AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat haar gewoon lekker van een ijsje genieten

Haha, gast. Mijn nonkel had ook zwaar overgewicht, terwijl hij altijd hetzelfde at als mij. Hij ging naar een dietiste, en zij kon hem ook niet helpen en stuurde hem door naar het ziekenhuis. Ze hebben een operatie, moeten uitvoeren omdat hij gewoon dik werd zonder dat hij veel/ongezond at. Dus zit hier niet te zeveren dat je altijd geld kwijt bent aan ALLE dikke mensen. Want misschien de helft van deze mensen kunnen er echt NIETS aan doen. Behalve opereren. Dus wat jij allemaal zegt is Bullshit ;)

Helft van de mensen die er niks aan kunnen doen dat ze dik zijn??? Wat voor onzin is dat, je kan er altijd iets aan doen tenzij je echt een zwaar medisch probleem hebt (schildklier problemen). Ze kunnen er niks aan doen omdat ze geen discipline hebben.

Vet is energie opslag.

Als iemand dik wordt zonder meer te eten dan hij nodig heeft

Dan maakt hij dus energie uit lucht:roflol:

Als we jouw nonkel nou klonen en er een heleboel van maken en daar dan het vet uit zuigen steeds dan hebben we de olie crisis opgelost.

Zijn onderhoud was 2200, hij at ca. 1900. Ik weet niet hoe goed jouw wiskunde is, maar volgens mij at hij niet meer dan dat hij verbruikte. Hij deed ook 4x per week aan spinning. Heb je anders nog een andere belachelijke opmerking?

Misschien zat hij stiekem snoeprepen op de wc te eten (telt dat ook als belachelijke opmerkint?)

Juist en jij zag perfect wat hij allemaal binnen stak op een dag? Denk je nu echt dat hij in jouw bijzijn veel gaat eten als hij al weet dat hij te dik is.

Jouw verhaal is bullshit, dat bestaat gewoon niet, anders ga je maar even met je nonkel naar het guinness world book of records of weetikveel wat. Het is ongeveer hetzelfde als zeggen dat iedereen ademt maar dat jouw nonkel zonder te ademen kan leven. Het kan best zijn dat hij een schildklierprobleem had/heeft maar dat valt op te lossen met wat medicatie en een aangepast dieet.

Jouw nonkel heeft jouw gewoon goed liggen gehad :)

1: Hij woont bij me?
2: Ben niet achterlijk
3: Er zijn ziektes waardoor mensen dik worden zonder teveel te eten. Dus trek uw ogen open en kijk zelf eens rond op internet.

-Traagwerkende schildklier
-Aandoeningen van de hypothalamus
-Vocht vasthouden
-Diabetes
-Syndroom X
-Medicijnen
-...

Allemaal dingen waarvan personen dik worden zonder te veel te eten. -.-

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:25 ----------

Misschien zat hij stiekem snoeprepen op de wc te eten (telt dat ook als belachelijke opmerkint?)

Ja.

En jij zegt dat voor de helft van de mensen die te dik zijn dit komt door een medisch probleem. Misschien is het wel zo in het geval van je nonkel maar geloof nooit dat dit geld voor de helft van de mensen met overgewicht. Of lul jij soms ook maar wat raak?

Juist en jij zag perfect wat hij allemaal binnen stak op een dag? Denk je nu echt dat hij in jouw bijzijn veel gaat eten als hij al weet dat hij te dik is.

+1
Kan me nog een britse reportage van een paar jaar geleden herinneren over gezonde voeding en overgewicht.
Waren ook twee vriendinnen bij. De een van het kaliber zeekoe en de andere magere spriet. De corpulente snapte niet waarom ze zo dik werd en de dunne ook niet, want beide vriendinnen aten zogezegd hetzelfde.
Vervolgens hadden de onderzoekers d.m.v. een of ander systeem gemeten wat beide dames nou werkelijk naar binnen werkten op één dag en toen bleek, hoe kon het ook anders, dat de dikke mevrouw wel degelijk veel meer naar binnen werkte.
Zal eens kijken op youtube of ik het nog kan vinden. Weet nog dat RTL4 het destijds in een aantal delen uitzond op de zondagavond.

En jij zegt dat voor de helft van de mensen die te dik zijn dit komt door een medisch probleem. Misschien is het wel zo in het geval van je nonkel maar geloof nooit dat dit geld voor de helft van de mensen met overgewicht. Of lul jij soms ook maar wat raak?

De helft nu ook weer niet, maar hij scheert alle dikke mensen over 1 kam. Hij zit hier maar te klagen over de mensen die hij ziet rondlopen waarvoor hij moet betalen omdat ze volgens hem ALLEMAAL vette dingen naar binnen werken. Ipv even verder na te denken. Dikke mensen kunnen dus een medisch probleem hebben, maar kunnen ook emotionele problemen hebben. Die mensen willen dus niet perce dik zijn.

Hij zit hier maar te zeuren dat ze het allemaal vrijwillig doen, en "oh nee, ik moet ervoor betalen blablabla". Oordeel niet over mensen die je niet kent, en ook niet over mensen waarvan je niet weet wat er in hun leven speelt.

1: Hij woont bij me?
2: Ben niet achterlijk
3: Er zijn ziektes waardoor mensen dik worden zonder teveel te eten. Dus trek uw ogen open en kijk zelf eens rond op internet.

-Traagwerkende schildklier
-Aandoeningen van de hypothalamus
-Vocht vasthouden
-Diabetes
-Syndroom X
-Medicijnen
-...

Allemaal dingen waarvan personen dik worden zonder te veel te eten. -.-

Als diabeet (1) call ik bullshit bij dik worden door diabetes.

Als zijn onderhoud 2200kcal was en hij bij 1900kcal aankwam was 2200kcal dus boven onderhoudt.

Als diabeet (1) call ik bullshit bij dik worden door diabetes.

Als zijn onderhoud 2200kcal was en hij bij 1900kcal aankwam was 2200kcal dus boven onderhoudt.

Sommige worden dikker van de medicijnen van diabetes, heb niet gezegd iedereen.

En ben je blind? Ik zeg juist dat er sommige mensen aankomen door !ZIEKTES!. Hij at goed, maar werd dik door een ZIEKTE. Jezus -.-

Sommige worden dikker van de medicijnen van diabetes, heb niet gezegd iedereen.

En ben je blind? Ik zeg juist dat er sommige mensen aankomen door !ZIEKTES!. Hij at goed, maar werd dik door een ZIEKTE. Jezus -.-

Het kan best zijn dat jouw nonkel inderdaad een ziekte had waardoor hij een erg trage stofwisseling had.

Het probleem is echter dat vandaag meer en meer mensen dat excuus gebruiken. Zwaarlijvigheid in Westerse landen neemt toe, en dat komt niet door een toename van schildklierfalen. Dat komt gewoon omdat mensen te veel eten.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar het overgrote deel van de mensen die te vet zijn, eten gewoon te veel, punt. Of denk je dat in de VS toevallig meer mensen die "ziekte" hebben :rolleyes:?

En zelfs al heb je schildklier probleem, dat verlaagt toch enkel maar je onderhoud? Dus als je onder dat onderhoud eet (dat lager is dan bij de gemiddelde mens), val je toch evengoed af?

Energie is energie. Je kan geen energie (vet = opslag energie) uit het niets scheppen. Of je nonkel zou een perpetuum mobile moeten zijn.

Het kan best zijn dat jouw nonkel inderdaad een ziekte had waardoor hij een erg trage stofwisseling had.

Het probleem is echter dat vandaag meer en meer mensen dat excuus gebruiken. Zwaarlijvigheid in Westerse landen neemt toe, en dat komt niet door een toename van schildklierfalen. Dat komt gewoon omdat mensen te veel eten.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar het overgrote deel van de mensen die te vet zijn, eten gewoon te veel, punt. Of denk je dat in de VS toevallig meer mensen die "ziekte" hebben :rolleyes:?

En zelfs al heb je schildklier probleem, dat verlaagt toch enkel maar je onderhoud? Dus als je onder dat onderhoud eet (dat lager is dan bij de gemiddelde mens), val je toch evengoed af?

Energie is energie. Je kan geen energie (vet = opslag energie) uit het niets scheppen. Of je nonkel zou een perpetuum mobile moeten zijn.

Dat kan zijn, maar daar gaat het toch niet over? Hij zegt dat ALLE dikke mensen zich volproppen met snoep/snacks/vet. En dàt is niet waar, daar gaat het om.

Lieve Kathleen,

Er zijn dikke mensen die echt goed op hun eten letten. Maar de meesten eten gewoon veel. Die snoepen de hele dag door enz. Is hetzelfde als gozers hier komen en zeggen, ik eet allemaal koek enz, maar ik kom niet aan. Ik eet echt wel veel!!.

Je moeder wordt niet dik van een cornetto voor bedtijd maar van een overschot aan kcal. En ga eens op jezelf wonen.

Niks van deze boyz aantrekken Kathleen, ik geloof je! X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven