Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Oke, je hebt gelijk. Eerst mijn hoofd uit dit topic. Dan zet ik hem er meteen op.

Anders effe PMen aan de prominenten van dit topic.

Dit topic gaat zo snel. Zijn zo weer een aantal pagina's verder en als niemand zielig gaat quoten is het goed.

WAjoh meen je niet...
Ik zit nog niet eens op 4000 kcal en ga nu naar de 90kg toe, met VP 11-12. Rood vlees misschien eens proberen?

Hmm.. Misschien goed idee, was al bij de dokter geweest en mogelijk heb ik verlaagde testosteron spiegel waardoor ik moeilijk spieren aanmaak en dat die paar kilo aan t begin alleen vocht was..

Denk zelf dat het combinatie van boel factoren is waaronder o.a. stress.

Het was ieder geval wel een domper want paar jaar geleden zat ik ook constant op 60 kilo :roflol: inmiddels heb ik zelfs de neiging om AAS te proberen voordat ik weer alle motivatie kwijt ben.. Maar goed, kijk het nog ff paar maanden aan zodat ik iig alle techniek weer goed heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.890
Titties gone......problem? :D

10 minuten.

NIET QUOTEN

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm.. Misschien goed idee, was al bij de dokter geweest en mogelijk heb ik verlaagde testosteron spiegel waardoor ik moeilijk spieren aanmaak en dat die paar kilo aan t begin alleen vocht was..

Denk zelf dat het combinatie van boel factoren is waaronder o.a. stress.

Het was ieder geval wel een domper want paar jaar geleden zat ik ook constant op 60 kilo :roflol: inmiddels heb ik zelfs de neiging om AAS te proberen voordat ik weer alle motivatie kwijt ben.. Maar goed, kijk het nog ff paar maanden aan zodat ik iig alle techniek weer goed heb.
AAS gaat je echt niet veel helpen met dit, dan kom je misschien op 70, max 75kg. Ja das iets beter, maar het echt niet waard. Ben je de heledag bezig? Veel cardio, andere sporten, hard werk?

Ja man, ik vraag me af of AAS je zou helpen als je veel stress hebt, ben je je gains ook zo weer kwijt. Dat zou ik echt pas doen als je er helemaal klaar voor bent, anders is het zonde van het risico wat je neemt. Maar 60 kilo en 4K kcal per dag naarbinnen werken en nog niet groeien is ook wel idioot :P

Ziet er goed uit Grote Teen, mooi formaatje boobs, kan wel zien dat ze jong is :D

Printscreened.

Naah jk;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom ben jij weg gewist? :dunno:
Of ben jij dat niet?

23043515.jpg

10 minuten.

NIET QUOTEN

Doe het toch :trollface:

Californication @ Comedy Central,
Alpha programma

Status