bart866
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik walg van dikke mensen? Sorry hoor maar ik heb ze dat eten niet naar binnen gepropt dus ik heb al het recht toe om er van te walgen.
Prima dat zij zich volstouwen met eten maar niet in mijn buurt en ga ook niet mijn uitzicht verpesten.
Altijd dat gezeik aan je kop dat ze moe zijn, last van hun rug hebben, honger hebben bla bla bla en als je dan zegt dat dat komt omdat ze te dik zijn dan is het op eens lullig? Ja je krijgt last van je rug als je een vette buik hebt en dat komt omdat ze zelf zoveel lopen te vreten. Wanneer ik met een knuppel op mijn hoofd ga slaan en ga zeiken dat ik hoofdpijn heb dan zegt iedereen toch ook dat het mijn eigen schuld is?
Dik zijn is iemands eigen schuld en ze hebben geen enkel recht om te zeiken wanneer ze gediscrimineerd worden omdat ze dik zijn. Gaan ze in de zorg discusseren over mensen met een erfelijke ziekte of ze die nog wel medicijnen moeten geven? Sorry hoor zij kunnen er niets aan doen terwijl we nog wel lekker de insuline, de fysiotherapie en alle andere vetkwaaltjes blijven betalen voor mensen die zich vol lopen stouwen met vreten?
Maar goed, als jij geen problemen hebt met het feit dat mensen zich vol stouwen met eten.. prima.. Weet alleen wel dat de nederlandse maatschappij per jaar meer dan 2 miljard kwijt is aan mensen die zich niet kunnen inhouden met eten en over 10 jaar zal dit meer dan verdubbeld zijn omdat dit zo door gaat. Prima hoor maar laat ze dan wel zelf die kosten ophoesten want nu betaalt ons gezin (5 personen) per jaar 600 euro aan mensen die zich volvreten. Sorry hoor maar ik ga liever een paar keer zelf uit eten dan van die varkens rond zien te huppelen op het strand.
Dus ja ik heb al het recht om te zeiken op dikke mensen want ik betaal er voor.
---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 17:34 ----------
Mijn moeder heeft al vanaf haar 30ste artrose. Voornamelijk in haar voeten. Ze is hieraan geopereerd, dit waren 2 best zware operaties. Heeft echter niks geholpen. Ook heeft ze al ruim 30 jaar aangepaste schoenen. Door dit alles is ze niet instaat te lopen als een normaal mensen. Daarom doet ze alles op de fiets, wat opzich ook heel goed is.
Dit is ook waarom ik haar wil helpen. Maar er wordt gewoon niet geluisterd, door al die VUILE ONZIN bladen zoals de libelle. Met al die idiote kk onzin huismoeder praat. Hier word ik pissed om.
Gast, ik begin mij zelfs dood te ergeren aan jou. Ik weet niet of jij zo slim bent, maar sommige mensen kunnen écht niets doen aan hun gewicht? Dus shut the **** up![]()

Als ze slank zou zijn, is het alsnog niet gezond als ze op je 22 overal je handje vast moet houden hoor
True. Maar doet het er iets toe als het om je moeder gaat? Dat er verandering komt is toch het enige wat telt lijkt me...
Xyzyx is een typisch gevalletje van een born ectomorph met een gigantische plaat voor z'n kop.
Leer hem niet relativeren, dat kan hij toch niet.
Ik kan prima relativeren.Gast, ik begin mij zelfs dood te ergeren aan jou. Ik weet niet of jij zo slim bent, maar sommige mensen kunnen écht niets doen aan hun gewicht? Dus shut the **** up![]()
De enige mensen die daar echt problemen mee kunnen hebben zijn mensen met een schildklierprobleem. En dat zijn er niet zoveel. En dan nog is het goed aan te pakken met voeding. Ik ben in tegenstelling tot degene die je quote endo, kan gemakkelijk4000 kcals per dag wegsteken moest ik dat willen en ik zou er nog plezier in hebben.
Draait puur om karakter. Niets meer en niets minder.
het is je moeder .toon respect man.je dient niet op die toon met je moeder te spreken.ze heeft je groot gebracht.misschien heb je het goede met haar voor.maar je kan het heus wel op andere manier doorgeven.elke mens eet ijs .alleen wiij hier vinden het abnormaal.respect is the key to succes in alle opzichten;
Verklaar je nader.
Wanneer mensen dik worden van lucht en water dan hebben we gewoon een oneindige energiebron gevonden
Wat jij door de war haalt is dat bij sommige mensen de stofwisseling minder snel is dan andere mensen waardoor ze misschien niet 20 hamburgers op kunnen eten zonder aan te komen. Ja dat is k*t als je veel wilt eten maar dan moet je je gewoon daarop aanpassen en gewoon minder eten dan dat je wilt eten of gaan sportten.
NIEMAND wordt dik van lucht en water behalve als je extreem veel vocht vast houd.
En het spijt me dat ik je op de feiten gedrukt hebt dat je een vrouw bent, je minder voedingsstoffen nodig hebt dan mannen en daarom ook minder kan eten zonder dik te worden, snap wel dat dat irritant is.
Daarnaast ga ik ook echt niet mijn mond houden om iemand die niet eens begrip op kan brengen voor anorexia patiënten terwijl ik de waarheid spreek en jij in dat geval bullshit uitkraamde.

Kathleen, dat meisje op die foto van je <--- Ben jij dat?
![]()
.Haha, gast. Mijn nonkel had ook zwaar overgewicht, terwijl hij altijd hetzelfde at als mij. Hij ging naar een dietiste, en zij kon hem ook niet helpen en stuurde hem door naar het ziekenhuis. Ze hebben een operatie, moeten uitvoeren omdat hij gewoon dik werd zonder dat hij veel/ongezond at. Dus zit hier niet te zeveren dat je altijd geld kwijt bent aan ALLE dikke mensen. Want misschien de helft van deze mensen kunnen er echt NIETS aan doen. Behalve opereren. Dus wat jij allemaal zegt is Bullshit![]()

Haha, gast. Mijn nonkel had ook zwaar overgewicht, terwijl hij altijd hetzelfde at als mij. Hij ging naar een dietiste, en zij kon hem ook niet helpen en stuurde hem door naar het ziekenhuis. Ze hebben een operatie, moeten uitvoeren omdat hij gewoon dik werd zonder dat hij veel/ongezond at. Dus zit hier niet te zeveren dat je altijd geld kwijt bent aan ALLE dikke mensen. Want misschien de helft van deze mensen kunnen er echt NIETS aan doen. Behalve opereren. Dus wat jij allemaal zegt is Bullshit![]()