- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Betalen?!
No shit man.. Minderjarig en deed alles.. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No shit man.. Minderjarig en deed alles.. 
Stak ze ook haar vinger in jouw poepgaatjeBetalen?!No shit man.. Minderjarig en deed alles..
![]()

Tja we praten hier over een hele andere generatie. En deze meiden zijn 19-20 dus niet te jong voor mij. Daarnaast is het al weer een half jaar geleden dat ik met een aantal van hen omging.generalisatie??
mijn vrouw rijdt naast haar full time baan ook 5 keer in de week.
houdt haar mooi strak moet ik zeggen
ken naast haar en haar "paardrijvrienden" geen eerlijkere mensen, maargoed das gebaseert op mijn sociale omgeving.
werken in de paardenbranche is nagenoeg verloren zaak, met geld maak je geld en daar schiet het vaak bij in. het is maar een heel klein wereldje, waar er werkelijk geld wordt verdient met de sport.
jij moet gewoon stoppen om binnen jouw sociale omgeving, te jonge chickies te scoren op de locale disco van de paardenrijschool.
Ligt eraan hoelang je al trainedIk eet sebiet kip!!
Eet je mee? Ik zal wachten tot je er bent
+1, alleen krijgen ze hun benen niet meer dicht en zijn ze epic veel bezig met die paarden
Even oud. U jelly
![]()
Ok, ik train wel wat langer![]()
Geen stress man! Zo zag ik er 2 jaar geleden uit. En was toen al aan het 'trainen' thuis met wat dumbbellsGoed ik ben ook weer helemaal bij. Jezus man, echt ik ben al tijden bezig maar ik groei voor geen meter. Of althans, ik groei wel, maar ik ben echt begonnen met zo'n rare ecto bouw.
Of eigenlijk een combinatie van ecto en endo. Ik heb vet dunne armen en benen, maar al het vet zit op m'n buik, waardoor ik een hele vreemde verhouding heb, het begint langzaamaan al wat bij te trekken, begin al een beetje V-shape te krijgen, maar echt gespierd ziet 't er niet uit.
Met een shirtje aan lijkt 't heel wat, zodra ie uitgaat denk ik echt van jezus wat een rare verhouding.
Maarja, nog even doorcutten, hopelijk ga ik m'n abs eindelijk eens zien (niet meer gezien sinds m'n 11e ofzo) en dan keihard bouwen. Ik ben inderdaad jelly op hoe mensen hun armen hier uitzien. Die van mij zijn nu 37cm koud gemeten, maar op mijn lengte lijkt 't helemaal niks >___>

Begin vorig jaar ingeschreven in de gym. Ervoor wat liggen kloten met halter thuis (check pic hierboven) Dan goede begin gains gehad, alles kwijtgespeeld door maagproblemen. Vanaf september-oktober vorig jaar opnieuw serieus begonnen @76kg
Goed ik ben ook weer helemaal bij. Jezus man, echt ik ben al tijden bezig maar ik groei voor geen meter. Of althans, ik groei wel, maar ik ben echt begonnen met zo'n rare ecto bouw.
Of eigenlijk een combinatie van ecto en endo. Ik heb vet dunne armen en benen, maar al het vet zit op m'n buik, waardoor ik een hele vreemde verhouding heb, het begint langzaamaan al wat bij te trekken, begin al een beetje V-shape te krijgen, maar echt gespierd ziet 't er niet uit.
Met een shirtje aan lijkt 't heel wat, zodra ie uitgaat denk ik echt van jezus wat een rare verhouding.
Maarja, nog even doorcutten, hopelijk ga ik m'n abs eindelijk eens zien (niet meer gezien sinds m'n 11e ofzo) en dan keihard bouwen. Ik ben inderdaad jelly op hoe mensen hun armen hier uitzien. Die van mij zijn nu 37cm koud gemeten, maar op mijn lengte lijkt 't helemaal niks >___>

Tis toch de tijd in de sportschool. Had al een basis daarvoor maar had geen massa en stond alleen maar droog.Voor nog maar 3,5 maand te trainen is dat toch wel al erg gespierd denk ik..
Maar inderdaad, misschien moet ik niet teveel zeiken. Ik ben vorig jaar oktober begonnen, vooral met afvallen (92-93KG) toen, vanaf begin dit jaar echt begonnen met het bodybuilden, was eigenlijk eerst helemaal niet het plan, maar ik merkte de voordelen van het sterker worden enorm in de dagelijkse dingen, moet vaak zware pakketten versjouwen, dus dat gaat wel steeds makkelijker 
Tegen wie heb je het?Hmm.. Trouwens als je zegt dat je ecto bent.. hoe breed zijn je heupen dan?![]()

die van mij zijn echt ziek smal volgens mij..Wel netjes, hoeveel weeg je nu?Geen stress man! Zo zag ik er 2 jaar geleden uit. En was toen al aan het 'trainen' thuis met wat dumbbells
![]()
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:41 ----------
Begin vorig jaar ingeschreven in de gym. Ervoor wat liggen kloten met halter thuis (check pic hierboven) Dan goede begin gains gehad, alles kwijtgespeeld door maagproblemen. Vanaf september-oktober vorig jaar opnieuw serieus begonnen @76kg
90cm (weet niet waar je het moet meten, heb over mijn bot gedaan)Josh.. Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar hoe breed de heupen van iedereen zijndie van mij zijn echt ziek smal volgens mij..

17cm polsen, wat een ecto man 
Nu 83-84kg, in januari 89-90kg, maar stond wel een stuk vetter
90cm (weet niet waar je het moet meten, heb over mijn bot gedaan)
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:56 ----------
90cm (weet niet waar je het moet meten, heb over mijn bot gedaan)
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:56 ----------

Nu ik toch bezig ben:80 cm heup, polsen zijn alst goed is 18 cm.........