AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.068
Dan heb je geluk. Alleen oats xD

Mijn ontbijt is 1.200kcal :(

• #3.070
Havermout
5 eieren
Weightgainer
Melk
Verse sinasappelsap
Handje rozijnen
Lepel pindakaas
Lepel olijfolie

• #3.072
oh, zit je in de cut.

Good luck @ training, ik ga over een half uur. Heb zin in, want vandaag ga ik voor het eerst 100kg drukken

Havermout
5 eieren
Weightgainer
Melk
Verse sinasappelsap
Handje rozijnen
Lepel pindakaas
Lepel olijfolie

:eek:

Ik bambix, melk, whey (voor smaak), pinda's en chocolademelk ( 980 kcal, 68 e/101 k/31 v ). Eigenlijk moet ik wat meer dan 50g van die pap meug maar dan wordt het zo dik en kan ik het niet meer opdrinken :roflol:

---------- Post added 13 August 2012 at 10:16 ----------

Tijdje geleden heb ik 1x105 gedrukt, nu mag ik blij zijn als ik de 1x90 nog haal :roflol:

Focking blessure en cut :sad:

Wat voor blessure?

Ik bambix, melk, whey (voor smaak), pinda's en chocolademelk ( 980 kcal, 68 e/101 k/31 v ). Eigenlijk moet ik wat meer dan 50g van die pap meug maar dan wordt het zo dik en kan ik het niet meer opdrinken :roflol:
is die bambix wat te eten? Ga die straks misschien ook halen

Leeft dit topic nog :O

---------- Post added 13 August 2012 at 10:16 ----------

Wat voor blessure?
Scheurtje in triceps wegens overbelasting :sad:
Rond die periode mijn bloed laten trekken en mijn spierenzymen waren ook veel te hoog volgens mij dokter

Spierenzymen en myoglobuline komen vrij uit beschadigde/kapotte spiercellen.
Een flinke verhoging van het spierenzym genaamd Creatine Kinase, kan betekenen dat je een spier(of spieren) gewoon simpel flink beschadigt heb. Om dit tegen te gaan heeft Creatine totaal geen invloed.

Creatine Kinase is een enzym dat een belangrijke rol speelt in het transport en de opslag van chemische energie in de spieren, Als de spiercel beschadigt is kan dit eiwit in de bloedbaan terecht komen. Omdat Creatine Kinase met name in de spiercellen voorkomt, duidt een positieve CK test (maar dat zijn meer dan 1000 eenheden per liter) op een proces van spierafbraak aan dat van een spierziekte.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/spierenzymen-110971/

Meh, ook pas net wakker. Echt beroerd slecht geslapen, en die wegwerkers hier voor de deur waren ook om 7.00u al bezig. Hopen dat die Noxipro sample de moeite waard is.

Eerst maar eens ontbijten. Straks rug + biceps

is die bambix wat te eten? Ga die straks misschien ook halen

T smakt nergens naar.. 50 gram bambix met melk drinkt zo weg. T smaakt meer naar melk dan naar wat anders..

Vind het zelf fijner dan brinta omdat je minder.. vezels? in je keel voelt bij het opdrinken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven