XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt geen geld nodig om gelukkig te zijn. Alleen zielige mensen zoals jou waarschijnlijk wel ;) Je hebt misschien niets anders.. Heb medelijden met je ;)

In deze maatschappij?

:roflol:

Tevens:

Bewoners van landen met een hoog Bruto Binnenlands Product (BBP) per hoofd van de bevolking zijn gemiddeld meer tevreden met hun leven dan inwoners van arme landen. Tussen de rijke landen maken de verschillen in hoogte van het BBP niet zo veel uit voor de geluksscores. Die scores worden op verschillende manieren gemeten. De simpelste is: vraag mensen hoe tevreden ze zijn met hun leven op dit moment.

Maar goed, dit is offtopic en doet er niet aan toe.

team kathleen

Je hebt geen geld nodig om gelukkig te zijn. Alleen zielige mensen zoals jou waarschijnlijk wel ;) Je hebt misschien niets anders.. Heb medelijden met je ;)

Geld is geen voldoende voorwaarde om gelukkig te zijn, maar een minimum aan geld is echt wel een noodzakelijke voorwaarde.

Zonder geld geen eten, geen huis, geen elektriciteit, geen computer waarmee je onzin op het internet kan zetten,...

zero friends

Ze is pas lid sinds eind juli...ik vind het erg verdacht allemaal.

Okee, blijkbaar hebben ze mijn hyves ook helemaal uitgepluist..
Dat account is van eind juli ja. Ik ben namelijk geen Hollander dus redelijk logisch dat ik geen hyves had ervoor ;)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 16:04 ----------

Ik zit nooit op hyves dus waarom heb ik daar friends nodig?
Fb = better.

heb je facebook? :)

aawh leuk wat is de url? :)

Okee, blijkbaar hebben ze mijn hyves ook helemaal uitgepluist..
Dat account is van eind juli ja. Ik ben namelijk geen Hollander dus redelijk logisch dat ik geen hyves had ervoor ;)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 16:04 ----------

Ik zit nooit op hyves dus waarom heb ik daar friends nodig?
Fb = better.

Hollanders hebben inmiddels ook geen hyves meer.

aah jammer, alletwee de kathleen broeders hebben geen pf :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven