- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
bloed maakt ook nat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wees maar zeker maat, wanneer ik meisjes vertel over mijn verkracht-kracht worden die broekjes direct nat,![]()

grapje slapen is voor stervelingen. ot, morgen solicitatie gesprek,iemand tips?

grapje slapen is voor stervelingen. ot, morgen solicitatie gesprek,iemand tips?
Dan ben ik een sterveling =). Ciao.grapje slapen is voor stervelingen. ot, morgen solicitatie gesprek,iemand tips?

Hé fabrice, zou je niet beter gaan trainenJa inderdaad, als echte Griek kan ik die natuurlijk heel lekker maken! (ja dit is echt wel een versiertruc hoor)
Oh jaa arnold of wie dan ook, we snappen het wel met jeemoticon, het is echt niet meer zo indrukwekkend als je die elke post gebruikt
![]()

Bewijs het tegendeel in een date?

godver dacht heel even van 'eindelijk een serieze reactie van calyptus' 2sec later viel mijn frank. =(
ik moest er wel hard om lachen
KathleenRawr ... zegt
waar stond dat ergens?KathleenRawr ... zegt
Ik ben een Belg, niet Britney Spears
waar stond dat ergens?

mijn advies is let it go bro.
Mijn schoonmoeder heeft als advies gekregen om 25 kilo af te vallen ivm slaapapneu's.
Nu eet ze door de dag heel braaf crackertjes met mager beleg en als ze thuis komt gaat ze frietpan aan...
Mensen hebben gebrek aan discipline wat dat betreft.
Voor mij geld het juist andersom. Ik heb de grootste moeite om juist genoeg kcals binnen te krijgen om niet af te vallen. Ook dat is discipline![]()