MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was uren geleden, nu ben ik moe dus heb ik er geen zin in nee.

Is omdat ik die naam overal gebruik, al jaren lang, dus ga ik nu niet even veranderen.

En je kent me niet, dus why the **** zou ik een sl*t zijn? Ben alles behalve een sl*t.

Go girl!!

Heb nog een name change dit jaar, denk dat ik me xXmusculoXx ga noemen :D

Wat is nou het verhaal achter dit topic.. OP heeft er vrij weinig mee te maken?

Geen zin om te discussiëren? Wat heb je dan de afgelopen 15 pagina's vruchteloos proberen doen :)?

En tienermeisjes die hun usernames laten eindigen met: "Rawr", "xXx",... verkeren overduidelijk nog in netlog-fase. Het is niet omdat de sletlogsletjes tegenwoordig facebook gebruiken (de horror), dat het geen sletlogsletjes meer zijn :).

Wat zou mijn naam betekenen dan:eek:

Ik bedoelde dan ook niet dat je een echte sl*t bent in de coïtusuele betekenis. Ik doelde op het feit dat je het niveau van het gemiddelde netloglid gewoon niet overstijgt.

Wat zou mijn naam betekenen dan:eek:

Lol :p

En je kent me niet, dus why the **** zou ik een sl*t zijn? Ben alles behalve een sl*t.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar ik stop ermee, dit schiet toch niet op :D. Veel plezier nog iedereen.

Wow al 20 pagina's met dit gezever.

Mijn niveau zou het gemiddelde netloglid niet overstijgen?
Nou, sommigen zitten hier wel mijn fb,hyves,.. te zoeken. Volgens mij kan hun niveau niet lager ;).

• Topic Starter Topic Starter
Oke, admins. Sluit dit topic please. Ik vind m'n weg met m'n moeder wel.

I am very disappointed DBB! :(

:D

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 23:01 ----------

Serious, sluit dit topic

Oke, admins. Sluit dit topic please. Ik vind m'n weg met m'n moeder wel.

I am very disappointed DBB! :(

:D

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 23:01 ----------

Serious, sluit dit topic

Misschien een nieuw topic beginnen over hoe je mensen kan overtuigen een gezonde leefgewoonte er op na te gaan houden :p

heb je niks anders te zeggen dan generic one-liners?

Ik had meer van je verwacht kittenrawr. Blijk je maar een generic troll te zijn die vanaf ze in de hoek wordt geduwd niks echte creativiteit heeft.

In haar discussie gister met xyyxytyxxyx had ze toch ook alleen maar one-liners? :p

Toch knap dat ze in zo'n korte tekst velen weet te boeien, iedereen wacht op het hoogtepunt... maar ik verwacht geen vuurwerk meer :rolleyes:

ik bedoelde dan ook niet dat je een echte sl*t bent in de coïtusuele betekenis. Ik doelde op het feit dat je het niveau van het gemiddelde netloglid gewoon niet overstijgt.

Lol :p

maar ik stop ermee, dit schiet toch niet op :d. Veel plezier nog iedereen.

+999

Maar hoe gaat het nu met je moeder dan, Grote Teen? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven