- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahah mafkees xD
Kijk, het lijkt wel of mijn haarlijn naar achteren gaat. Vroeger was dat volgens mij niet zo.![]()

Lijkt er wel op inderdaad, maar 't valt nog mee. Je kan 't hebben, wees maar blij dat je niet zo'n kale plek op je achterhoofd hebt, dat ziet er echt niet uit, dit is gewoon normaal mannelijk.![]()
****, dat komt heel naar over na het verhaal wat ik opgeschreven heb over vannacht
Maar, tnx, denk ik :*
@xyzyxyzyxyzy

Trouwens Grote Teen, doe je je wenkbrauwen ook of zijn de gewoon van nature zo? Want die van mij groeien vaak alle kanten op, en ik weiger te epileren >__>
Alleen midden en heel klein beetje bovenkant.
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 21:39 ----------
Heb je mn verhaal niet gelezen over die homo in den bosch?

zo'n trimmer kost 50€ fzo. Zoveel heb ik er niet voor over ze
dan blijf ik wel kloten met een schaar

OOOHH dat deel
Zat zo te denken huh hoe kan dat met die meisjes..
Maar goed, dat een homo achter je aan gaat kan je toch ook als compliment zien? Alleen is het waarschijnlijk net zo waardevol als een lelijk wijf dat achter je aan rent![]()
Heb jij mijn pic niet gezien die ik na jouw post het gepost?
Linkje? Volgens mij ben ik naar het verkeerde aan het zoekenSerieus man, hier liggen ze overal met 4 opzetstukjes voor een euro of 6. Versturen naar België is 8,50 dus als je wilt kan ik wel wat voor je regelen.![]()

Maar goed, dat een homo achter je aan gaat kan je toch ook als compliment zien? Alleen is het waarschijnlijk net zo waardevol als een lelijk wijf dat achter je aan rent![]()
Gast, als je hem had gezien. Ik meen het, je had het ook ECHT niet tof gevonden. echt niet

Zoveel zie je niet![]()
Wel bazen kapsel
Zo'n baardje heet toch een pratende k*t?
Srs, zo noemen ze dat toch?![]()