- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, funny.
Btw, wat maakt het uit hoe personen eruit zien? Ben je veel mee als de binnenkant slecht is.

Ja ik stijl mijn haar..en daarom sta je ook met kilo's make up op en gestijld haar op foto's, omdat dat toch niks boeit. laat ik eerlijk zijn, als je geinteresseerd bent in een buffe leeftijdsgenoot kan je altijd pm'en

Je mag mij altijd PMen hooren daarom sta je ook met kilo's make up op en gestijld haar op foto's, omdat dat toch niks boeit. laat ik eerlijk zijn, als je geinteresseerd bent in een buffe leeftijdsgenoot kan je altijd pm'en

vieze homo"Ga trainen met die bek"... Die bek heb jij wel hé..

Facking kl***zak die je bent!!!! Je ma heeft al haar energie gestoken in het grootbrengen van jouw rotkop, zij verdient die cornetto gewoon whatever Time it is.
Dat jij op jouw leeftijd wil trainen en dedicated wilt doen met je kwarkje betekent nog niet dat je eigen moeder de wet voor kunt schrijven.
Het is en blijft nog wel je bloedeigen moeder gek!!!! Laat haar lekker gelukkig zijn!
Jouw trainen staat compleet los van haar zijn en haar bestaan.
Duidelijk genoeg zo?, ga trainen met je bek en minder op je eigen moeder letten.
Sorry dat mijn lippen roze zijn?.. Is op elke foto zo?..
Jij bent 16, iwj is 12, ik ben 18. Zie het probleem niet??Zou me als ouder rotschamen als mn 15jarige dochter hier op 25-40 jarige gasten liep te reageren ipv zich gewoon normaal te gedragen. No offence Kathleen maar waarom ben je nu eigenlijk op dit forum?
iwjHeb ik nodig.
Van leeftijd word hier een big deal gemaakt.Jij bent 16, iwj is 12, ik ben 18. Zie het probleem niet??
iwj
Pics van je niet getraind lichaam?
Zou me als ouder rotschamen als mn 15jarige dochter hier op 25-40 jarige gasten liep te reageren ipv zich gewoon normaal te gedragen. No offence Kathleen maar waarom ben je nu eigenlijk op dit forum?
"Mijn lichaam" hebben ze blijkbaar al gevonden op hyves.Pics van je niet getraind lichaam?
Mag in PM als je het hier niet wilt posten
Ga trainen magere spriet, buiten dit forum ben je nog een grotere faal als erop
komt ook niet aangevlogen 
Zit pas in dit topic, nog niets gezien"Mijn lichaam" hebben ze blijkbaar al gevonden op hyves.