Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, nee gast. Dat ben ik niet
Ik vind dat gewoon een hele mooie rug, zoiets ga ik max voor.
u srs?

Tuurlijk is dat een mooie rug! Voel me alleen bedrogenWat? Vind jij dat geen mooie streefrug dan? Wil je verder gaan dan dat?

Wat? Vind jij dat geen mooie streefrug dan? Wil je verder gaan dan dat?
volgens mij is dit wel jouw rug en zoek je gewoon complimentjesJep ben ik, staat wel wat uit elkaar, maar valt nog mee.
Pics is van enkele maanden geleden, dus niet op mijn vette buik letten
nu stop echt met pics posten, ondertussen weten jullie wel hoe ik eruit zie. Ben ondertussen ook een stuk bruiner
![]()
![]()
Waarom bedrogen? Ik heb jou foto's niet gezien? Heb je die gepost dan?

volgens mij is dit wel jouw rug en zoek je gewoon complimentjes
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:04 ----------
![]()
Als dat mijn rug was lag ik nu 3 wijven tegelijk te nken..
Oja, sorry, ik had ze gemist. Ziet er prima uit toch. Hoelang train je nu ECHT?

Vanaf 2009 fzo beginnen spelen met halter van 10kg, echt niets gegaind (check begin pic, of heb je die gemist?) Begin 2011 ingeschreven in een gym, eerste paar maanden best wat gegaind. Zomer 2011 maagproblemen gehad, alle gains weg. Stond terug op 76kg. Vanaf september-oktober 2011 serieus bezig. Weeg nu +-84kgAls dat mijn rug was lag ik nu 3 wijven tegelijk te nken..
Oja, sorry, ik had ze gemist. Ziet er prima uit toch. Hoelang train je nu ECHT?

[Link niet meer beschikbaar]
Jongens allemaal even omhoog stemmen.
ps:
Onoriginele foto as fuark maarja stemmen werven 4 life.
Ohja en ik heet Nick, hoi.

Smaken verschillen, maar daar draai ik mn hand niet voor om.

GH aan die spin geven, die spin aan mijn hond voeren. Jack Russell van 2 meter en gespierder dan Phil HeathWat een lelijk beest![]()
not srs
hou niet van jack russels
Laat dan je vriendin een truitje voor dat beest maken met het b&f logo en maak een mini halter voor dat beest.

Wat een lelijk beest![]()
not srs
hou niet van jack russels
Laat dan je vriendin een truitje voor dat beest maken met het b&f logo en maak een mini halter voor dat beest.
---------- Post added 13 August 2012 at 15:14 ----------
Als iedereen dat nou vond misschien werd ze dan zo wanhopig dat ze met mij wat wilde
![]()

GH aan die spin geven, die spin aan mijn hond voeren. Jack Russell van 2 meter en gespierder dan Phil Heath![]()
vergeet dat beest hele tijd te voeren.. 

Haha, gast, jij zit jezelf maar te downgraden hier. Post is een recente pic van je body en hoofd. Dan beslissen wij wel of we op je kunnen fappen of niet
srs