XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt geen idee waarover je spreekt..

tuurlijk wel meid, alleen snap je mijn mening niet of ga je er niet mee akkoord dus kom je terug met basis ad hominems uit pseudo-elitair gedrag.

Je wou de intellectuele elite van dbb, je hebt ze, dus even bukken, de adem inhouden en beneden ontspannen, cuz I'm coming in dry with 19cm(seriously fak u hooby).

tuurlijk wel meid, alleen snap je mijn mening niet of ga je er niet mee akkoord dus kom je terug met basis ad hominems uit pseudo-elitair gedrag.

Je wou de intellectuele elite van dbb, je hebt ze, dus even bukken, de adem inhouden en beneden ontspannen, cuz I'm coming in dry with 19cm(seriously fak u hooby).

Ha-ha. You wish.

de intelectuele elitaire elite die `stam+t je` sgrygt. not sure...

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 18:54 ----------

edit, mooie edit

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 18:55 ----------

edit, mooie edit

heb je niks anders te zeggen dan generic one-liners?

Ik had meer van je verwacht kittenrawr. Blijk je maar een generic troll te zijn die vanaf ze in de hoek wordt geduwd niks echte creativiteit heeft.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 19:57 ----------

de intelectuele elitaire elite die `stam+t je` sgrygt. not sure...

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 18:54 ----------

edit, mooie edit

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 18:55 ----------

edit, mooie edit

sodemieter op haaii, ik ben je ebro niet, zelfs niet op risperdal.

ik verbeterde je spelling dan ook niet uit altruistische motieven "calyptus ".

heb je niks anders te zeggen dan generic one-liners?

Ik had meer van je verwacht kittenrawr. Blijk je maar een generic troll te zijn die vanaf ze in de hoek wordt geduwd niks echte creativiteit heeft.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 19:57 ----------

sodemieter op haaii, ik ben je ebro niet, zelfs niet op risperdal.

Waarom zou ik moeite doen voor iemand als jij?

ik ben een stel kloten met een zonnebril op haaii.

Ik heb serieus 5 minuten naar jouw plaatje lopen staren voor ik door had wat het was :o

dc5443_412484.jpg

Voor ik op vakantie ging was er een topic van Kathleen waarin ze om trainingsadvies vraagt, 2-3 weken later heeft ze een stuk meer posts en is er een rel gaande. Aware me.

Still unaware.. Hoe gaat de progressie trouwens?

Na een tijdje wordt zo'n topic met een "niet-DBB-vrouw" zo'n sleur. Geen sarcasme, geen humor en er komt geen end aan.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me nu echt af waarom ik zoveel posts de moeite heb gedaan om een logische discussie aan te gaan met iemand die zichzelf "KathleenRawr" noemt.

Stop er mee mensen. Discussiëren met iemand die duidelijk nog in de netlog-fase zit werkt toch niet :).

Ik vraag me nu echt af waarom ik zoveel posts de moeite heb gedaan om een logische discussie aan te gaan met iemand die zichzelf "KathleenRawr" noemt.

Stop er mee mensen. Discussiëren met iemand die duidelijk nog in de netlog-fase zit werkt toch niet :).
Misschien heb ik gewoon geen zin om te discussieren?
Netlog-fase, yeah right. Kan je anders nog wat saaiers verzinnen.

Dat dus.. Zelfs al zou ze hier zeggen dat mensen dik worden van kcal overschot zal ze thuis nog tegen haarzelf zeggen dat haar oom wel dik was door de ziekte.

Misschien heb ik gewoon geen zin om te discussieren?
Netlog-fase, yeah right. Kan je anders nog wat saaiers verzinnen.

Geen zin om te discussiëren? Wat heb je dan de afgelopen 15 pagina's vruchteloos proberen doen :)?

En tienermeisjes die hun usernames laten eindigen met: "Rawr", "xXx",... verkeren overduidelijk nog in netlog-fase. Het is niet omdat de sletlogsletjes tegenwoordig facebook gebruiken (de horror), dat het geen sletlogsletjes meer zijn :).

Geen zin om te discussiëren? Wat heb je dan de afgelopen 15 pagina's vruchteloos proberen doen :)?

En tienermeisjes die hun usernames laten eindigen met: "Rawr", "xXx",... verkeren overduidelijk nog in netlog-fase.

Het is niet omdat de sletlogsletjes tegenwoordig facebook gebruiken (de horror), dat het geen sletlogsletjes meer zijn :).

Dat was uren geleden, nu ben ik moe dus heb ik er geen zin in nee.

Is omdat ik die naam overal gebruik, al jaren lang, dus ga ik nu niet even veranderen.

En je kent me niet, dus why the **** zou ik een sl*t zijn? Ben alles behalve een sl*t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven