AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay in dit topic phaggots. Dit is de nieuwe hangplek dus.

Heb jij mijn pic niet gezien die ik na jouw post het gepost?

Linkje? Volgens mij ben ik naar het verkeerde aan het zoeken

Oh ja. Karma als ik kon geven, maar helaas. :P Zal weer uit moeten delen :rolleyes:

Zal effe voor je zoeken, meestal liggen ze hier in zaken als Action, Wibra, Zeeman, etc. Zijn van die budget zaken waar allemaal Chineze gadgets en zooi voor in je huis te koop is voor geen drol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.784
pratende k*t is volgens mij alleen zo'n baardje om je mond heen zeg maar.

GT heeft dem face aesthetics cot dem

In belgie hebben ze geen kijkshop :P

Inderdaad. Als mannen ook al achter je aan komen rennen heb je 't blijkbaar goed voorelkaar. Zou er niet mee zitten, tenzij ze hun stijve tegen je kont aan gaan rijden ofzo, maar dan kan je d'r gewoon op los meppen.

idd mirin haar+baardje maar heb zelf geen baard totaal niet nee en te lui om haar te doen :d

Werkt zo'n ding? Ik wil echt mijn zak niet open snijden :roflol:

Werkt zo'n ding? Ik wil echt mijn zak niet open snijden :roflol:

Moet je gewoon het korste kammetje erop zetten, dan kan je jezelf nooit snijden, sowieso heb ik dat nog nooit gehad, maar moet je wel goed je zak rechttrekken zodat ie niet rimpeld ofzo, anders zou ie er misschien tussen kunnen komen, maar dat is nog nooit gebeurd bij mij, dus 't zal wel meevallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.794
Oh, potver, jullie hebben het over een tondeuse -_-

ik heb zon tondeuse van philips 3-41mm standen erbij plus draadloos :D niet waterdicht

Moet je gewoon het korste kammetje erop zetten, dan kan je jezelf nooit snijden, sowieso heb ik dat nog nooit gehad, maar moet je wel goed je zak rechttrekken zodat ie niet rimpeld ofzo, anders zou ie er misschien tussen kunnen komen, maar dat is nog nooit gebeurd bij mij, dus 't zal wel meevallen.

zal overbodig zijn dit te zeggen lijkt mij, maar van koude rimpeld het en van warmte zet het uit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven