MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmmm, twijfel geval deze, heb je nog meer foto's Kathleen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of dat legaal is wat je nu doet pastasaus?

Hoe kun je dat nou zeggen? Wat heb je als 27 jaar volwassen man aan het contact met een meisje van 15?

Mooi meisje?:p

Wat moet een 65 jarige kerel met een 18 jarig meisje?

Zolang het maar oprecht en respectvol is zie ik er weinig mis mee.. Als ik een dochter had dan had ik liever dat ze gelukkig was met iemand van 27 dan dat ze volgeblaft wordt door een pubertje om vervolgens gedumpt te worden en voor sl*t uitgemaakt..

Mooi meisje?:p

Wat moet een 65 jarige kerel met een 18 jarig meisje?

Zolang het maar oprecht en respectvol is zie ik er weinig mis mee.. Als ik een dochter had dan had ik liever dat ze gelukkig was met iemand van 27 dan dat ze volgeblaft wordt door een pubertje om vervolgens gedumpt te worden en voor sl*t uitgemaakt..

Zit een kern van waarheid in. Creeer even een dochter, dan kom ik over 15 jaar bij je op de stoep :) Kijken hoe je reageert xD

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 23:44 ----------

Don't worry, ik ken mensen bij de cyberpolice

Nee, even serieus, je gaat uit respect niet zomaar iemands face op een forum als dit plaatsen. Het slaat nergens op.

Jezus man.. ze is 12. Doe eens normaal. :roflol:

Zit een kern van waarheid in. Creeer even een dochter, dan kom ik over 15 jaar bij je op de stoep :) Kijken hoe je reageert xD

Dan ben je lang 27:p

Maar goed, een vriendin van mij was 16 en erg gelukkig met een man van 29.. Eerst dacht ik ook wtf moeten die met elkaar maar ze waren lief voor elkaar en wat ze hadden was oprecht..

Tuurlijk iemand van 17/18 had kwa leeftijd veel beter gepast maar kwa persoonlijkheid ging dat perfect samen. Zij is ieder geval gelukkiger dan een paar vriendinnen van haar die een paar x gepompt zijn voordat ze gedumpt werden waarna die lui tegen iedereen gingen zeggen hoe hard ze hun wel niet gepakt hadden..

Dus ja als ik nu een dochter van 15 had en ik kon kiezen tussen 'gebruikt door puberjochies' of een echte relatie met iemand van 27.. Denk dat ik liever zou hebben dat ze met de 27 jarige gaat (mits stabiel, geen drugs addict of wat dan ook.. )

De drang om uitgedraaide foto's onder te spuiten jeukt in mijn geest.

Dan ben je lang 27:p

Maar goed, een vriendin van mij was 16 en erg gelukkig met een man van 29.. Eerst dacht ik ook wtf moeten die met elkaar maar ze waren lief voor elkaar en wat ze hadden was oprecht..

Tuurlijk iemand van 17/18 had kwa leeftijd veel beter gepast maar kwa persoonlijkheid ging dat perfect samen. Zij is ieder geval gelukkiger dan een paar vriendinnen van haar die een paar x gepompt zijn voordat ze gedumpt werden waarna die lui tegen iedereen gingen zeggen hoe hard ze hun wel niet gepakt hadden..

Dus ja als ik nu een dochter van 15 had en ik kon kiezen tussen 'gebruikt door puberjochies' of een echte relatie met iemand van 27.. Denk dat ik liever zou hebben dat ze met de 27 jarige gaat (mits stabiel, geen drugs addict of wat dan ook.. )

Ja, maar verplaats je is even niet in het meisje van 15, of jij als vader zijnde daarvan. Maar verplaats je is in die man van 27. Volgens mij is het, zonder ziek te zijn, genetisch onmogelijk om liefdevolle gevoelens te hebben voor een meisje met dit leeftijdsverschil. Dus die persoon moet wel ziek zijn.

3pk9ba.jpg

Ja, maar verplaats je is even niet in het meisje van 15, of jij als vader zijnde daarvan. Maar verplaats je is in die man van 27. Volgens mij is het, zonder ziek te zijn, genetisch onmogelijk om liefdevolle gevoelens te hebben voor een meisje met dit leeftijdsverschil. Dus die persoon moet wel ziek zijn.

Hoezo? Misschien is hij gewoon jong van geest?

Zelf voel ik me ook totaal geen 22 en kan ik beter omgaan met lui van een paar jaar jonger.. 27 en 15 is wel extreem ja maar ik vind het niet onmogelijk. Meisje die ik ken heeft een alleenstaande ma en haar broertje is geestelijk gehandicapt. Zij is 14 of 15 en haar kijk op het leven is volwassener als dat van mij..

Maar als je kijkt naar het gemiddelde 15 jarige meisje met de gemiddelde 27 jarige kerel heb je gelijk dat dat wel ziek zou zijn.. Sommige mensen lopen een paar jaar voor en anderen een paar jaar achter dus ik zou het niet bij iedereen ziek vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven