in the winter