AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
grapje slapen is voor stervelingen. ot, morgen solicitatie gesprek,iemand tips?

Ja inderdaad, als echte Griek kan ik die natuurlijk heel lekker maken! (ja dit is echt wel een versiertruc hoor)

Oh jaa arnold of wie dan ook, we snappen het wel met je :trollface: emoticon, het is echt niet meer zo indrukwekkend als je die elke post gebruikt :o
Hé fabrice, zou je niet beter gaan trainen :mad:

:trollface:

godver dacht heel even van 'eindelijk een serieze reactie van calyptus' 2sec later viel mijn frank. =(

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik geil meer op hem dan op haar (no homo)

ik moest er ook om lachen hoor, stiekem mag ik die calyptus wel. Helaas wilt hij niet erkennen dat die liefde wederzijds is.

mijn advies is let it go bro.

Mijn schoonmoeder heeft als advies gekregen om 25 kilo af te vallen ivm slaapapneu's.
Nu eet ze door de dag heel braaf crackertjes met mager beleg en als ze thuis komt gaat ze frietpan aan...

Mensen hebben gebrek aan discipline wat dat betreft.

Voor mij geld het juist andersom. Ik heb de grootste moeite om juist genoeg kcals binnen te krijgen om niet af te vallen. Ook dat is discipline ;)

Dus, nu we de meest intelligente en grappigste DBB leden in hetzelfde topic hebben.

Op wie stemmen jullie in september?

haha die viren gaat nog ad rem reageren op de OP .

mijn advies is let it go bro.

Mijn schoonmoeder heeft als advies gekregen om 25 kilo af te vallen ivm slaapapneu's.
Nu eet ze door de dag heel braaf crackertjes met mager beleg en als ze thuis komt gaat ze frietpan aan...

Mensen hebben gebrek aan discipline wat dat betreft.

Voor mij geld het juist andersom. Ik heb de grootste moeite om juist genoeg kcals binnen te krijgen om niet af te vallen. Ook dat is discipline ;)

Een dappere poging tot on-topic zijn in deze verdoemde thread.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven