MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn die versierpogingen van jullie nou serieus?

-
b65.jpg

en daarom sta je ook met kilo's make up op en gestijld haar op foto's, omdat dat toch niks boeit :roflol:. laat ik eerlijk zijn, als je geinteresseerd bent in een buffe leeftijdsgenoot kan je altijd pm'en
Ja ik stijl mijn haar..
Maar make-up?.. ???

Roze lipjes als dat geen make up is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat is dus natty?
gjdm

en daarom sta je ook met kilo's make up op en gestijld haar op foto's, omdat dat toch niks boeit :roflol:. laat ik eerlijk zijn, als je geinteresseerd bent in een buffe leeftijdsgenoot kan je altijd pm'en
Je mag mij altijd PMen hoor :)

Niet jij IWJ :roflol: vieze homo

Ik ga slapen. Het is half 1. No lifers :roflol:

Zou me als ouder rotschamen als mn 15jarige dochter hier op 25-40 jarige gasten liep te reageren ipv zich gewoon normaal te gedragen. No offence Kathleen maar waarom ben je nu eigenlijk op dit forum?

Facking kl***zak die je bent!!!! Je ma heeft al haar energie gestoken in het grootbrengen van jouw rotkop, zij verdient die cornetto gewoon whatever Time it is.
Dat jij op jouw leeftijd wil trainen en dedicated wilt doen met je kwarkje betekent nog niet dat je eigen moeder de wet voor kunt schrijven.
Het is en blijft nog wel je bloedeigen moeder gek!!!! Laat haar lekker gelukkig zijn!
Jouw trainen staat compleet los van haar zijn en haar bestaan.
Duidelijk genoeg zo????, ga trainen met je bek en minder op je eigen moeder letten.

Zijn intenties zijn te zorgen dat zijn ma afvalt zodat ze een gezonder leven kan leiden omdat ze last van haar voeten heeft en minder gewicht = minder belasting.

Zou me als ouder rotschamen als mn 15jarige dochter hier op 25-40 jarige gasten liep te reageren ipv zich gewoon normaal te gedragen. No offence Kathleen maar waarom ben je nu eigenlijk op dit forum?
Jij bent 16, iwj is 12, ik ben 18. Zie het probleem niet??

:trollface: iwj

Het is meer de manier waarop denk ik..

15 jarige meisjes kunnen ook prima met hun lichaam bezig zijn en aan KT doen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven