MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Beetje pannekoeken nipples he xD

Ja man, ik vraag me af of AAS je zou helpen als je veel stress hebt, ben je je gains ook zo weer kwijt. Dat zou ik echt pas doen als je er helemaal klaar voor bent, anders is het zonde van het risico wat je neemt. Maar 60 kilo en 4K kcal per dag naarbinnen werken en nog niet groeien is ook wel idioot :P

Ziet er goed uit Grote Teen, mooi formaatje boobs, kan wel zien dat ze jong is :D

True, daarom.. Maar als ik op 60 kilo blijf hangen en er gewoon niet meer uit kan persen.. Zou wel gay zijn..

+ dat ik wss TRT moet als mn test echt te laag blijkt.. Dan probeer ik liever een kuur dan dat ik constant elke paar weken een spuit moet zetten.

• #2.905
Beter gaan jullie wel zwaar mirrin op mijn tepel. Die heb ik er expres opgelaten. Stel me niet teleur, ik wil zaad op die tepel zien mannen, en snel!

• #2.912
hou is even op over calorieen. Ik wil meer titties van iedereen zien. Meer geile mensen in je klas, of zusjes, of moeder, boeie. IK WIL MEER!

Heb printscreened zodat fapmateriaal.

:trollface:

Dirty is gewoon.. uh.. mac enzo toch? En zoete troep? :o
Ja gewoon als een gek eten, wel zorgen dat je aan genoeg eiwitten krijgt per dag maar dat lukt dan wel ;).
Voor jou gewicht is het uberhaupt geen verkeerd idee om elke week een keer vol te vreten bij de mac.

Dirty is gewoon.. uh.. mac enzo toch? En zoete troep? :o

Ik moet wel zeggen, ik heb ook een tijdje lopen kloten met aankomen, maar toen ik elke avond nog een bakje noodles + 2 broden + shake toe heb gevoegd ging het ineens hard, klaarblijkelijk licht mijn onderhoud ook ergens op 3500kcal, terwijl ik had berekend dat dat genoeg moest zijn voor de bulk.

For the unaware

Ohja, no offense @ GT, gaat om de gif niet de boodschap.

Ik moet wel zeggen, ik heb ook een tijdje lopen kloten met aankomen, maar toen ik elke avond nog een bakje noodles + 2 broden + shake toe heb gevoegd ging het ineens hard, klaarblijkelijk licht mijn onderhoud ook ergens op 3500kcal, terwijl ik had berekend dat dat genoeg moest zijn voor de bulk.

Misschien extra pak chocomelk per dag wegslurpen... Kan ik er nog wel tussenproppen en toch 900 kcal ofzo:p

---------- Post added 12 August 2012 at 22:58 ----------

For the unaware

Ohja, no offense @ GT, gaat om de gif niet de boodschap.

Wie is dat? :o

epic mooi hoofd

• #2.919
Damn, chocomelk. Goed spul maar ik krijg me er toch puisten van. Echt klote vind ik dat..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven