Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha als je zo betuttelend naar je moeder praat, heeft het ook echt nut wát je zegt. Logisch dat ze het niet aanneemt

Laat we dan jou ook aub bannen. Lijkt mij niet meer dan eerlijk dat we dan de uit opvoedkundig oogpunt je straffen voor het onbeschoft behandelen van de vrouw die jou mogelijk gemaakt heeft. En dan ook nog eens voor je onderdak en eten voorziet.
Respect opbrengen is ook weten wanneer je niet je grote waffel open moet trekken.

Laat je moeder lekker die cornetto eten ? Die laatste opmerking hoef ik hier echt niet te maken, als 22 jarige wijsneus.
Hahaha beetje op je 22e je moeder gaan lastigvallen met je eigen eetobsessie, you just made my day!
It was a pleasure! 
... Maar ik bedoel, als je de keuze hebt tussen een cornetto en een meloen, pak dan die meloen. Nog veel lekkerder ook...
...Hierin leg ik 3 keer uit dat ik alleen maar wil helpen...
Als mijn ma zo zwaar zou zijn zou ik niet eens meer met haar gezien willen worden.
Ik ga niet eens meer naar het strand omdat je niet eens meer kan onderscheiden wat nou een aangespoelde walvis is en wat niet.
Dikke mensen zijn vies en hebben altijd 1 of andere kansloze reden waarom ze zo dik zijn. Vriend van mij ook, was al aardig dik en zat zich gewoon constant vol te vreten en dan te janken dat het kwam omdat hij een keer aangereden was en een ribje gekneusd had. Uiteindelijk hebben we hem uit onze vriendengroep geknikkerd omdat hij altijd ons eten op zat te eten, nooit meebetaalde en lui was.
Daarnaast krijgen veel van die lui diabetes en andere vetkwaaltjes waar wij dan weer voor op mogen draaien. Laatst ook 1 die al 5x in een jaar naar het ziekenhuis gebracht was omdat die te dik was om voor zichzelf te ademen.
Dus TS, beter wees je een goede zoon, koop je zo'n fiets ding en geef je je ma een schop dat ze er op gaat zitten en fl**ker je gewoon alle ongezonde zooi het huis uit en zet je er gezonde spullen voor terug. Zal ze je uiteindelijk dankbaar voor zijn. Mijn ma zit inmiddels aan t fruit, yoghurt met crusli en pinda's in plaats van snoep. Nu nog een hometrainer aanschaffen en zorgen dat ze daar op gaat.
---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 12:05 ----------
Dus jij zou je ma zo dik laten worden dat ze haar eigen reet niet meer kan vegen en vervolgens haar billen vegen?![]()

als jij je moeder wil helpen is het eerste wat jij je goed zal moeten realiseren dat een 62 jarige niet zomaar alles zal aannemen van een 22 jarige wijsneus. Zij heeft namelijk toch veel meer levenswijsheid en al heel veel gelezen (ook als dit niet allemaal klopt of intussen achterhaald is)Ze is nu 62 geloof ik. Het enige wat ik wil is haar helpen!
als jij je moeder wil helpen is het eerste wat jij je goed zal moeten realiseren dat een 62 jarige niet zomaar alles zal aannemen van een 22 jarige wijsneus. Zij heeft namelijk toch veel meer levenswijsheid en al heel veel gelezen (ook als dit niet allemaal klopt of intussen achterhaald is)
verder een tip
- jij zat al aan de eettafel je kwark te eten... Misschien een volgende keer voor je het gaat pakken ook voor haar een bakje met kwark en fruit klaarmaken Of het op zijn minst aanbieden (doe er voor haar wel wat zoetstof in... anders is er veel kans dat ze het niet lekker vind)
-commentaar op wat iemand eet op het moment dat ze het aan het eten is, is vrij zinloos... zij had gewoon trek in een ijsje.
-wacht een goed moment af , geef dan aan dat jij je soms zorgen maakt om haar gezondheid.
- richt je niet alleen op voeding, maar vraag haar dagelijks om een stukje te gaan wandelen/lopen.... goed voor de beweging/ gezondheid. Nee, jij zal er niks aan hebben, maar je doet het ook voor haar. Koop desnoods een hond.... nee, niet voor haar, jij moet hem verzorgen en 3 keer per dag uitlaten, maar je gaat wel eerst je moeder ook ophalen, samen naar het bos de hond uitlaten.
-en verwacht niet teveel.... je moeder is geen BB-er een beetje gezonder eten, wat meer bewegen ... oke, maar verwacht niet dat ze zich aan een geheel voedingsschema gaat houden en nooit meer "lekkere" dingen eet.
Amen #2
---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 17:34 ----------
Mijn moeder heeft al vanaf haar 30ste artrose. Voornamelijk in haar voeten. Ze is hieraan geopereerd, dit waren 2 best zware operaties. Heeft echter niks geholpen. Ook heeft ze al ruim 30 jaar aangepaste schoenen. Door dit alles is ze niet instaat te lopen als een normaal mensen. Daarom doet ze alles op de fiets, wat opzich ook heel goed is.
Maar dit is dus ook 1 van de redenen waarom ik hier zo mee zit. Ze heeft dit al net zolang als dat ze overgewicht heeft. En ze heeft het nog nooit van haar leven meegemaakt om met een gewicht van 70kg op haar artrose voeten te lopen, ze is altijd 90kg+ geweest. Wat een verlichting zou het voor haar moeten zijn om hier 20kg vanaf te halen. 10kg PER VOET.
Dit is ook waarom ik haar wil helpen. Maar er wordt gewoon niet geluisterd, door al die VUILE ONZIN bladen zoals de libelle. Met al die idiote kk onzin huismoeder praat. Hier word ik pissed om.

Als ze slank zou zijn, is het alsnog niet gezond als ze op je 22 overal je handje vast moet houden hoorAls mijn ma zo zwaar zou zijn zou ik niet eens meer met haar gezien willen worden

True. Maar doet het er iets toe als het om je moeder gaat? Dat er verandering komt is toch het enige wat telt lijkt me...en hebben altijd 1 of andere kansloze reden waarom ze zo dik zijn