Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, ik vraag me af of AAS je zou helpen als je veel stress hebt, ben je je gains ook zo weer kwijt. Dat zou ik echt pas doen als je er helemaal klaar voor bent, anders is het zonde van het risico wat je neemt. Maar 60 kilo en 4K kcal per dag naarbinnen werken en nog niet groeien is ook wel idioot
Ziet er goed uit Grote Teen, mooi formaatje boobs, kan wel zien dat ze jong is![]()
Wow man dat is zwaar k*t. Dirty bulken misschien? Echt heel wat vet aankomen? Misschien is dat de enige optie, naast AAS dan.
Wow man dat is zwaar k*t. Dirty bulken misschien? Echt heel wat vet aankomen? Misschien is dat de enige optie, naast AAS dan.

Gedeeld op FB en op iedereen op m'n whatsapp gestuurd. Wordt nu al behoorlijk geliked.
notsrsBeter gaan jullie wel zwaar mirrin op mijn tepel. Die heb ik er expres opgelaten. Stel me niet teleur, ik wil zaad op die tepel zien mannen, en snel!

Gedeeld op FB en op iedereen op m'n whatsapp gestuurd. Wordt nu al behoorlijk geliked.
notsrs

Dirty bulk geeft meer massa dan clean bulk(na de cut). Dus zou het eens proberen..Kcal = kcal toch?
En 4000 kcal krijg ik echt met moeite weg![]()
Dirty bulk geeft meer massa dan clean bulk(na de cut). Dus zou het eens proberen..
Ohja karma voor GT

Ja gewoon als een gek eten, wel zorgen dat je aan genoeg eiwitten krijgt per dag maar dat lukt dan welDirty is gewoon.. uh.. mac enzo toch? En zoete troep?![]()
.Dirty is gewoon.. uh.. mac enzo toch? En zoete troep?![]()
Ik moet wel zeggen, ik heb ook een tijdje lopen kloten met aankomen, maar toen ik elke avond nog een bakje noodles + 2 broden + shake toe heb gevoegd ging het ineens hard, klaarblijkelijk licht mijn onderhoud ook ergens op 3500kcal, terwijl ik had berekend dat dat genoeg moest zijn voor de bulk.

For the unaware
Ohja, no offense @ GT, gaat om de gif niet de boodschap.

For the unaware
Ohja, no offense @ GT, gaat om de gif niet de boodschap.
Kathleen?hou is even op over calorieen. Ik wil meer titties van iedereen zien. Meer geile mensen in je klas, of zusjes, of moeder, boeie. IK WIL MEER!