Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
1236465403806.jpg

hahahah mafkees xD

Kijk, het lijkt wel of mijn haarlijn naar achteren gaat. Vroeger was dat volgens mij niet zo. :(

Lijkt er wel op inderdaad, maar 't valt nog mee. Je kan 't hebben, wees maar blij dat je niet zo'n kale plek op je achterhoofd hebt, dat ziet er echt niet uit, dit is gewoon normaal mannelijk. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.763
****, dat komt heel naar over na het verhaal wat ik opgeschreven heb over vannacht :(

Maar, tnx, denk ik :*

@xyzyxyzyxyzy

Lijkt er wel op inderdaad, maar 't valt nog mee. Je kan 't hebben, wees maar blij dat je niet zo'n kale plek op je achterhoofd hebt, dat ziet er echt niet uit, dit is gewoon normaal mannelijk. :cool:

True, laat je er wel iets ouder uit zien maar is niet perse negatief

Op achterhoofd is ****ed up

Trouwens Grote Teen, doe je je wenkbrauwen ook of zijn de gewoon van nature zo? Want die van mij groeien vaak alle kanten op, en ik weiger te epileren >__>

• #2.767
Wel typisch dat grote teen zijn hoofd niet op internet wil terwijl hij een beter hoofd heeft dan 90% van dbb gok ik :roflol:

:fuu: zo'n trimmer kost 50€ fzo. Zoveel heb ik er niet voor over ze :roflol: dan blijf ik wel kloten met een schaar

Niemand die op mijn foto fapt. :(

Alleen midden en heel klein beetje bovenkant.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 21:39 ----------

Heb je mn verhaal niet gelezen over die homo in den bosch?

OOOHH dat deel :roflol:

Zat zo te denken huh hoe kan dat met die meisjes..

Maar goed, dat een homo achter je aan gaat kan je toch ook als compliment zien? Alleen is het waarschijnlijk net zo waardevol als een lelijk wijf dat achter je aan rent :roflol:

:fuu: zo'n trimmer kost 50€ fzo. Zoveel heb ik er niet voor over ze :roflol: dan blijf ik wel kloten met een schaar

Serieus man, hier liggen ze overal met 4 opzetstukjes voor een euro of 6. Versturen naar België is 8,50 dus als je wilt kan ik wel wat voor je regelen. :)

Waarom is dit topic zo groot?
Cliffs?

• #2.775
OOOHH dat deel :roflol:

Zat zo te denken huh hoe kan dat met die meisjes..

Maar goed, dat een homo achter je aan gaat kan je toch ook als compliment zien? Alleen is het waarschijnlijk net zo waardevol als een lelijk wijf dat achter je aan rent :roflol:

Gast, als je hem had gezien. Ik meen het, je had het ook ECHT niet tof gevonden. echt niet

Inderdaad. Als mannen ook al achter je aan komen rennen heb je 't blijkbaar goed voorelkaar. Zou er niet mee zitten, tenzij ze hun stijve tegen je kont aan gaan rijden ofzo, maar dan kan je d'r gewoon op los meppen.

Zoveel zie je niet :P

Wel bazen kapsel

Zo'n baardje heet toch een pratende k*t? :roflol:

Srs, zo noemen ze dat toch? :P

Haha, volgens mij moet ie dan ook doorlopen om je mond, maar dat heb ik ook een tijdje gehad, maar dat werd me teveel werk om elke 2 dagen bij te houden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven