- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik zou echt alle kleuren van de regenboog schijten moest ik in dat zwembad zittenHebben ze geluk dat het een eenzaam mannetje is en geen kudde![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou echt alle kleuren van de regenboog schijten moest ik in dat zwembad zittenHebben ze geluk dat het een eenzaam mannetje is en geen kudde![]()

Hebben ze geluk dat het een eenzaam mannetje is en geen kudde![]()

Nu ik toch bezig ben:
onderarmen 31.5cm
bovenarmen 39.5cm
borstomtrek: 102cm
schouderomtrek: 123cm
en heb geen vet aan mijn benen, overal aders)Nu ik toch bezig ben:
onderarmen 31.5cm
bovenarmen 39.5cm
borstomtrek: 102cm
schouderomtrek: 123cm
Is toch niets raar aan mijn verhoudingen? aan die van jou ook niet.Raar of moet ik zeggen dat ik zelf rare verhoudingen heb (qua stats, lichaam ziet er normaal uit xp)
Pols: 16,5 cm
onderarm: 28 cm
bovenarm: 34 cm
borstomtrek: 102 cm
schouderomtrek: hoe de **** meet je dat? xp
buikomtrek: 77cm op smalste punt (damn, was vroeger begin de 70)
heupenomtrek: 93 cm (wow, is 10 cm gekrompenen heb geen vet aan mijn benen, overal aders)
net onder de heup: 60 cm
knie: 39cm
enkel: 22cm
Raar of moet ik zeggen dat ik zelf rare verhoudingen heb (qua stats, lichaam ziet er normaal uit xp)

Doelde op het feit dat we (ik & arnodsi) dezelfde borstomtrek hebben en dan het verschil in armen enzo.
Kuit vergeten: 38cm
Ok, tijd om te eten. Nog maar de 3e keer in de 3 uur dat ik op ben.

Ik ben lekker de bufste van het topic! lalalalalalaaaaa
NU ALLEMAAL NAAR MIJ LUISTEREN!!!
Stap 1: Rukken, dus XyzyX, HUP aan de slag!

? als je dagelijks faptomtrek en gewicht zegt me niets.
Pics laat alles 10000000x beter zien dan stats

Hahahaha ik zit al 1.5 dag aan de no fap
Per keer kost t 150 kcal volgens de interwebs dus op jaarbasis is dat iets van.. 7 kilo aan massa? als je dagelijks fapt

Jep ben ik, staat wel wat uit elkaar, maar valt nog mee.Klopt helemaal
Trouwens, op je avatar, ik neem aan dat jij dat bent. Heb je nou zo'n verdoete aanhechting bij je borst? Zo ver uit elkaar? Of lijkt dat maar zo?

nu stop echt met pics posten, ondertussen weten jullie wel hoe ik eruit zie. Ben ondertussen ook een stuk bruiner