XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
pics van je bbw moeder en verder, maak je nie druk...!

Omdat ik walg van dikke mensen? Sorry hoor maar ik heb ze dat eten niet naar binnen gepropt dus ik heb al het recht toe om er van te walgen.

Prima dat zij zich volstouwen met eten maar niet in mijn buurt en ga ook niet mijn uitzicht verpesten.

Altijd dat gezeik aan je kop dat ze moe zijn, last van hun rug hebben, honger hebben bla bla bla en als je dan zegt dat dat komt omdat ze te dik zijn dan is het op eens lullig? Ja je krijgt last van je rug als je een vette buik hebt en dat komt omdat ze zelf zoveel lopen te vreten. Wanneer ik met een knuppel op mijn hoofd ga slaan en ga zeiken dat ik hoofdpijn heb dan zegt iedereen toch ook dat het mijn eigen schuld is?

Dik zijn is iemands eigen schuld en ze hebben geen enkel recht om te zeiken wanneer ze gediscrimineerd worden omdat ze dik zijn. Gaan ze in de zorg discusseren over mensen met een erfelijke ziekte of ze die nog wel medicijnen moeten geven? Sorry hoor zij kunnen er niets aan doen terwijl we nog wel lekker de insuline, de fysiotherapie en alle andere vetkwaaltjes blijven betalen voor mensen die zich vol lopen stouwen met vreten?

Maar goed, als jij geen problemen hebt met het feit dat mensen zich vol stouwen met eten.. prima.. Weet alleen wel dat de nederlandse maatschappij per jaar meer dan 2 miljard kwijt is aan mensen die zich niet kunnen inhouden met eten en over 10 jaar zal dit meer dan verdubbeld zijn omdat dit zo door gaat. Prima hoor maar laat ze dan wel zelf die kosten ophoesten want nu betaalt ons gezin (5 personen) per jaar 600 euro aan mensen die zich volvreten. Sorry hoor maar ik ga liever een paar keer zelf uit eten dan van die varkens rond zien te huppelen op het strand.

Dus ja ik heb al het recht om te zeiken op dikke mensen want ik betaal er voor.

Gast, ik begin mij zelfs dood te ergeren aan jou. Ik weet niet of jij zo slim bent, maar sommige mensen kunnen écht niets doen aan hun gewicht? Dus shut the **** up :thumbd:

Xyzyx is een typisch gevalletje van een born ectomorph met een gigantische plaat voor z'n kop.

Leer hem niet relativeren, dat kan hij toch niet.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 17:34 ----------

Mijn moeder heeft al vanaf haar 30ste artrose. Voornamelijk in haar voeten. Ze is hieraan geopereerd, dit waren 2 best zware operaties. Heeft echter niks geholpen. Ook heeft ze al ruim 30 jaar aangepaste schoenen. Door dit alles is ze niet instaat te lopen als een normaal mensen. Daarom doet ze alles op de fiets, wat opzich ook heel goed is.

Ga dan samen met haar fietstochtjes maken. Maak het leuk!
Dit is ook waarom ik haar wil helpen. Maar er wordt gewoon niet geluisterd, door al die VUILE ONZIN bladen zoals de libelle. Met al die idiote kk onzin huismoeder praat. Hier word ik pissed om.

dit soort dingen gaat niet werken als jij pissed bent.... dan klink je alleen maar betweterig en gaat ze zeker niet luisteren.
Ga op zoek naar artikels waar zij iets aan kan hebben en laat ze haar lezen. Laat het niet van jou komen maar uit een artikel. Dat zou kunnen moeilijker blijken dan je denkt, want het moet wel voor haar begrijpelijke taal zijn.

Gast, ik begin mij zelfs dood te ergeren aan jou. Ik weet niet of jij zo slim bent, maar sommige mensen kunnen écht niets doen aan hun gewicht? Dus shut the **** up :thumbd:

Verklaar je nader.

Wanneer mensen dik worden van lucht en water dan hebben we gewoon een oneindige energiebron gevonden :roflol:

Wat jij door de war haalt is dat bij sommige mensen de stofwisseling minder snel is dan andere mensen waardoor ze misschien niet 20 hamburgers op kunnen eten zonder aan te komen. Ja dat is k*t als je veel wilt eten maar dan moet je je gewoon daarop aanpassen en gewoon minder eten dan dat je wilt eten of gaan sportten.

NIEMAND wordt dik van lucht en water behalve als je extreem veel vocht vast houd.

En het spijt me dat ik je op de feiten gedrukt hebt dat je een vrouw bent, je minder voedingsstoffen nodig hebt dan mannen en daarom ook minder kan eten zonder dik te worden, snap wel dat dat irritant is.

Daarnaast ga ik ook echt niet mijn mond houden om iemand die niet eens begrip op kan brengen voor anorexia patiënten terwijl ik de waarheid spreek en jij in dat geval bullshit uitkraamde.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 23:53 ----------

Als ze slank zou zijn, is het alsnog niet gezond als ze op je 22 overal je handje vast moet houden hoor :rolleyes:

True. Maar doet het er iets toe als het om je moeder gaat? Dat er verandering komt is toch het enige wat telt lijkt me...

Klopt, gaat er niet om om wie het is.. Alleen hier ging het om een moeder.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 23:59 ----------

Xyzyx is een typisch gevalletje van een born ectomorph met een gigantische plaat voor z'n kop.

Leer hem niet relativeren, dat kan hij toch niet.

:roflol: Ik kan prima relativeren.

Ik heb ieder geval nog geen redenen gezien van jou waarom mensen dik zouden mogen zijn.

Ja ik ben ecto en hou daarnaast niet van eten dus ik doe elke dag moeite om genoeg eten binnen te krijgen zodat ik een normaal figuur kan hebben. Dikke mensen doen niet de moeite om eten te laten staan en een normaal figuur te hebben.

Dat verhaaltje van eten dat niet zou worden gebruikt voor het slapen gaan is wel al lang achterhaalt. Het gaat vooral om het totale aantal kcal dat je binnenkrijgt.

Maar een cornets eten voor het slapen gaan is gewoon ongezond natuurlijk, waarschijnlijk helpt dat ook bij aan een calorieoverschot aangezien je ma waarschijnlijk niet echt aan sport doet.

Weet niet hoe je haar dat best duidelijk maakt.. Mijn ma steunt mij altijd nog het meest met mijn dieet omdat ze zelf ook constant op dieet is. ( slechte kniën en ze kan dus echt niet veel van sport doen )

Mensen loop niet zo te b**chen op ts. Deze knul wilt gewoon dat zn moeke nog lang meegaat, in tegenstelling tot jullie, jullie wensen haar blijkbaar zo snel mogelijk het graf in met dicht geslibde aderen!

De enige mensen die daar echt problemen mee kunnen hebben zijn mensen met een schildklierprobleem. En dat zijn er niet zoveel. En dan nog is het goed aan te pakken met voeding. Ik ben in tegenstelling tot degene die je quote endo, kan gemakkelijk4000 kcals per dag wegsteken moest ik dat willen en ik zou er nog plezier in hebben.

Draait puur om karakter. Niets meer en niets minder.

De enige mensen die daar echt problemen mee kunnen hebben zijn mensen met een schildklierprobleem. En dat zijn er niet zoveel. En dan nog is het goed aan te pakken met voeding. Ik ben in tegenstelling tot degene die je quote endo, kan gemakkelijk4000 kcals per dag wegsteken moest ik dat willen en ik zou er nog plezier in hebben.

Draait puur om karakter. Niets meer en niets minder.

En dat zorgt dus voor een langzamere stofwisseling waardoor je minder per dag nodig hebt en dus ook minder per dag kan eten..

Sommige medicijnen zorgen ook voor een langzamere stofwisseling.

Dus dan moet je gewoon minder gaan eten.

It ain't rocket science.

Je kunt zoveel smoezen bedenken als je wilt, maar het gaat inderdaad om wilskracht en continu doorzettingsvermogen..

het is je moeder .toon respect man.je dient niet op die toon met je moeder te spreken.ze heeft je groot gebracht.misschien heb je het goede met haar voor.maar je kan het heus wel op andere manier doorgeven.elke mens eet ijs .alleen wiij hier vinden het abnormaal.respect is the key to succes in alle opzichten;

• Like
Waarderingen: 515
het is je moeder .toon respect man.je dient niet op die toon met je moeder te spreken.ze heeft je groot gebracht.misschien heb je het goede met haar voor.maar je kan het heus wel op andere manier doorgeven.elke mens eet ijs .alleen wiij hier vinden het abnormaal.respect is the key to succes in alle opzichten;

+1

Niet elke zoon-moeder relatie is hetzelfde he. Ondanks kinderen soms meningsverschillen hebben met ouders of een keer hard uitvallen hebben ze vaak nog heel veel respect voor hun moeder. Maar niet iedereen heeft dezelfde normen en waarden en sociale vaardigheden. Al die opmerkingen dat TS geen respect heeft voor zn moeder is klinkklare onzin en kortzichtig. Hij probeert zijn moeder tenminste te helpen, maar de manier waarop hij dat doet komt niet goed over. Enige tip die ik kan mee geven, weet hoe je je moeder het beste kan aanspreken en haar kunt prikkelen om iets te gaan doen. Confrontatie werkt vaak averechts. Je kunt ook een algemene boodschap vertellen, zonder haar erop aan te vallen. En wie weet denkt ze er dan over na en gaat ze dankzij jou informatie op eigen initiatief maatregelen nemen. Het beste kun je haar dan complimenteren en een duwtje in de rug geven. En ga ook zeker niet roepen dat je moeder dankzij JOU tot verandering over gaat.

Zelf heb ik mijn vader ook aan het sporten gekregen. Hij is inmiddels al de 60 gepasseerd, nooit van zijn leven gesport, en ondertussen heeft hij al 4 jaar een abonnement op de sportschool waar hij tweemaal in de week naar toe gaat. Ik denk zeker dat hij mede hierdoor minimaal 5 jaar langer kan leven.

• Topic Starter Topic Starter
Tnx Haatbaardje en Slasher85

Ik snap die reacties van die irritante wijven hier inderdaad ook niet. Ik heb denk ik meer respect voor mijn moeder dan jullie voor die van jullie. IK heb potverdomme al 50X uitgelegd dat ik haar wil helpen. Ik zou ook kunnen denken: '**** it, eigen schuld'. Nou opdonderen met die 'respect' reacties, want jullie weten TOTAAL NIKS van hoe de communicatie tussen mij en mijn moeder normaal is.

Tnx voor alle reacties waar ik wat aan heb, ik waardeer het.

Verklaar je nader.

Wanneer mensen dik worden van lucht en water dan hebben we gewoon een oneindige energiebron gevonden :roflol:

Wat jij door de war haalt is dat bij sommige mensen de stofwisseling minder snel is dan andere mensen waardoor ze misschien niet 20 hamburgers op kunnen eten zonder aan te komen. Ja dat is k*t als je veel wilt eten maar dan moet je je gewoon daarop aanpassen en gewoon minder eten dan dat je wilt eten of gaan sportten.

NIEMAND wordt dik van lucht en water behalve als je extreem veel vocht vast houd.

En het spijt me dat ik je op de feiten gedrukt hebt dat je een vrouw bent, je minder voedingsstoffen nodig hebt dan mannen en daarom ook minder kan eten zonder dik te worden, snap wel dat dat irritant is.

Daarnaast ga ik ook echt niet mijn mond houden om iemand die niet eens begrip op kan brengen voor anorexia patiënten terwijl ik de waarheid spreek en jij in dat geval bullshit uitkraamde.

Haha, gast. Mijn nonkel had ook zwaar overgewicht, terwijl hij altijd hetzelfde at als mij. Hij ging naar een dietiste, en zij kon hem ook niet helpen en stuurde hem door naar het ziekenhuis. Ze hebben een operatie, moeten uitvoeren omdat hij gewoon dik werd zonder dat hij veel/ongezond at. Dus zit hier niet te zeveren dat je altijd geld kwijt bent aan ALLE dikke mensen. Want misschien de helft van deze mensen kunnen er echt NIETS aan doen. Behalve opereren. Dus wat jij allemaal zegt is Bullshit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kathleen, dat meisje op die foto van je <--- Ben jij dat? :rolleyes:

:trollface:

Haha, gast. Mijn nonkel had ook zwaar overgewicht, terwijl hij altijd hetzelfde at als mij. Hij ging naar een dietiste, en zij kon hem ook niet helpen en stuurde hem door naar het ziekenhuis. Ze hebben een operatie, moeten uitvoeren omdat hij gewoon dik werd zonder dat hij veel/ongezond at. Dus zit hier niet te zeveren dat je altijd geld kwijt bent aan ALLE dikke mensen. Want misschien de helft van deze mensen kunnen er echt NIETS aan doen. Behalve opereren. Dus wat jij allemaal zegt is Bullshit ;)

Juist en jij zag perfect wat hij allemaal binnen stak op een dag? Denk je nu echt dat hij in jouw bijzijn veel gaat eten als hij al weet dat hij te dik is.

Jouw verhaal is bullshit, dat bestaat gewoon niet, anders ga je maar even met je nonkel naar het guinness world book of records of weetikveel wat. Het is ongeveer hetzelfde als zeggen dat iedereen ademt maar dat jouw nonkel zonder te ademen kan leven. Het kan best zijn dat hij een schildklierprobleem had/heeft maar dat valt op te lossen met wat medicatie en een aangepast dieet.

Jouw nonkel heeft jouw gewoon goed liggen gehad :)

Vet is energie opslag.

Als iemand dik wordt zonder meer te eten dan hij nodig heeft

Dan maakt hij dus energie uit lucht:roflol:

Als we jouw nonkel nou klonen en er een heleboel van maken en daar dan het vet uit zuigen steeds dan hebben we de olie crisis opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven