Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij mijn pic niet gezien die ik na jouw post het gepost?
Linkje? Volgens mij ben ik naar het verkeerde aan het zoeken
Zal weer uit moeten delen 
Haha, volgens mij moet ie dan ook doorlopen om je mond, maar dat heb ik ook een tijdje gehad, maar dat werd me teveel werk om elke 2 dagen bij te houden![]()

Okay in dit topic phaggots. Dit is de nieuwe hangplek dus.

Inderdaad. Als mannen ook al achter je aan komen rennen heb je 't blijkbaar goed voorelkaar. Zou er niet mee zitten, tenzij ze hun stijve tegen je kont aan gaan rijden ofzo, maar dan kan je d'r gewoon op los meppen.
Werkt zo'n ding? Ik wil echt mijn zak niet open snijden![]()

Ik heb anders toch genoeg redenen gezien..Het is een wonder dat dit nog open is, maar het wordt wel steeds leuker. Zijn al een aantal modjes langsgeweest, maar blijkbaar geen reden gezien om de boel te sluiten.![]()
Ik bedoel zo'n cheap dingDude, ik doe dat gewoon met de tondeuse hoor, Werkt meer dan prima.

Moet je gewoon het korste kammetje erop zetten, dan kan je jezelf nooit snijden, sowieso heb ik dat nog nooit gehad, maar moet je wel goed je zak rechttrekken zodat ie niet rimpeld ofzo, anders zou ie er misschien tussen kunnen komen, maar dat is nog nooit gebeurd bij mij, dus 't zal wel meevallen.