XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
Ik ga vandeweek ook maar eens langs de kapper. 't Is een Turk, maakt er altijd een leuk feestje van op m'n hoofd. Ga in ieder geval de zijkanten millimeteren, de bovenkant denk ik een centimeter ofzo. Zolang ik nog haar heb wil ik 't wel zien, kaal zijn kan na m'n 30ste nog wel. :) Ik heb nog niet eens inhammen, ben benieuwd wanneer het uit gaat vallen..

5mm overal hier :D

Wacht, ik schiet pic!

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 21:21 ----------

Ik maak wel even foto, kun je nogmaals even op me fappen. I like it!

jij ook?

vind het zo fcking lekker dat je nooit meer aan je haar hoeft te denken behalve elke paar dagen bijhouden met tondeuse maar ook dat is lekker om te doen voor douchen

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 21:23 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

srs,

is toch overal de perfecte lengte voor? Niet kaal niet behaard :o ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.746
Ik vind het relaxt dat als je klaar bent met douchen, dat je 1x de handdoek erover haalt en het is droog :D

Eerst was ik er echt niet blij mee, maakte me een beetje onzeker :( Omdat ik dacht dat ik inhammen kreeg. Maar het valt volgens mij reuze mee, ik ga even een foto maken.

Ik ga vandeweek ook maar eens langs de kapper. 't Is een Turk, maakt er altijd een leuk feestje van op m'n hoofd. Ga in ieder geval de zijkanten millimeteren, de bovenkant denk ik een centimeter ofzo. Zolang ik nog haar heb wil ik 't wel zien, kaal zijn kan na m'n 30ste nog wel. :) Ik heb nog niet eens inhammen, ben benieuwd wanneer het uit gaat vallen..

Heeft de pa van je ma een kaal hoofd dan? :P

Nu we over haar bezig zijn. Klein vraagje. Hoe verwijderen jullie dat haar tussen jullie been en je edele delen? Met een scheermes gaat echt slecht, schaar is ook k*t en met die neushaartrimmer van mijn vader schiet het ook niet op :(

kan wat tegenvallen in het begin, ik had dat aan de zijkanten van mijn hoofd iets boven mijn voorhoofd dat de haren een iets andere kant op stonden wat voor een kale lijn zorgde, luckily is dat weggetrokken na 2 weken ofzo

jij ook?

vind het zo fcking lekker dat je nooit meer aan je haar hoeft te denken behalve elke paar dagen bijhouden met tondeuse maar ook dat is lekker om te doen voor douchen

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 21:23 ----------

srs,

is toch overal de perfecte lengte voor? Niet kaal niet behaard :o ;)

True, kort maar krachtig. Als je je zak kaal gaat halen krijg je ook ziek snel last van ingegroeide haren of een jeukzak..

jij ook?

Is wel lekker handig inderdaad. Anders moet je altijd de zooi in model kammen/gellen, maar helemaal gemillimeterd is bij mij te kort, dan krijg ik echt zo'n eihoofd, m'n hoofd is echt zowat helemaal rond :(

Nu we over haar bezig zijn. Klein vraagje. Hoe verwijderen jullie dat haar tussen jullie been en je edele delen? Met een scheermes gaat echt slecht, schaar is ook k*t en met die neushaartrimmer van mijn vader schiet het ook niet op :(

:roflol:

Ik haal het gewoon weg met een tondeuse, is het zo weg en geen last van jeukballen omdat je met een mesje er overheen gaat.

True, kort maar krachtig. Als je je zak kaal gaat halen krijg je ook ziek snel last van ingegroeide haren of een jeukzak..

*zak is gemilimeterd*

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 21:28 ----------

Gewoon met de tondeuze inderdaad (5,95 bij elke pauperzaak) en met 't scheermes rechte lijnen aanbrengen. Styled d*ck FTW

:roflol:

Ik haal het gewoon weg met een tondeuse, is het zo weg en geen last van jeukballen omdat je met een mesje er overheen gaat.
ja srs, is het enige dat op een tondeuse lijkt :o Je zak scheren is geen probleem, je bosje kan je makkelijk bijhouden met een schaar, maar die k*t plaats tussen je benen en je edelen delen :fuu:

Zit altijd zo bezig:
En heb 1x in mijn zak geknipt en doet echt f*cking veel zeer :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.755

hahahah mafkees xD

...****ing quoter... :(

Kijk, het lijkt wel of mijn haarlijn naar achteren gaat. Vroeger was dat volgens mij niet zo. :(

Laatst bewerkt:

met tondeuse idd, en niet kaal maar gewoon kort anders krijg je stoppels/jeuk dat wil je gewoon niet

Ik zal ook maar even een fapfoto posten.

Zo zat m'n haar dus vorig jaar zomer en zo laat ik 't ook weer doen. :)

2pov1wh.jpg

Als ik homo was zou ik grote teen doen

srs

no homo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven