XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zwart wit foto doet me denken aan
2011_the_descendants_012.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo? Misschien is hij gewoon jong van geest?

Zelf voel ik me ook totaal geen 22 en kan ik beter omgaan met lui van een paar jaar jonger.. 27 en 15 is wel extreem ja maar ik vind het niet onmogelijk. Meisje die ik ken heeft een alleenstaande ma en haar broertje is geestelijk gehandicapt. Zij is 14 of 15 en haar kijk op het leven is volwassener als dat van mij..

Maar als je kijkt naar het gemiddelde 15 jarige meisje met de gemiddelde 27 jarige kerel heb je gelijk dat dat wel ziek zou zijn.. Sommige mensen lopen een paar jaar voor en anderen een paar jaar achter dus ik zou het niet bij iedereen ziek vinden.

Ik vind het maar onder 1 voorwaarde niet ziek. En dat is als ik straks net zo oud ben als mr Hugh Hefner en nog even kan genieten van 74 blonde, 19 jarige :D

Ik vind het maar onder 1 voorwaarde niet ziek. En dat is als ik straks net zo oud ben als mr Hugh Hefner en nog even kan genieten van 74 blonde, 19 jarige :D

Dus jij zou nee zeggen tegen een 15 jarig bloedmooi meisje die een serieuze relatie wilt en waarbij persoonlijkheid perfect overeen komt?

Dus jij zou nee zeggen tegen een 15 jarig bloedmooi meisje die een serieuze relatie wilt en waarbij persoonlijkheid perfect overeen komt?

Ik heb op m'n 21e een relatie gehad met een meisje van 15. Dus waarschijnlijk zeg ik wel ja. Maar de reden dat die relatie overging was het grote leeftijdsverschil. Dus achteraf zeg ik misschien ook wel nee, omdat jonge meisjes niks voor mij zijn.

Kan iemand cliff geven van dit topic?

Laten we dit is een geweldige rotatie geven :D

Wat zou jij zeggen tegen een bloedmooie vrouw van 38 die verlangt naar jou zaad? :D

We hebben altijd beaudien nog??? Die wordt zwaar verwaarloosd in dit topic :mad:

Ik heb op m'n 21e een relatie gehad met een meisje van 15. Dus waarschijnlijk zeg ik wel ja. Maar de reden dat die relatie overging was het grote leeftijdsverschil. Dus achteraf zeg ik misschien ook wel nee, omdat jonge meisjes niks voor mij zijn.

Ga jij nog ff lekker player spelen. En zoek verder naar de ware, maar kruip ondertussen met nog maar eens 1000 meisjes het bed in. Je hebt gelijk :thumb:

Ik heb een vriendin van 32 gehad toen ik 19 was, ze zag er jonger uit en was ook qua persoonlijkheid een stuk jonger, uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat IK me de volwassene voelde.

ik ben ook 15, dit is relevant naar mijn interesses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven