- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nop
Ze werkt in hollister (wijnegem shoppingcenter) ga je gang ...

Naakt pics van je ex?![]()
<--- mijn ex
---> ecto ik
Denk nog vaak terug aan onze momenten alleen![]()

![]()
<--- mijn ex
---> ecto ik
Maarja, haar hoofd had je wel kunnen laten zien toch? Of leest ze ook hier? 
![]()
<--- mijn ex
---> ecto ik
Niet mijn type kwa innerlijk en way out of my leagueMoet je er zelf niet achteraan, of is ze zo irritant?
Jealous trouwens, ik wil ook een Hollister zaak in de buurt. A&F zou ook goed zijn. Allemaal gare kledingzaken hier, ik moet altijd online kopen en hopen dat 't past.

![]()
<--- mijn ex
---> ecto ik
jouw fysiek is nog streef voor mij.
Ik zal er over nadenken, geef me 5 minuten.
Wel fijn figuur van je ex.
Wel fijn figuur van je ex.
Nu maak je me nieuwsgierig naar beideNaakt pics: JaIk zal er over nadenken, geef me 5 minuten.
Hoofd niet laten zien: Dat risico wil ik liever niet nemen, maar ze had goed hoofd, heel goed hoofd
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 22:31 ----------
Duuude, dat was anderhalf jaar geleden xD
Ik ben nu om precies te zijn 21kg zwaarder xD

Naakt pics: JaIk zal er over nadenken, geef me 5 minuten.
Hoofd niet laten zien: Dat risico wil ik liever niet nemen, maar ze had goed hoofd, heel goed hoofd
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 22:31 ----------
Duuude, dat was anderhalf jaar geleden xD
Ik ben nu om precies te zijn 21kg zwaarder xD
. Moet straks nog ff 1000 kcal naar binnen werken en ik zit weer op de 4000 vandaag..WTF? Ben je midget ofzo?Iets meer dan 2 maanden geleden woog ik 7 kilo minder dan nu en nog zit ik maar net boven de 60 kilo. Moet straks nog ff 1000 kcal naar binnen werken en ik zit weer op de 4000 vandaag..

Karma als je doet brahhOké, ik ben er uit, ik ga 1!!!! naaktpic van m'n ex hier neerzetten. AUB NIET QUOTEN. Echt niet doen, beetje respect dat ik het doe graag.
Geef me even 3 minuten om hoofd weg te halen en op tinypic te zetten. Brb

Oké, ik ben er uit, ik ga 1!!!! naaktpic van m'n ex hier neerzetten. AUB NIET QUOTEN. Echt niet doen, beetje respect dat ik het doe graag.

Oké, ik ben er uit, ik ga 1!!!! naaktpic van m'n ex hier neerzetten. AUB NIET QUOTEN. Echt niet doen, beetje respect dat ik het doe graag.
Een groot deel van ons heeft hier een pic neergezet, geen stressKun je beter niet doen, je hebt een pic van jezelf neergezet.. Zou me niet verbazen als ze binnen een dag naam adres enz van je ex weten te achterhalen.
Karma kan hopelijk worden gegeven, klote gedoe met dat verdelen altijd. Kwam net een foto van de kont van m'n ex tegen, maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren. >_>;WAjoh meen je niet...Nee, 185 cm ongeveer.. Wel extreem smal gebouwd, 1e klas ecto![]()
Maar ik weet ook niet waarom ik nu op een dood punt zit.. op 60 kilo zat ik al na 5 weken en nu dus al een maand staat het stil..![]()